mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
:o :o :o :o :o
ε αδυνατες ειναι ολες με καμπυλες! δεν νομιζω σε μια λιπομετρηση να βγει οτι εχουν λιπος ας πουμε!

αν ειναι αυτες juicy τι να πουν κι αλλες!
:o :o :o :o :o

Δηλαδή η Tyra Banks σε χαλάει;![]()
Καλά, ακόμη και στα αδύνατα της ξερακιανή δεν τη λες. Πολύ θα θελαν μερικές, μερικές να'χαν τις καμπύλες της.
Γι'αυτό υποστηρίζει Σεράινα.![]()
τι κανεις βρε κουφαλα εσυ?νταξει εκει δεν εχει να λεει
τα μοντελα πρεπει να ειναι ξερακιανα/κρεμαστρες -κι ας μη συμφωνω μ αυτο-
γι αυτο που κανει ειναι καλη
τι κανεις βρε κουφαλα εσυ?
ολα καλα?

Μας τα εχεις κανει τσουρεκιαμια χαρα περιμενω ν αρχισει ραδιο αρβυλα!![]()
![]()
![]()
εσυ?![]()

Τύπε, λες να της κάνουμε κάνα κονέ με το μέλος ton_exo_kanei_sfentona;
Υ.Γ. Α ρε Μαριάννα, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις. ;)
www.yupi.gr/gossip/c15837/Alexandrakh-_Xristopoylos.html]http://www.yupi.gr/gossip/c15837/Alexandrakh-_Xristopoylos.html[/url]

συγγνωμη δλδ θελει πολυ μυαλο?
οταν η αλλη λεει στη καμερα "καλα ο κ.Χριστοπουλος τι γοητευτικος αντρας? αυτο το αρωμα του πεθαινω"![]()

Ναι άλλα τώρα τελευταία του κράταγε μούτρα γιατί την έλεγε χοντρή στα τελευταία επεισόδια.
Απ'ότι διάβασα στη Μενεγάκη είπε ακόμη ότι αυτό που την τράβηξε στη Νάιλα ήταν το πόσο απαλό ήταν το δέρμα της. :o
Λες να το παίζει δίπορτο η Δημητρούλα όπως η Δεκατρία; ;)
το σιγουρο ειναι οτι ουτε η Αλβανιδα,ουτε η μπετονιερα θα κανουν καριερα μοντελου εξω...μεγαλυτερες πιθανοτητες απο αυτες εχει η μαριανα μας να κανει καριερα παρα αυτες οι σαβουρες!!!αντε το αλβανο μεχριι κανενα στουντιο..η αλλη καμια γ σεπτεμβριου με τα σαγονια του γκμοχ και το περπατημα του τσιατντακη!!!
ναιλα (κι ας εφυγε νωρις),σεραινα και μαρια εχουν πιθανοτητες...
Παρακολούθησες καθόλου τις εκπομπές κοινωνικής κριτικής των τελευταίων ημερών;
Φαντάζομαι η Σακάκου θα άλλαξε δέκα χρώματα όταν είδε τη Μόνικα να θριαμβεύει στο Λονδίνο.![]()

Κρίμα!
Έχασες την ευκαιρία να δεις τη Δήμητρα να δίνει συνεντεύξεις ξαπλωμένη σε ανάκλιντρο ως άλλος Ρωμαίος αυτοκράτορας.
Μόνο οι αράπηδες να της κάνουν αέρα έλειπαν.![]()

μπα την ξεπερασε και αυτη και την ελενη σε γελιο....παει ολοταχως για δικη της εκπομπη...ελα ρε σοβαρα? ξεκινησε κιολασ τα τζουλιο-αλεξανδριστικα?![]()
μπα την ξεπερασε και αυτη και την ελενη σε γελιο....παει ολοταχως για δικη της εκπομπη...

Ήδη της έκανε πρόταση ο Γεωργίου να γίνει συμπαρουσιάστρια στην εκπομπή του.![]()

με 20ευροΜιλαμε για την προταση του αιωνα![]()
![]()
![]()
Μονο για εκει ειναι η παλιοκαριολα,για να μην πω φυλης να τηνμε 20ευρο