Νέα

Next Top Model (ANT1)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 223K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ποιά σας αρέσει περισσότερο?

  • ΑΓΝΗ

    Ψήφοι: 5 2,2%
  • ΑΛΙΚΗ

    Ψήφοι: 54 24,0%
  • ΤΖΩΡΤΖΙΑ

    Ψήφοι: 8 3,6%
  • ΕΙΡΗΝΗ

    Ψήφοι: 13 5,8%
  • ΕΛΕΝA

    Ψήφοι: 12 5,3%
  • ΕΜΙΛΥ

    Ψήφοι: 4 1,8%
  • ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Ψήφοι: 17 7,6%
  • ΗΛΕΚΤΡΑ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΙΩΑΝΝΑ

    Ψήφοι: 22 9,8%
  • ΚΕΛΛΥ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΛΩΡΑ ΑΝΝ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • ΜΑΡΙΝΑ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • ΝΑΝΣΥ Π.

    Ψήφοι: 50 22,2%
  • ΡΟΥΜΠΙΝΗ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΣΙΝΤΟΡΕΛΑ

    Ψήφοι: 39 17,3%
  • ΣΤΕΦΑΝΙΑ

    Ψήφοι: 10 4,4%
  • ΜΑΡΙΑ Χ.

    Ψήφοι: 1 0,4%
  • ΤΖΕΣΙΚΑ

    Ψήφοι: 13 5,8%
  • ΤΖΙΑΝΝΑΝ

    Ψήφοι: 6 2,7%
  • ΦΕΝΙΑ

    Ψήφοι: 4 1,8%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • Καμία

    Ψήφοι: 16 7,1%
  • Όλες

    Ψήφοι: 7 3,1%
  • Oποια μου καθόταν...

    Ψήφοι: 39 17,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    225
Εγγρ.
23 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.022
Like
0
Πόντοι
16
δεν εχει γυριστει η τελικη κριση μεταξυ των 2 κι η ανακοινωση του αποτελεσματος
Σιγα το δυσκολο το μονταζ!
Αλλωστε και το ΟΛΑ-10 γυριζεται αυθημερον κι αυτο ως γνωστον εχει ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΑΖ!!!

σωστα νομιζα δεν θα χαν γυριστει φωτογραφησεις κτλ... :think:
καλα το ολα τα βιντεακια τα χει ετοιμα φανταζομαι τις συνεντευξεις γυριζουν αυθημερον
πωπω δουλεια που θα πεφτει στο μονταζ να τα προλαβουν και παλιοτερα ηθελα να δουλεψω εκει  :headbang:
 
Εγγρ.
23 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.022
Like
0
Πόντοι
16
τι καμπανιες και διαφορους οικους, λες τοπ μοντελ, πρεπει να ειναι ΣΕ ΟΛΑ σουπερ για να ειναι τοπ
ναι μονο αυτο δεν εχει η φυσαρμονικα...

οχι πρεπει απλα να χεις χαρακτηριστικο προσωπο  ;)
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
το υπερ τοπ μοντελ που κανει την καμπανια του "jadore"ειναι κακασχημη κ ειναι στα πιο ακριβοπληρωμενα μοντελα...
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
cd.jpg
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
χαλια την βρισκω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

CHEYENNE

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
22 Σεπ 2008
Μηνύματα
12.782
Κριτικές
582
Like
593
Πόντοι
8.805
Την κολωνια ή την κοπελα?

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

CHEYENNE

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
22 Σεπ 2008
Μηνύματα
12.782
Κριτικές
582
Like
593
Πόντοι
8.805
Η κολωνια μου αρεσει..........

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.444
Like
3
Πόντοι
66
θα συμφωνησω αλλα θα προσθεσω και Ιωαννα που μ αρεσει πολυ  :grin:
me toν χαρακτήρα που βγάζει αν είναι έτσι, και οχι για τηλεθέαση, ούτε για φτύσιμο πολύ δευτεράντζα :s&m_3:

σόρρυ ανακαλώ , μπερδεύτηκα με την Δήμητρα
 

Zwrzetos7

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2009
Μηνύματα
1.876
Like
0
Πόντοι
16
πατσαβουρα κι αυτη (στο ζαντορ), σαν την ουμα θερμαν ειναι  :shit:
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
πατσαβουρα κι αυτη (στο ζαντορ), σαν την ουμα θερμαν ειναι  :shit:
οχι η ουμα τα σπαει...http://[URL unfurl="true"]www.gossipcheck.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/uma-thurman.jpg[/img[/URL]]



[QUOTE="CHEYENNE, post: 1646898"]
Ολγουεηζ φορ γιου

Ας το σταματησουμε το  :d-spam: γιατι θα μας τζαμπ μποθ.........

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
[/quote]
οοο μπεμπυ... :smitten: :smitten: :smitten:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom