mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
δεν εχει γυριστει η τελικη κριση μεταξυ των 2 κι η ανακοινωση του αποτελεσματος
Σιγα το δυσκολο το μονταζ!
Αλλωστε και το ΟΛΑ-10 γυριζεται αυθημερον κι αυτο ως γνωστον εχει ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΑΖ!!!
σωστα νομιζα δεν θα χαν γυριστει φωτογραφησεις κτλ...
καλα το ολα τα βιντεακια τα χει ετοιμα φανταζομαι τις συνεντευξεις γυριζουν αυθημερον
πωπω δουλεια που θα πεφτει στο μονταζ να τα προλαβουν και παλιοτερα ηθελα να δουλεψω εκει



γιατι θα μας τζαμπ μποθ.........