καν αει τζοιν γιου , αι χαβ πλαντυ οφ γουεδερΟλγουεηζ φορ γιου
Ας το σταματησουμε τογιατι θα μας τζαμπ μποθ.........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Next Top Model (ANT1)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 223K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
πατσαβουρα κι αυτη (στο ζαντορ), σαν την ουμα θερμαν ειναι![]()
ε αρα καταληγουμε -αν και η συγκεκριμενη δεν με χαλαει- οτι τα τop models δεν ειναι μουναρες
οι playmates ναι
ισως εκει να τα πηγαινε καλυτερα η Δημητρουλα αν εβαζε και βυζι
γιατι κορμαρα ειναι αλλα στα playmates δουλεια δεν κανεις χωρις βυζι
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
καν αει τζοιν γιου , αι χαβ πλαντυ οφ γουεδερ
σιτ χαι αντ γουοτσ ειστε ολοι
kaytos
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 6.904
- Like
- 18
- Πόντοι
- 66
χεβ γιου γουεδερ φορ ε κοφι?
Γιες ιτ ιζ...
ε αρα καταληγουμε -αν και η συγκεκριμενη δεν με χαλαει- οτι τα τop models δεν ειναι μουναρες
οι playmates ναι
ισως εκει να τα πηγαινε καλυτερα η Δημητρουλα αν εβαζε και βυζι
γιατι κορμαρα ειναι αλλα στα playmates δουλεια δεν κανεις χωρις βυζι
σωστα τα λες

οχι η ουμα τα σπαει...http://[URL unfurl="true"]www.gossipcheck.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/uma-thurman.jpg[/img[/URL]]
οοο μπεμπυ... :smitten: :smitten: :smitten:
[/quote]
ουμα τρελλό μωρό :2funny: :2funny: :boobies: :boobies:
περπαταει για ακομα με τη στρατα την εχετε??ουμα τρελλό μωρό![]()
![]()
![]()
![]()
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
εβαλε δοντια.Μιά χαρά τα πήγε η Κάτια Ζυγούλη χωρίς να βάλει τίποτε. ;)
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
ουτε γω ρε...
η κατια ειναι μουναρος αβαφτη με τσουβαλι..αλλα με τα δοντακια ειχε ενα θεμα...
η κατια ειναι μουναρος αβαφτη με τσουβαλι..αλλα με τα δοντακια ειχε ενα θεμα...
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Μιά χαρά τα πήγε η Κάτια Ζυγούλη χωρίς να βάλει τίποτε. ;)
κι αλλες τα πηγαν καλα χωρις βυζι απλα το πρωτυπο της "palymate" ειναι βυζαρου και juicy γυναικα
αλλα εχουν αρχισει κι εδω να το γυρνανε σε ξερακιανες
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Ναι, άλλα η συζήτηση ήταν για βυζιά.
Άμα το πάμε έτσι δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει κάνει επέμβαση στα δόντια του (σιδεράκια, σφραγίσματα, γέφυρες, κλπ.).
ε καλα σφραγισματα κτλ δεν μετρανε, δεν ειναι για αισθητικους λογους
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
εμενα μαρεσουν οι ξερακιανες...με εξαιρεσεις φυσικα κ με ενα οριο..κι αλλες τα πηγαν καλα χωρις βυζι απλα το πρωτυπο της "palymate" ειναι βυζαρου και juicy γυναικα
αλλα εχουν αρχισει κι εδω να το γυρνανε σε ξερακιανες
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
οπως;Δε νομίζω να συμπεριλαμβάνεσαι στο target group του Playboy.
Εκτός κι'αν προσπαθείς να μας πεις κάτι.![]()
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
μπααααα....Όπως ότι το γύρισες στο Καλαματιανό. ;)
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
εμενα μαρεσουν οι ξερακιανες...με εξαιρεσεις φυσικα κ με ενα οριο..
δεν μ αρεσουν οι ξερακιανες
μ αρεσει η γυναικα να ναι χυμωδης
να χει καμπυλες αυτο ειναι θηλυκοτητα
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
αν εξαιρεσεις τις:δεν μ αρεσουν οι ξερακιανες
μ αρεσει η γυναικα να ναι χυμωδης
να χει καμπυλες αυτο ειναι θηλυκοτητα


http://[URL unfurl="true"]www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/05/beyonce-babies-pregnant-jay-z.jpg[/img[/URL]]
διαφωνω...
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
αν εξαιρεσεις τις:
![]()
![]()
http://[URL unfurl="true"]www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/05/beyonce-babies-pregnant-jay-z.jpg[/img[/URL]]
διαφωνω...
[/quote]
δεν ειναι οι μονες
τα περισσοτερα sex symbols σ ολες τις δεκαετιες εχουν καμπυλες και αυτη ειναι και η επικρατεστερη αποψη των αντρων
το πιο γνωστο sex symbol ηταν η Marilyne πολυ juicy γυναικα
και Ελληνιδες ακομη αν υπολογισουμε βλ. Δημητρα Ματσουκα
και δεν μιλαμε μονο για διασημες φυσικα αλλα και για καθημερινες κοπελες
αλλα φυσικα γουστα ειναι αυτα και δεν μπορει να στη πει κανεις που σου αρεσουν οι ξερακιανες
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
δεν αναφερομαι σε μυθους !!!!!!!!!!!!!!!δεν ειναι οι μονες
τα περισσοτερα sex symbols σ ολες τις δεκαετιες εχουν καμπυλες και αυτη ειναι και η επικρατεστερη αποψη των αντρων
το πιο γνωστο sex symbol ηταν η Marilyne πολυ juicy γυναικα
και Ελληνιδες ακομη αν υπολογισουμε βλ. Δημητρα Ματσουκα
και δεν μιλαμε μονο για διασημες φυσικα αλλα και για καθημερινες κοπελες
αλλα φυσικα γουστα ειναι αυτα και δεν μπορει να στη πει κανεις που σου αρεσουν οι ξερακιανες
η ματσουκα εκτος απο στηθος ξερακιανη ειναι...
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
δεν αναφερομαι σε μυθους !!!!!!!!!!!!!!!
η ματσουκα εκτος απο στηθος ξερακιανη ειναι...
βασικα νομιζω την εγραψα λαθος
ε οχι και ξερακιανηηηηη
και μπουτακι εχει και κωλαρακι κι απ'ολα!
κοιτα καμια απ αυτες δν ειναι ουσιαστικα "juicy" εκτος απ την Beyonce
ολες αδυνατες ειναι μη χεστουμε τωρα
απλα δεν ειναι το πετσι και το κοκκαλο οπως τα μοντελα
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
:o :o :o :o :oβασικα νομιζω την εγραψα λαθος
ε οχι και ξερακιανηηηηη
και μπουτακι εχει και κωλαρακι κι απ'ολα!
κοιτα καμια απ αυτες δν ειναι ουσιαστικα "juicy" εκτος απ την Beyonce
ολες αδυνατες ειναι μη χεστουμε τωρα
απλα δεν ειναι το πετσι και το κοκκαλο οπως τα μοντελα
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K
γιατι θα μας τζαμπ μποθ.........