tomcat00
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 2.976
- Κριτικές
- 1
- Like
- 27
- Πόντοι
- 16
καλα το οτι δεν θα τα δει εδω μη περνεις κι ορκο, οντως πολυ πιο πιθανο ειναι να τα δει στο face αλλα κι αυτο μεγαλο σαιτ ειναι, δεν ειναι δικαιολογια
τεσπα γνωμη σου ειναι αυτη και ο καθενας εχει το δικαιωμα της γνωμης του αρκει να τη λεει με σωστο τροπο
εκει το εχουνε γαμησει
λες και ο καθενας που βγαινει να θαψει μια κοπελα επειδη δεν ειναι ομορφη, ειναι ο ιδιος κανενας θεος! ποιοι ειμαστε εμεις να τη κρινουμε αν ειναι δυνατον?
και σημερα καποιοι τη χαρακτηρισαν πολυ ομορφη πραγμα που αποδεικνυει οτι η ομορφια ειναι υποκειμενικη
οντως η κοπελα δεν ανταποκρινεται στα προτυπα που εμεις εχουμε κατα νου αλλα αυτος δεν ειναι λογος για τετοια επιθεση
κι εγω συμφωνω μαζι σου, η πασαρελα σιγουρα δεν ειναι το δυνατο της σημειο και γι αυτο νομιζω αλλωστε δεν θα νικησει
χιλια μπραβο ομως της αξιζουν για τη προσπαθεια της κι οχι γιουχαρισματα και βρισιες
καγκουρια και παλι καγκουρια
προσωπικα εγω εχω κανει ηδη report το γκρουπ
+1
