quardeen
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.153
- Like
- 5
- Πόντοι
- 66
Λεει:"αν ειναι ο εαυτος της τοτε ειναι τερας" λεει η Μαρια? καλη σκροφιτσα κι αυτη και τη συμπαθουσα
η Σεραινα μετα τη λεει δεν βγαζω νοημα?![]()
Τα κάνουν επίτηδες όλα αυτά για να μας νευριάσουν....

