hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
εκλεψε την παραστασηΓια να μη ξεχνιόμαστε, ρατσιστές, η "ασχημη"() αλβανίδα σας έχυσε
![]()
εκλεψε την παραστασηΓια να μη ξεχνιόμαστε, ρατσιστές, η "ασχημη"() αλβανίδα σας έχυσε
![]()
1 εστειλα κοπελια....εμενα δεν μου στειλες![]()
![]()
![]()
Aλβανίδα είναι, όλο και κάτι θα έκλεβεεκλεψε την παρασταση

Aλβανίδα είναι, όλο και κάτι θα έκλεβε![]()
το πιασε το αιλουροειδεςAλβανίδα είναι, όλο και κάτι θα έκλεβε![]()



σε παρακαλω μη μιλας ετσι για την ιωαννα μαςκαλα αυτη η αλβανιδα κερδισε κατι πορτοκαλι γαλότσες και απο τοτε δεν εχουν ξεκολλήσει απο τα ποδια της.χωρις αλλα παπουτσια μπηκε στο παιχνιδι?
ναι ρε φιλε,ουτε κ γω....οχι ρε πουστηηηηηηηηηηηηη. δημητρουλα μου δεν πειραζει κοπελαρα μου εισαι η καλυτερη αστους να λενε. πω εφυγε η δημητρα γαμωτοοοοο. δε θα κοιμηθω το βραδυ λεμε.
ρε συ οντως ειναι αλβανιδα?εμεινε το αλμπανι τελικα..
ο αλλος ο γκμοχ με ξανθη περουκα ειναι νετχ τοπ μοδελ![]()
![]()
ναι ρε φιλε,ουτε κ γω....
καλα να παθει ρε η κωλοχοντρη
για καμια βιζιτα των 100ε καλη ειναι,παραπανω δεν τραβαει η δουλεια


ρε συ οντως ειναι αλβανιδα?
που το ξερουμε αυτο?
την γουσταρω ρε μη με ξενερωνεις
ελα ρε συ η στρογγυλοφατσαε οχι και κωλοχοντρη ημαρτον!
σκυλα ναι!![]()
πγια λετε μαργιανακι?ε οχι και κωλοχοντρη ημαρτον!
σκυλα ναι!![]()
οχι αλλα δεν θα αρεσει σε μεναδηλαδη αν μαθεις οτι ειναι αλβανιδα θα παψει να ναι ομορφη?![]()