tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Τύπε, κάτσε να πέσει στα χέρια κανενός "μάνατζερ" και μετά τα ξαναλέμε. ;)
εδω που τα λεμε δεν εχει καμια σχεση η μια με την αλλη :S :S :S
Τύπε, κάτσε να πέσει στα χέρια κανενός "μάνατζερ" και μετά τα ξαναλέμε. ;)
λοιπον μαριαννα θα σε βαλω αβαταρ....

επ....αυτη δειχνει και μουνακι....ελα να σου δειξω ποια να βαλεις
![]()
![]()
![]()

Ούτε η δεκαετία του '60 και του '70 έχει καμία σχέση με το 2010. ;)
επ....αυτη δειχνει και μουνακι....![]()
![]()
![]()
και για του λογου το αληθες...ε συγκρινε την τουλαχιστονμε τη Ρικα Διαλυνα, νομιζω αυτο ειναι πολυ πιο ευστοχο ;)
Ε βέβαια. Μην ξεχνάμε πως η Δήμητρα δήλωσε εκτός των άλλων και πολύ καλή στην υποκριτική.![]()
Εν τω μεταξύ διάβασα ότι ο Χαϊκάλης εντυπωσιάστηκε από τη Ντένια και την πήρε στη σχολή του.
:o
ειχε το γελιο της ισως ως κωμικη να ναι καλη
Καλά, ακόμη να μάθεις ότι οι άντρες είναι οι μεγαλύτεροι κουτσομπόληδες; ;)
O LION τα χρησιμοποίησε όλα όταν έκανε την φωτογράφιση η Ιωάννα.![]()

δεν μασας ετσι???παντως η κοπελα ειναι πολυ καλη
ειπε και η Κουλιανου πως αυτην προτιμαει περισσοτερο απ'ολες![]()
![]()
![]()
γιατι εφαγες μιουτ παλι ρε?παντως η κοπελα ειναι πολυ καλη
ειπε και η Κουλιανου πως αυτην προτιμαει περισσοτερο απ'ολες![]()
![]()
![]()
Εδώ αυτό το είπε κι ο LION7 κι εσύ κόλλησες στην Κουλιανού;παντως η κοπελα ειναι πολυ καλη
ειπε και η Κουλιανου πως αυτην προτιμαει περισσοτερο απ'ολες![]()
![]()
![]()

Εδώ αυτό το είπε κι ο LION7 κι εσύ κόλλησες στην Κουλιανού;![]()
![]()

γιατι εφαγες μιουτ παλι ρε?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μια επιπλεον παρατηρηση εκανα![]()
