οχι.γιαυτο θελω να το δω.εχεις δει σε καμια φωτο το μουνι μου?![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Next Top Model (ANT1)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 225K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)
gl
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 129.570
- Κριτικές
- 475
- Like
- 513
- Πόντοι
- 4.906
περιμενουμε με αγωνια...εχεις δει σε καμια φωτο το μουνι μου?![]()

tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
οχι.γιαυτο θελω να το δω.
εδω δεν το δειξε η Δημητρα ρε εγω θα το δειξω που μαι και ερασιτεχνης?
gl
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 129.570
- Κριτικές
- 475
- Like
- 513
- Πόντοι
- 4.906
δεν βλεπεις απο την αγωνια ποσταρω τσοντες....και εσυ την ιδια αγωνια εχεις?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gl
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 129.570
- Κριτικές
- 475
- Like
- 513
- Πόντοι
- 4.906
δειξτο εδω σε μας...τα αδερφακια σου απο το σαιτεδω δεν το δειξε η Δημητρα ρε εγω θα το δειξω που μαι και ερασιτεχνης?:-* :-*
το καλυτερο ειναι το ερασιτεχνικο.εδω δεν το δειξε η Δημητρα ρε εγω θα το δειξω που μαι και ερασιτεχνης?:-* :-*
θελουμε φρεσκο και ντοπιο πραγμα.
οχι καταψυξη και φωτοσοπια..
tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
το καλυτεριο ειναι το ερασιτεχνικο.
θελουμε φρεσκο και ντοπιο πραγμα.
οχι καταψυξη και φωτοσοπια..
photoshop FTW
αμαν γιατι εχει τετοια περαση το amateur αντι να θελετε ωραιες επαγγελματικες εικονες τεχνικα αρτιες δεν το καταλαβαινω?
το photoshop δεν αλοιωνει απαραιτητα τα χαρακτηριστικα, διορθωνει ομως καποια πραγματα οπως φωτα, χρωματα κτλ...
αρκει να γινεται καλη δουλεια
tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
δειξτο εδω σε μας...τα αδερφακια σου απο το σαιτ![]()
που με λατρευουν τοσο ε?

αντε βαλτο και πες μας και καλημερα.που με λατρευουν τοσο ε?![]()
![]()
tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
αντε βαλτο και πες μας και καλημερα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
δεν το χω φωτογραφησει dear
καλημερα παρ ολα αυτα
gl
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 129.570
- Κριτικές
- 475
- Like
- 513
- Πόντοι
- 4.906
κακως.δεν το χω φωτογραφησει dear
κανονισε να τι φωτογραφισεις και να το δουμε μεχρι το βραδυ.
tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
κακως.
κανονισε να τι φωτογραφισεις και να το δουμε μεχρι το βραδυ.
καλε παω τωρα σου λεω!

tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Καλά, εγώ το'χω πει ότι η Δήμητρα έχει να φάει πολλά καράβια κι'εργοστάσια.
Σε λίγα χρόνια θα κάνει την Σαπουντζάκη να μοιάζει με τη Μητέρα Τερέζα.
Μαριάννα, εννοούσα ποιές βλέπεις να την ακολουθούν στις σελίδες του Maxim και των λοιπών αντρικών περιοδικών. ;)
απ'το παιχνιδι?
δεν εχω ιδεα!
πολλες ειναι σεξι και ισως κανουν κατι, ισως με το στηθος καλυμμενο ομως
η Ιωαννα ας πουμε ειχε και κανει και πριν maxim, στο ιδιο τευχος που ηταν εξωφυλλο η Θεα Ισαβελλα Στρατηγακη!

αν ειναι η νικητρια πολυ πιθανο να τη ξαναδουμε στο εξωφυλλο αυτη τη φορα
και Ναιλα πιστευω
τη Σεραινα θα θελα να δω αλλα εδω ντρεποταν να κανει το American beauty που θα φοραγε μπεζ βρακακι και τριανταφυλλα στα βυζια
ισως παρει το κολαι οταν βγει
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
κανα αποκλειστικο για το προγραμμα εκτακτης αναγκης,που ολοενα και περισσοτερο ακουγεται στους διαδρομους εχεις μαστορα??

Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
Καλά, εγώ το'χω πει ότι η Δήμητρα έχει να φάει πολλά καράβια κι'εργοστάσια.
Σε λίγα χρόνια θα κάνει την Σαπουντζάκη να μοιάζει με τη Μητέρα Τερέζα.
Μαριάννα, εννοούσα ποιές βλέπεις να την ακολουθούν στις σελίδες του Maxim και των λοιπών αντρικών περιοδικών. ;)
Ιεροσυλια να συγκρινεις την Σαπουντζακη με το τσοκαρο την Δημητρα!!!!!!
tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
ελεος ρε συ τι γουρουνια διαβασαν το ημερολογιο?
ελεος ο Νασος πια με το gossip.tv
παντως αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι δεν ειναι καταξιωση γι αυτες τις κοπελες να κανουν φωτογραφηση σε maxim,max κτλ
σκοπος τους ειναι να συνεργαστουν με γνωστους σχεδιαστες, να περπατησουν σε μεγαλες πασαρελες και απο περιοδικα βαλε vogue, l'officiel κτλ...
σ'αυτα τα περιοδικα οποια εχει βυζι και κωλο μπαινει καλλιστα δεν εχει να λεει
tsourekia21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 126
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
κανα αποκλειστικο για το προγραμμα εκτακτης αναγκης,που ολοενα και περισσοτερο ακουγεται στους διαδρομους εχεις μαστορα??![]()
αυτο η φωτο του jack (σορρυ το πραγματικο ονομα του ηθοποιου δεν το ξερω) ειναι καυλα

κανε ενα uload να τη σωσω
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K