Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Είναι η μόνη που δεν έχει κλάψει καθόλου εκεί μέσα τύπε.
Λες να έσκυψε να πάρει την "ευλογία" του Κοτέντου και να χτύπησε;![]()
καλα τα λετε μαγκες αλλα απορω πως αρεσει σε μερικους αυτη με τα τετραγωνα σαγονιασωμα δεν λεω εχει πολυ καλο.αλλα σαν female robocop ειναι
1)και να κλαψει,το πιγουνι λειτουργει σα φραγμα...Είναι η μόνη που δεν έχει κλάψει καθόλου εκεί μέσα τύπε.
Λες να έσκυψε να πάρει την "ευλογία" του Κοτέντου και να χτύπησε;![]()

1)και να κλαψει,το πιγουνι λειτουργει σα φραγμα...
2)πιο πιθανο ειναι να την γλωσσοφαγε αυτη η πουσταρα ο κοτεντος,και να γκρεμοτσακιστηκε στο σπιτι..

Α, ξέχασα να σου πω.
Η φιλενάδα σου η Λουκ ήταν που έπαιρνε όρκο ότι ο Κοτέντος είναι μεγάλος γαμιάς. Είχε και αποδείξεις μας έλεγε.![]()
και να φαντασιωνοταν πως ηταν γκομενος για μενα δεν ειναι αποδειξη 
)Πρωτον και κυριον ειναι ολες κοντες,ενω ο Μπελιτς ειδατε πρωτο μποι ειναι.Παιδαρος!!!
Μοντελο για μπλουτζην ειναι!!!
εγω γουσταρω αθηνα..Πω, πω, κακίες. Μη σε ακούσει ο Λέων μόνο γιατί δε σε βλέπω καλά. Είναι φουλ καψούρης με την Ιωάννα.![]()
αδειασε μας τη γωνιαΦευγω εις ενδειξη διαμαρτυριας!!!
Τις αποτυχημενες next top model ξερετε που θα τις δουμε σε λιγο καιρο.
Στα σπιτακια με τα κοκκινα φωτακια!
Φευγω εις ενδειξη διαμαρτυριας!!!
Τις αποτυχημενες next top model ξερετε που θα τις δουμε σε λιγο καιρο.
Στα σπιτακια με τα κοκκινα φωτακια!
http://[URL unfurl="true"]www.funnydogsite.com/pictures/This_Means_War.jpg[/img[/URL]]
Προβλέπω στη Λουκ να ξυπνάει η Ανθή που κρύβει μέσα της. :2funny:
[/quote]
αν ξυπνησει η Ανθη απλα θα συμφωνησει μαζι μου
η Ανθη δεν συμπαθει καθολου τον Κοτεντο :P
απο τι να χτυπησε μωρε κι εσυ? απ τη τερατιων διαστασεων μαλαπερδα?![]()
![]()
![]()
τί είναι τούτο ρέ?τόσο μικρή την έχεις?
