Νέα

Next Top Model (ANT1)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 225K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά σας αρέσει περισσότερο?

  • ΑΓΝΗ

    Ψήφοι: 5 2,2%
  • ΑΛΙΚΗ

    Ψήφοι: 54 24,0%
  • ΤΖΩΡΤΖΙΑ

    Ψήφοι: 8 3,6%
  • ΕΙΡΗΝΗ

    Ψήφοι: 13 5,8%
  • ΕΛΕΝA

    Ψήφοι: 12 5,3%
  • ΕΜΙΛΥ

    Ψήφοι: 4 1,8%
  • ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Ψήφοι: 17 7,6%
  • ΗΛΕΚΤΡΑ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΙΩΑΝΝΑ

    Ψήφοι: 22 9,8%
  • ΚΕΛΛΥ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΛΩΡΑ ΑΝΝ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • ΜΑΡΙΝΑ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • ΝΑΝΣΥ Π.

    Ψήφοι: 50 22,2%
  • ΡΟΥΜΠΙΝΗ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΣΙΝΤΟΡΕΛΑ

    Ψήφοι: 39 17,3%
  • ΣΤΕΦΑΝΙΑ

    Ψήφοι: 10 4,4%
  • ΜΑΡΙΑ Χ.

    Ψήφοι: 1 0,4%
  • ΤΖΕΣΙΚΑ

    Ψήφοι: 13 5,8%
  • ΤΖΙΑΝΝΑΝ

    Ψήφοι: 6 2,7%
  • ΦΕΝΙΑ

    Ψήφοι: 4 1,8%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • Καμία

    Ψήφοι: 16 7,1%
  • Όλες

    Ψήφοι: 7 3,1%
  • Oποια μου καθόταν...

    Ψήφοι: 39 17,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    225

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
18
Πόντοι
166
γυριστηκαν κι αλλα επεισοδια?
 

tommaso

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2007
Μηνύματα
5.098
Like
4
Πόντοι
66
γυριστηκαν κι αλλα επεισοδια?

δεν μου λες. αυτο ηταν τα χριστουγεννιατικο επεισοδιο. λες να εχουμε σημερα χριστουγεννα????


εχει ηδη παρει τον πουλο η δημητρα :2funny: :2funny:


αυτον που της αξιζει δηλαδη :2funny: :2funny:
 

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
18
Πόντοι
166
ρε τομμασο δεν μιλαω σε σενα,ασχολησου με τον γκομενο της σεραινα κι ασε κανενα αλλο να μ πει.



μαριαννα?????????????????
 

tommaso

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2007
Μηνύματα
5.098
Like
4
Πόντοι
66
τι μαλακια αυτο το μπλογκ κλεβει τα ρεπορταζ αυτουσια απ'το gossip.tv  :headbang:  :2funny:

η δημητρα ομως φευγει...

κι αυτο δεν αλλαζει... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


αλλη μια μπαζολα ελλε ι νιδα παιρνει τον πουλο.  :cheesy:

αντε να προχωρησουν τα μωρα μου. αυτες που κανουν για μοντελα.
 

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
18
Πόντοι
166

[size=14pt]Από την πεντάδα θα δούμε να φεύγει η μελαχρινή Δήμητρα Αλεξανδράκη παρά τις τεράστιες προσπάθειες που έκανε να παραμείνει στο reality, αφού είχε πρόβλημα με τα πόδια της.
[/size]

με τα προβληματα υγειας του κοσμου χαιρεσαι?

κοιτα χαρα η λασι!
 

catwoman20

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2009
Μηνύματα
3.190
Like
0
Πόντοι
16
[size=14pt]Από την πεντάδα θα δούμε να φεύγει η μελαχρινή Δήμητρα Αλεξανδράκη παρά τις τεράστιες προσπάθειες που έκανε να παραμείνει στο reality, αφού είχε πρόβλημα με τα πόδια της.
[/size]

με τα προβληματα υγειας του κοσμου χαιρεσαι?

κοιτα χαρα η λασι!

οντως γι αυτο εφυγε ρε σεις, δεν νομιζω σιγα, αφου μια χαρα ηταν, μονο στο βιντεο κλιπ ειχε προβλημα
παντως ειπαν οτι εκανε θεαματικη αποχωρηση μπας και βριστηκε με ολες!  :2funny:
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
τι νεα μωρο???
η δημητρα ομως φευγει...

κι αυτο δεν αλλαζει... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


αλλη μια μπαζολα ελλεινιδα παιρνει τον πουλο.  :cheesy:

αντε να προχωρησουν τα μωρα μου. αυτες που κανουν για μοντελα.
επαιζε λαβωμενη ομως... :2funny:
 

tommaso

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2007
Μηνύματα
5.098
Like
4
Πόντοι
66
οντως γι αυτο εφυγε ρε σεις, δεν νομιζω σιγα, αφου μια χαρα ηταν, μονο στο βιντεο κλιπ ειχε προβλημα
παντως ειπαν οτι εκανε θεαματικη αποχωρηση μπας και βριστηκε με ολες!  :2funny:


σωστη... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom