και δημητρα η ελληνιδα.
μην ξεχνιομαστε.![]()
θα παρει τον πουλο στο επομενο επεισοδιo.
wait and see. ;) θα χουμε χαρες
και δημητρα η ελληνιδα.
μην ξεχνιομαστε.![]()
γυριστηκαν κι αλλα επεισοδια?


θα συμετασχεις και εσυ συλβακι;γυριστηκαν κι αλλα επεισοδια?
θα συμετασχεις και εσυ συλβακι;

θα παρει τον πουλο στο επομενο επεισοδιo.
wait and see. ;) θα χουμε χαρες![]()

ρε τομμασο δεν μιλαω σε σενα,ασχολησου με τον γκομενο της σεραινα κι ασε κανενα αλλο να μ πει.
μαριαννα?????????????????
στο επομενο φευγει η Αθηνα, μετα η Ναιλα και μετα η Δημητρα
ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΕΜΕ!!!!!![]()
![]()
[URL unfurl="true"]http://cobra-argos.blogspot.com/2009/12/next-top-model_16.html[/url]

Έχε χάρη μουνοπανίδιο που είχε πρόβλημα με τα γονατα αλλιώς θα σου 'λεγαΤΟΝ ΠΟΥΛΟ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΕΜΕ!!!!!![]()
![]()
[URL unfurl="true"]http://cobra-argos.blogspot.com/2009/12/next-top-model_16.html[/url]
τι μαλακια αυτο το μπλογκ κλεβει τα ρεπορταζ αυτουσια απ'το gossip.tv![]()
![]()

ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΕΜΕ!!!!!![]()
![]()
[URL unfurl="true"]http://cobra-argos.blogspot.com/2009/12/next-top-model_16.html[/url]
θενκς!![]()

[size=14pt]Από την πεντάδα θα δούμε να φεύγει η μελαχρινή Δήμητρα Αλεξανδράκη παρά τις τεράστιες προσπάθειες που έκανε να παραμείνει στο reality, αφού είχε πρόβλημα με τα πόδια της.
[/size]
με τα προβληματα υγειας του κοσμου χαιρεσαι?
κοιτα χαρα η λασι!

επαιζε λαβωμενη ομως...η δημητρα ομως φευγει...
κι αυτο δεν αλλαζει...![]()
![]()
![]()
![]()
αλλη μια μπαζολα ελλεινιδα παιρνει τον πουλο.
αντε να προχωρησουν τα μωρα μου. αυτες που κανουν για μοντελα.

οντως γι αυτο εφυγε ρε σεις, δεν νομιζω σιγα, αφου μια χαρα ηταν, μονο στο βιντεο κλιπ ειχε προβλημα
παντως ειπαν οτι εκανε θεαματικη αποχωρηση μπας και βριστηκε με ολες!![]()

τι νεα μωρο???επαιζε λαβωμενη ομως...![]()
εγω σ ενα μονο επεισοδιο την ειδα "λαβωμενη"
αν ξαναχτυπηθηκε στη πορεια αλλαζει το πραγμα
