Helena Babe
Call-Girl
- Εγγρ.
- 3 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 1.110
- Like
- 0
Καλά τραγουδά κοπελιά
έτσι έτσι να λες
Καλά τραγουδά κοπελιά
ο άλλος ο παπάρας ρωτάει με πμ άμα έχει χαρτιά να επιδείξει η Ελενα. Η Ελενα δεν είναι της μάζας γι᾽αυτό και τη σκίσατε πριν ένα χρόνο. Τώρα όμως, όποιο αρχίδι από μπουρδέλο ή στούντιο την επισκεφθεί, θα μπαίνω κατευθείαν μέσα διότι έχει ακουστικό και ακούω τα πάντα και θα του κάνω τη μούρη χαρτοσακούλα όπως προχθές τον τσιλιμπίθρα. Οπότε προσοχή. Εδώ είμαστε για την πάρτη μας, για να δουλεύει η Ελενα, αλλά όποιος την ξαναπειράξει θα φεύγει τουλούμι στο ξύλο.
Θα γνωριζετε βέβαια, πως αυτό ειναι παράνομο. Μήπως κατα τύχη εχει μαζι της και κάμερα, και χρησιμοποιειτε τα "στοιχεία" για να προβαινετε σε εκβιασμούς;
[/quotότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.
Θα γνωριζετε βέβαια, πως αυτό ειναι παράνομο. Μήπως κατα τύχη εχει μαζι της και κάμερα, και χρησιμοποιειτε τα "στοιχεία" για να προβαινετε σε εκβιασμούς;
[/quotότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.
ότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Θα γνωριζετε βέβαια, πως αυτό ειναι παράνομο. Μήπως κατα τύχη εχει μαζι της και κάμερα, και χρησιμοποιειτε τα "στοιχεία" για να προβαινετε σε εκβιασμούς;
[/quotότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.
εκθεση τι βαθμους επερνες αστραχαν?
ότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εκθεση τι βαθμους επερνες αστραχαν?
ότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Περιττό να σας αναφέρω, ότι η ανάρτηση σας κρατηθηκε με πριντ σκρίν και με την πρώτη ευκαιρία που θα δώσετε θα κατατεθεί σε εισαγγελέα.

είναι πόλη της Ρωσίαςδεν έγραφα εκθεση πήρα απαλλαγή, τι σημαίνει αστραχαν
στη σειρά ρε παπάρα, έχουν άλλοι προτεραιότητα. Αμα είναι ας έρθετε να ψάξετε και το σπίτι μας![]()
![]()
![]()
![]()
έμαθες και το πριντ σκριν. Θα σε χρειαστώ εγώ δεν τα καταφέρνω σε αυτό. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
στη σειρά ρε παπάρα, έχουν άλλοι προτεραιότητα. Αμα είναι ας έρθετε να ψάξετε και το σπίτι μας![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ρε όργιο ματζέστικ, με έχει πάρει πολλές φορές και δεν ξέρεις αν δίνω κώλο. Καλά μιλάμε είστε σούπερ κακοποιοί, αλλά εδώ με μένα μπλέξατε![]()
![]()
![]()
![]()
καλά ρε σείς, δεν ντρέπεστε που αφήνετε να χλευάζουν αρρώστους εδώ μέσα. Τί να πω. Το μπαρμπάδι ο κωλόγερος στο στρατό πρέπει να χε πάρει πολλές πίπες και του μεινε απωθημένο λέμε
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλές οι "μαγκιές" και τα "χαχανα", αλλά προσέξτε μην σας βγούν όλιγον ξινά.
Καλή σας νύχτα, "κύριε".
ρε ελενιτσα δεν μπορουμε να πουμε κουβεντα δλδ?? αν ειναι δυνατον ......Σου ξαναλεω μην λες πολλα πολλα γιατι ηλεκτρονικα δεν εχουμε συστηθει.....
τοσο καιρο σε υποστηριζω ποτε δεν εχω πει κατι αρνητικο για σενα γιαυτο ξεκολα.
Καλές οι "μαγκιές" και τα "χαχανα", αλλά προσέξτε μην σας βγούν όλιγον ξινά.
Καλή σας νύχτα, "κύριε".
τελικα δεν υπαρχει γκευ φιλος... !! ειμαστε μπροστα σε ενα διπολικο ατομο !!
