Νέα

Nayomi

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
ο άλλος ο παπάρας ρωτάει με πμ άμα έχει χαρτιά να επιδείξει η Ελενα. Η Ελενα δεν είναι της μάζας γι᾽αυτό και τη σκίσατε πριν ένα χρόνο. Τώρα όμως, όποιο αρχίδι από μπουρδέλο ή στούντιο την επισκεφθεί, θα  μπαίνω κατευθείαν μέσα διότι έχει ακουστικό και ακούω τα πάντα  και θα του κάνω τη μούρη χαρτοσακούλα όπως προχθές τον τσιλιμπίθρα. Οπότε προσοχή. Εδώ είμαστε για την πάρτη μας, για να δουλεύει η Ελενα, αλλά όποιος την ξαναπειράξει θα φεύγει τουλούμι στο ξύλο.

Θα γνωριζετε βέβαια, πως αυτό ειναι παράνομο. Μήπως κατα τύχη εχει μαζι της και κάμερα, και χρησιμοποιειτε τα "στοιχεία" για να προβαινετε σε εκβιασμούς;  :)
 

Helena Babe

Call-Girl
Εγγρ.
3 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
0
Θα γνωριζετε βέβαια, πως αυτό ειναι παράνομο. Μήπως κατα τύχη εχει μαζι της και κάμερα, και χρησιμοποιειτε τα "στοιχεία" για να προβαινετε σε εκβιασμούς;  :)
[/quotότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.
 

Helena Babe

Call-Girl
Εγγρ.
3 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
0
Θα γνωριζετε βέβαια, πως αυτό ειναι παράνομο. Μήπως κατα τύχη εχει μαζι της και κάμερα, και χρησιμοποιειτε τα "στοιχεία" για να προβαινετε σε εκβιασμούς;  :)
[/quotότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.


ότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.819
Κριτικές
1
Like
125
Πόντοι
66
Θα γνωριζετε βέβαια, πως αυτό ειναι παράνομο. Μήπως κατα τύχη εχει μαζι της και κάμερα, και χρησιμοποιειτε τα "στοιχεία" για να προβαινετε σε εκβιασμούς;  :)
[/quotότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε.


εκθεση τι βαθμους επερνες αστραχαν?
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
ότι γουστάρει έχει, άμα δεν σας αρέσει μην έρχεστε. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Περιττό να σας αναφέρω, ότι η ανάρτηση σας  κρατηθηκε με πριντ σκρίν και με την πρώτη ευκαιρία που θα δώσετε, θα κατατεθεί σε εισαγγελέα.
 

Helena Babe

Call-Girl
Εγγρ.
3 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
0
Περιττό να σας αναφέρω, ότι η ανάρτηση σας  κρατηθηκε με πριντ σκρίν και με την πρώτη ευκαιρία που θα δώσετε θα κατατεθεί σε εισαγγελέα.

στη σειρά ρε παπάρα, έχουν άλλοι προτεραιότητα. Αμα είναι ας έρθετε να ψάξετε και το σπίτι μας :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

έμαθες και το πριντ σκριν. Θα σε χρειαστώ εγώ δεν τα καταφέρνω σε αυτό.  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
 

Helena Babe

Call-Girl
Εγγρ.
3 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
0
στη σειρά ρε παπάρα, έχουν άλλοι προτεραιότητα. Αμα είναι ας έρθετε να ψάξετε και το σπίτι μας :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

έμαθες και το πριντ σκριν. Θα σε χρειαστώ εγώ δεν τα καταφέρνω σε αυτό.  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*


Πάντως ρε λαμόγια, πιο πολλοί είναι οι παλιοδικηγορίσκοι που της στέλνετε για να τσιμπήσετε πελάτισσα, παρά οι παρανομίες. Ιδίως ο τελευταίος θα φάει μπουκέτο αν ξανατηλεφωνήσει. Χι χι χ, σημείωσε σε πριντ σκριν, ναι ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ, ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΜΑΖΙ
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
στη σειρά ρε παπάρα, έχουν άλλοι προτεραιότητα. Αμα είναι ας έρθετε να ψάξετε και το σπίτι μας :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Καλές οι "μαγκιές" και τα "χαχανα", αλλά προσέξτε μην σας βγούν όλιγον ξινά.  :)

Καλή σας νύχτα, "κύριε".

 

majestic69

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2009
Μηνύματα
4.809
Κριτικές
4
Like
277
Πόντοι
36
ρε όργιο ματζέστικ, με έχει πάρει πολλές φορές και δεν ξέρεις αν δίνω κώλο. Καλά μιλάμε είστε σούπερ κακοποιοί, αλλά εδώ με μένα μπλέξατε :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:  καλά ρε σείς, δεν ντρέπεστε που αφήνετε να χλευάζουν αρρώστους εδώ μέσα. Τί να πω. Το μπαρμπάδι ο κωλόγερος στο στρατό πρέπει να χε πάρει πολλές πίπες και του μεινε απωθημένο λέμε :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

ρε ελενιτσα δεν μπορουμε να πουμε κουβεντα δλδ?? αν ειναι δυνατον ......Σου ξαναλεω μην λες πολλα πολλα γιατι ηλεκτρονικα δεν εχουμε συστηθει.....
τοσο καιρο σε υποστηριζω ποτε δεν εχω πει κατι αρνητικο για σενα γιαυτο ξεκολα.
 

Helena Babe

Call-Girl
Εγγρ.
3 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
0
ρε ελενιτσα δεν μπορουμε να πουμε κουβεντα δλδ?? αν ειναι δυνατον ......Σου ξαναλεω μην λες πολλα πολλα γιατι ηλεκτρονικα δεν εχουμε συστηθει.....
τοσο καιρο σε υποστηριζω ποτε δεν εχω πει κατι αρνητικο για σενα γιαυτο ξεκολα.

Εχουμε από τον περασμένο Μάρτη  αγαπητέ.  Ανηρτημένο, αφισοκολλημένο και πιστοποιημένο. Και άσε τον ευγενή ηλίθιο να απειλεί για να πουλήσει δικηγοριλίκια. Η Ελενίτσα δεν υπάρχει για σας, αλλά τώρα θα την πληρώσετε γι αυτά που της κάνατε, αρχής γενομένης του μαλακάκου, ξέρετε σεις.
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.819
Κριτικές
1
Like
125
Πόντοι
66
τελικα δεν υπαρχει γκευ φιλος... !! ειμαστε μπροστα σε ενα διπολικο ατομο !!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom