μπαρμπαπήδουλας δεν έδινε τίποτα μόνο κάτι τζιφς με έναν που φτύνει έβαζε

μιλάμε για τεράστιο ταγάρι....
άλεξ είχε μια ποιότητα έστω
τώρα η ψηφοφορία θα πάει κάπως έτσι.....στην μυστική θα ψηφίσουν 3.000 άτομα και στην φανερή 40 άτομα
ο μπαρόκ έχει ΚΕΡΔΙΣΕΙ την πρωτιά με το σπαθί του φέτος δεν τον ρίχνει ούτε ατομική βόμβα
ο λάκης θα έρθει δεύτερος γιατί στη μαλακία είναι μπετόν αρμέ....
τρίτος δε ξέρω....
ξέρω ότι ο λάκης ο μπαρόκ και ο ζαν θα έχουν από 20 κλώνους ο καθένας που θα με ψηφίζουν και οι 3 γιατί τους έχω στοιχειώσει τα όνειρα φέτος το παραδέχομαι