tellystalone6969
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 21.394
- Like
- 28.524
- Πόντοι
- 6.256
Τύπε, δεν μιλάς για αμάξια εδώ μέσα.τυπε χασαμε και την κοντρα νισσαν γιωργο καλαματα με ματ ανακοντα φορντ
Εδώ τραγουδάνε Αμπελοκηπιώτες .
Μόνο μηχανάκια .
Σαν το Nr 2 Mr Malakas
Τελευταία τροποποίηση:












