Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
Φίλε την κάτσαμε με κυνηγάει ο κύριος καρλάτος να με γαμησει.παει για gang bang![]()
Φίλε την κάτσαμε με κυνηγάει ο κύριος καρλάτος να με γαμησει.παει για gang bang![]()
Καρλοτα το ειδαμε ποσο αρσενικος εισαι και ποσο γαμας και δερνεις τις προαλλες με τον αλλον....οσο και να σκουζεις δεν το μαζευεις πια.εδω ειμαστε μονο αρσενικοι γατακι.... γαμαμε και δερνουμε... ωραιος ο χαβαλες που κανεις απο το πληκτρολογιο... εκ του ασφαλους
ελα πηγαινε να κανεις κακα σου και μην σκουπιστης υπαρχουν καποιοι που ευχαριστως θα σου τον καθαρισουνσας περιμενω γλικουλια μου
Βατραχοτυπε τωρα ειναι η ευκαιρια σου...τραβα στον Μυλοποταμο και οποιον κουνιστο δεις με ασημι Σεατ γαμα τον!Φίλε την κάτσαμε με κυνηγάει ο κύριος καρλάτος να με γαμησει.
σημερα το πρωι τα ειδα αρχοντα και εχω πεσει απο τα γελια κατωΦίλε την κάτσαμε με κυνηγάει ο κύριος καρλάτος να με γαμησει.





βγες απο εδω μεσα βρε αχρηστε και πηγενε κανε τιποτα πλαστικες μπας και γαμησεις μωρη κουτση κουρουναΚαρλοτα το ειδαμε ποσο αρσενικος εισαι και ποσο γαμας και δερνεις τις προαλλες με τον αλλον....οσο και να σκουζεις δεν το μαζευεις πια.![]()
Ολο σεντρα ζηταει αλλα ολο οφσαιντ βγαινει η Καρλοτα....ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. και στον καρότο που ζητάει σέντρα από όλο το κόσμο
τόση επιμονή για σέντρα είχαμε να διαβάσουμε από εποχή σαββιδαρου που καλούσε κόσμο στο χιλτον αλλά ποτέ κανείς δεν τόλμησε να πάει![]()

Μπορείς τουλάχιστον να βάζεις πινακίδες που μπορεί όντως κάποιος να δει στο Μυλοπόταμο;
τραβα γαμησου νταβαντζακο της φαπας με την σαπια μπαμια που εχεις για πουλακι εσενα σε χεσανε ολες οι πουτανες... αντε γραψε ως αντριαννα ρουφιανεελα πηγαινε να κανεις κακα σου και μην σκουπιστης υπαρχουν καποιοι που ευχαριστως θα σου τον καθαρισουν
βαλτο υπογραφη θα σου χρειαστειβγες απο εδω μεσα βρε αχρηστε και πηγενε κανε τιποτα πλαστικες μπας και γαμησεις μωρη κουτση κουρουνα
είναι η γνωστή σέντρα τυπε σε ψάχνω αλλά δεν με βρίσκεις. φάση τροβαδούρος που ζήτησε σέντρα στο φοινικόδασος μέσα σε 30 λεπτά. μέχρι να γκουγκλαρει ο αλλονας που πέφτει το φοινικόδασος έληξε το σκηνικό και το κέρδισε ο σκληρός καριολης τροβαδούροςΟλο σεντρα ζηταει αλλα ολο οφσαιντ βγαινει η Καρλοτα....![]()



στο ειπα εγω ματι θα κανω πουσταριο.... ασχολησου με τον αμτζικ.... μετα θα λες γαμησα τον αραπητραβα γαμησου νταβαντζακο της φαπας με την σαπια μπαμια που εχεις για πουλακι εσενα σε χεσανε ολες οι πουτανες... αντε γραψε ως αντριαννα ρουφιανε
Γνωστη και ως τοιχο τοιχο μην με πετυχεις;είναι η γνωστή σέντρα τυπε σε ψάχνω αλλά δεν με βρίσκεις. φάση τροβαδούρος που ζήτησε σέντρα στο φοινικόδασος μέσα σε 30 λεπτά. μέχρι να γκουγκλαρει ο αλλονας που πέφτει το φοινικόδασος έληξε το σκηνικό και το κέρδισε ο σκληρός καριολης τροβαδούρος![]()
τυπε τώρα θυμήθηκα τον αλλονα ένα ναυάγιο πριν κάτι χρόνια που είχε φωτό προφίλ ένα παρανοϊκό δολοφόνο και σου είχε ζητήσει σέντρα κάπου ομόνοια. το θυμάσαι;Γνωστη και ως τοιχο τοιχο μην με πετυχεις;![]()



Ο τωρινός μαξιμίλιαν ... ο Δημητράκης ... είχε δώσει επική περιγραφή ....είναι η γνωστή σέντρα τυπε σε ψάχνω αλλά δεν με βρίσκεις. φάση τροβαδούρος που ζήτησε σέντρα στο φοινικόδασος μέσα σε 30 λεπτά. μέχρι να γκουγκλαρει ο αλλονας που πέφτει το φοινικόδασος έληξε το σκηνικό και το κέρδισε ο σκληρός καριολης τροβαδούρος![]()
δεν είναι ο μαξιμιλιεν τυπε. άλλος ο τροβαδούρος άλλος ο μαξιμιλενΟ τωρινός μαξιμίλιαν ... ο Δημητράκης ... είχε δώσει επική περιγραφή ....
Those were the days ....
Είσαι σίγουρος τυπάρα ;;;;δεν είναι ο μαξιμιλιεν τυπε. άλλος ο τροβαδούρος άλλος ο μαξιμιλεν
ναι τυπεΕίσαι σίγουρος τυπάρα ;;;;