Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 335K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.382
Like
28.496
Πόντοι
6.256
Και ο Μαξιμίλιαν .... ποιό αρχαίο μέλος είναι ;
Το κόλλημα που έχει μαζί μου .... δεν εξηγείται.
Μόνο με τιτλούχους μαλάκες, όπως του barock συγκρίνεται .
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Και ο Μαξιμίλιαν .... ποιό αρχαίο μέλος είναι ;
Το κόλλημα που έχει μαζί μου .... δεν εξηγείται.
Μόνο με τιτλούχους μαλάκες, όπως του barock συγκρίνεται .
Τυπε κανένα πρόβλημα δεν εχω μαζί σου.
Εσυ είχες και είχα απαντήσει.
Τέλος καλό όλα καλά.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Ο τωρινός μαξιμίλιαν ... ο Δημητράκης ... είχε δώσει επική περιγραφή ....
Those were the days ....

Όχι ρε τύπε.
Το γάμησες.
Ποιός Δημητράκης.

:confused:


Πέστε του κανένας,δεν τα βλέπει μάλλον.
Εγώ τον ξεμπλόκαρα πάντως.
 
  • Like
Αντιδράσεις: RETRO
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Περίφημα!

Μπήκαν όλα τα σκληρά σκληρά κι αδίστακτα ναυάγια μαζεμένα.

Θα έχουν κοπή της πίτας του συλλόγου τους φαίνεται. :coffee:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.382
Like
28.496
Πόντοι
6.256
Επειδή το θέμα το είχε ανοίξει ο μπάρμπας ...
τι μου ήρθε στο νου τώρα !!!

Θέμα για βαψομαλλιάδες έχει μπει ποτέ ;

Από τους ηλικωμένους ... θα είναι μπόλικοι.
Σίγουρα και κάποιοι ... παλιοί πρωταθλητές.

Συν τους πρωταθλητές βαψομαλλιάδες ιππότες της στρογγυλής τραπέζης.
Έχουν γίνει συνεστιάσεις σε καπηλειά που στο ίδιο τραπέζι , ανάμεσα σε 6-7 βαψομαλλιάδες μέλη ναυάγια ήταν 2-3 παλιοί Mr Malakas και 1-2 μελλοντικοί .
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.185
Κριτικές
2
Like
103.949
Πόντοι
16.131
Επειδή το θέμα το είχε ανοίξει ο μπάρμπας ...
τι μου ήρθε στο νου τώρα !!!

Θέμα για βαψομαλλιάδες έχει μπει ποτέ ;

Από τους ηλικωμένους ... θα είναι μπόλικοι.
Σίγουρα και κάποιοι ... παλιοί πρωταθλητές.

Συν τους πρωταθλητές βαψομαλλιάδες ιππότες της στρογγυλής τραπέζης.
Έχουν γίνει συνεστιάσεις σε καπηλειά που στο ίδιο τραπέζι , ανάμεσα σε 6-7 βαψομαλλιάδες μέλη ναυάγια ήταν 2-3 παλιοί Mr Malakas και 1-2 μελλοντικοί .
πρωτα πρωτα ειναι ο υπουργος του ελληνικου FBI :2funny::2funny::headbang:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Nevio

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.382
Like
28.496
Πόντοι
6.256
Το κλασσικό σχέδιο του έλληνα βαψομαλλιά, αφήνει στους κροτάφους και στο σβέρκο .... σιρίτι άσπρο/γκρι .... δήθεν ...

Και βλέπεις κατράμι όλο κατάμαυρο ... και άσπρους κροτάφους σβέρκο .... φάρδους 1.5cm .


Υπάρχουν και παλιάς κοπής βαψομαλλιάδες που τα περνάνε όλα χένα ...
και έχουν ένα γκρι σαν μερσεντέ των 90s ....
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
τυπε τώρα θυμήθηκα τον αλλονα ένα ναυάγιο πριν κάτι χρόνια που είχε φωτό προφίλ ένα παρανοϊκό δολοφόνο και σου είχε ζητήσει σέντρα κάπου ομόνοια. το θυμάσαι; :tooth::tooth::tooth:
Αχαχαχα που τον θυμηθηκες ρε μαλακα αυτον;:2funny:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: RETRO
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Aυτό που γουστάρω στο νήμα είναι ότι ενώ έχει λήξει ο διαγωνισμός, συνεχίζουν οι παίκτες να αγωνίζονται για τη χαρά του αθλήματος.


Κάνουν προπονήσεις για να είναι έτοιμοι για του χρόνου, που ο διαγωνισμός θα είναι σοβαρός. :coffee:
 
Εγγρ.
28 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.004
Κριτικές
6
Like
11.710
Πόντοι
3.836
Παντως ωφειλω να επισημάνω οτι οι εκλογες δεν ηταν αδιαβλητες
Ειναι απιθανο ο Kostakis να ειναι 3ος ( εβαλε μέσον )
Επρεπε να ειναι 1ος by far που λενε και στο χωρίο μου
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
περνα να σου γαμησω τα ραματα κλασομπανιερα
:2funny::2funny::2funny:
Αγαπημένη μου Τασούλα Αdrianna4435, πάλι απειλείς απ' το πληκτρολόγιο;;;:think::think::think:
Πότε θα έρθεις να με δείρεις, ρε:happy::happy::happy:
Συνέχεια μου το λες και το ξαναλές αλλά δεν βλέπω πράξεις :undecided::undecided::undecided:

Ρε, μπας και είσαι χέστης τελικά;;;;
:dancing::dancing:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.185
Κριτικές
2
Like
103.949
Πόντοι
16.131
:2funny::2funny::2funny:
Αγαπημένη μου Τασούλα Αdrianna4435, πάλι απειλείς απ' το πληκτρολόγιο;;;:think::think::think:
Πότε θα έρθεις να με δείρεις, ρε:happy::happy::happy:
Συνέχεια μου το λες και το ξαναλές αλλά δεν βλέπω πράξεις :undecided::undecided::undecided:

Ρε, μπας και είσαι χέστης τελικά;;;;
:dancing::dancing:
ελα εσυ που ξερεις ποιος ειμαι και που ειμαι .....:2funny::2funny::2funny::2funny:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Nevio
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Δεν πιστεύω να πιστεύεις ότι εδώ μέσα .... υπάρχει άτομο από Μυλοπόταμο ;
Ο πιο σκληρός ... να είχε φάει άπαξ ... γραβιέρα μυλοποτάμου ...
Κέρασμα, όχι να την αγόρασε ο ίδιος.
Σιγά ρε τέλλυ "ατσάλινε" :confused:
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
ελα εσυ που ξερεις ποιος ειμαι και που ειμαι .....:2funny::2funny::2funny::2funny:
:jerking2::jerking2::jerking2:
Στο στρωματεμπόρικό σου μέσα δεν μπαίνω. Εκεί μαζεύεις τα ναυάγια που σε συναναστρέφονται.
Απ έξω όμως πέρασα σήμερα κατά τις 10.30 και είδα έναν όγκο σκυμμένο πάνω σε ένα pc. :happy:
Εσύ ήσουν :think::think::think:

Μην μου αγώνεσαι Τάσαρε σύντομα θα σε ξανακαλέσω σε ουδέτερο σημείο και είμαι βέβαιος ότι ΔΕΝ θα έρθεις, μωρή αντρούκλα :tooth::tooth::tooth:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.185
Κριτικές
2
Like
103.949
Πόντοι
16.131
:jerking2::jerking2::jerking2:
Στο στρωματεμπόρικό σου μέσα δεν μπαίνω. Εκεί μαζεύεις τα ναυάγια που σε συναναστρέφονται.
Απ έξω όμως πέρασα σήμερα κατά τις 10.30 και είδα έναν όγκο σκυμμένο πάνω σε ένα pc. :happy:
Εσύ ήσουν :think::think::think:

Μην μου αγώνεσαι Τάσαρε σύντομα θα σε ξανακαλέσω σε ουδέτερο σημείο και είμαι βέβαιος ότι ΔΕΝ θα έρθεις, μωρή αντρούκλα :tooth::tooth::tooth:
καλα τραβα γαμησου τωρα οταν ερθεις να εισαι πλυμενος εγω δεν γαμαω βρωμοκωλους
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom