tellystalone6969
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 21.390
- Like
- 28.509
- Πόντοι
- 6.256
Για τα κουπέ ... αν θυμάσαι ... είχα προβλέψει πριν κάτι χρόνια ... ότι θα ανέβουν !Κουπέ η τετραπορτο?
Ανέβηκαν ... τα ζητάνε 20Κ ++ τώρα.
Τετράπορτο.
Με ενδιαφέρει μηχανικά. Όχι φανοποιίας.
Τα μοτέρ, σίγουρα ήταν αθάνατα. Εννοείται βενζίνης. Ντήζελ δεν κοιτάς, από φόβο ταξί .



