Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 339K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Κουπέ η τετραπορτο?
Για τα κουπέ ... αν θυμάσαι ... είχα προβλέψει πριν κάτι χρόνια ... ότι θα ανέβουν !
Ανέβηκαν ... τα ζητάνε 20Κ ++ τώρα.
Τετράπορτο.

Με ενδιαφέρει μηχανικά. Όχι φανοποιίας.
Τα μοτέρ, σίγουρα ήταν αθάνατα. Εννοείται βενζίνης. Ντήζελ δεν κοιτάς, από φόβο ταξί .
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Ντεν καταλαμπαινει

Εχω την αίσθηση ότι αυτή είναι η 210 , 124 σειρά ήταν ένα αριστοκρατικό αυτοκίνητο. Το να έχει μερσέντες ο κάθε κωλος συνέβει μετά τη φουσκα/φιάσκο του χρηματιστηρίου οι δε Αλβανοί ήταν ακόμα στα χωραφια και στη οικοντομη.
Με την απόσυρση γέμισε ο τόπος εκείνες τις στεναχωρημένες τις 190 1.8
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Θα το δεχτώ. Ο Λάκαρος βέβαια με την ανάλογη ενδυμασία και το λουκ Λόρδου, θα της δώσει άλλη εσανσ..
ενα νημα μου ρχεται στο μυαλο με τη λεξη εσανς...ταμαμ για τον λακη
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.374
Κριτικές
1
Like
7.131
Πόντοι
1.406
Για τα κουπέ ... αν θυμάσαι ... είχα προβλέψει πριν κάτι χρόνια ... ότι θα ανέβουν !
Ανέβηκαν ... τα ζητάνε 20Κ ++ τώρα.
Τετράπορτο.

Με ενδιαφέρει μηχανικά. Όχι φανοποιίας.
Τα μοτέρ, σίγουρα ήταν αθάνατα. Εννοείται βενζίνης. Ντήζελ δεν κοιτάς, από φόβο ταξί .
Έχει καταλυτικά και μη καταλυτικά, τα καταλυτικά έχουν μεγάλη φασα στο πλαι τα μη καταλυτικά μια λεπτή λωρίδα. Τα μη καταλυτικά έκαιγαν λάδια από νωρίς. Γενικά δε βγάζουν σπουδαία πραγματα. Το διαφορικό να κοιτάξεις μήπως φωναζει. Προσωπικά μου αρέσει απίστευτα αυτό το αυτοκίνητο..
Ντίζελ δε κοιτάς καν γιατί δεν κυκλοφορεί Αθήνα και μεταβιβάζεται μόνο με διευθυνση κωριου
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Έχει καταλυτικά και μη καταλυτικά, τα καταλυτικά έχουν μεγάλη φασα στο πλαι τα μη καταλυτικά μια λεπτή λωρίδα. Τα μη καταλυτικά έκαιγαν λάδια από νωρίς. Γενικά δε βγάζουν σπουδαία πραγματα. Το διαφορικό να κοιτάξεις μήπως φωναζει. Προσωπικά μου αρέσει απίστευτα αυτό το αυτοκίνητο..
Ντίζελ δε κοιτάς καν γιατί δεν κυκλοφορεί Αθήνα και μεταβιβάζεται μόνο με διευθυνση κωριου
Δεν θα κοίταγα μη καταλυτικό . Έχω ακούσει βέβαια , ότι και τα μη καταλυτικά, παίρνουν αμόλυβδη χωρίς προβλήματα . Απλά ως γνωστό αμόλυβδη χωρίς καταλύτη ... ξερνάει βενζόλιο ... οπότε δεν θες να μπεις σε δικό σου γκαράζ ... ή κλειστό χώρο .

Είχε ένα μοτέρ στα τελευταία, 16v, 2.0 με 136ps και σχεδόν 20 χλγ ροπή.
Αυτό το γνωστό μου που μπορεί να πάρω είναι αυτή η έκδοση
MzE4


λιγότερο πιασάρικη βέβαια η μάσκα από την τελευταία αυτή
KDEpLmpwZw


και λιγότερο πιασάρικα και τα πορτοκαλί φλας από τα διάφανα
αλλά τα φλασ τουλάχιστον φαντάζομαι θα αλλάζονται.
Ενώ για μάσκα , πρέπει να αλλαχτεί όλο το καπό .
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
celebre ... η 500Ε , φτιαχνόταν από την πόρσε και είχε v8 5.0 336 άλογα ατμόσφαιρα ....
Σήμερα πιάνει πάνω από 100Κ ... αν βρεις ....
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.100
Like
33.868
Πόντοι
6.256
celebre ... η 500Ε , φτιαχνόταν από την πόρσε και είχε v8 5.0 336 άλογα ατμόσφαιρα ....
Σήμερα πιάνει πάνω από 100Κ ... αν βρεις ....
Nα βρω εγω δυσκολα,αλλα ολο και καποια μελη θα ασχολουνται με "εμποριο" κυριως νυχτα:coffee::confused::confused::confused:
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.374
Κριτικές
1
Like
7.131
Πόντοι
1.406
Δεν θα κοίταγα μη καταλυτικό . Έχω ακούσει βέβαια , ότι και τα μη καταλυτικά, παίρνουν αμόλυβδη χωρίς προβλήματα . Απλά ως γνωστό αμόλυβδη χωρίς καταλύτη ... ξερνάει βενζόλιο ... οπότε δεν θες να μπεις σε δικό σου γκαράζ ... ή κλειστό χώρο .

Είχε ένα μοτέρ στα τελευταία, 16v, 2.0 με 136ps και σχεδόν 20 χλγ ροπή.
Αυτό το γνωστό μου που μπορεί να πάρω είναι αυτή η έκδοση
MzE4


λιγότερο πιασάρικη βέβαια η μάσκα από την τελευταία αυτή
KDEpLmpwZw


και λιγότερο πιασάρικα και τα πορτοκαλί φλας από τα διάφανα
αλλά τα φλασ τουλάχιστον φαντάζομαι θα αλλάζονται.
Ενώ για μάσκα , πρέπει να αλλαχτεί όλο το καπό .
Το φεισλιφτ είναι 93.Το κάνεις με ένα καπο και άσπρα φλας αλλά αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι για μπασταρδεματα..
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.255
Κριτικές
11
Like
23.176
Πόντοι
6.246
από όλα εχει αυτό το νήμα, και διαγωνισμό, και ραντεβού θανάτου με ψαροφαγία, και κόντρες ,και ρολόγια και αγοραπωλησίες αυτοκινήτων.

Καμιία συνταγή για μουσταλευριά παίζει;
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.374
Κριτικές
1
Like
7.131
Πόντοι
1.406
από όλα εχει αυτό το νήμα, και διαγωνισμό, και ραντεβού θανάτου με ψαροφαγία, και κόντρες ,και ρολόγια και αγοραπωλησίες αυτοκινήτων.

Καμιία συνταγή για μουσταλευριά παίζει;
Οχι, αλλά παιζει να βάλουμε ένθετο μόδα :effemine:
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.081
Κριτικές
36
Like
45.662
Πόντοι
21.395
Στην γεωμετρία, το θεώρημα Βραχμαγκούπτα δηλώνει ότι σε ένα ορθοδιαγώνιο εγγεγραμμένο τετράπλευρο, δηλαδή σε ένα τετράπλευρο ABΓΔ
{\displaystyle {\rm {AB\Gamma \Delta }}}
που οι κορυφές του ανήκουν σε έναν κύκλο και οι διαγώνιοι του τέμνονται κάθετα στο σημείο I
{\displaystyle {\rm {I}}}
, ισχύει ότι η κάθετος από το I
{\displaystyle {\rm {I}}}
προς μία πλευρά διχοτομεί την απέναντι της. Στο σχήμα αν IH⊥BΓ
{\displaystyle {\rm {IH\perp B\Gamma }}}
και M
{\displaystyle {\rm {M}}}
το σημείο τομής της προέκτασης της IH
{\displaystyle {\rm {IH}}}
με την BΓ
{\displaystyle {\rm {B\Gamma }}}
, τότε M
{\displaystyle {\rm {M}}}
είναι το μέσο της AΔ.
Χονδρο:confused:
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
ΕΥΠατζήδες... ΟΥΚάδες... Κωλοσκίστες Λεβεντόκρητες... ΕΞΩγήινοι...

Επικίνδυνο μέρος το Bou. :coffee:
Μην αγχώνεστε κύριε, είναι φιλικό για ιπποποτάμους (κατα τον φίλο μου τον Πολυζώαρο)
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Πρόσεχε Καρλότε, μιλάμε για σκληρό πολεμιστή των αποκρημνων ορέων της κακοτράχαλης Εύβοιας και υποβρύχιο καταστροφέα των αγριων θαλασσών της Αμυγδαλίτσας.
Μαζί με τον πράκτορα της ΕΥΠ, τον τσακάλι των μυστικών υπηρεσιών, τον Πολυζώαρο, έγραψαν σελίδες πολεμικής δόξας.
:ak::ak::ak:
Αυτά θα αναπολούν την προσεχή Πέμπτη, στο στρωματεμπορικό κατάστημα της Γούβας.

Ίσως περάσω μια βόλτα :think::think::think:
περνα να σου γαμησω τα ραματα κλασομπανιερα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom