ο χρυσοχοιδης εισαι?και της ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Mr. Μαλάκας 2024
- Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 11K
- Εμφανίσεις 346K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)
tellystalone6969
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 21.394
- Like
- 28.519
- Πόντοι
- 6.256
Παίχτηκε κάτι σε Χανιά ;
Γιατί εκεί ... κατά δική του δήλωση ... έχουμε και υψηλόβαθμο μαλάκα.
Τον πρωταθλητή του χρόνου.
Γιατί εκεί ... κατά δική του δήλωση ... έχουμε και υψηλόβαθμο μαλάκα.
Τον πρωταθλητή του χρόνου.
εγω μωρη εχω οικογενεια και ειμαι αξιος. ειχα και μια ζωντοχηρα και τσιμπαμε και κανα βιζιτακι.. εσυ με 28000 μηνυματα εδω μεσα...... τι ακριβως εχεις?Μην σκούζεις μωρή Καρλότα θα σε ακούσει η οικογένεια και θα φας καμία κατραπακια!![]()
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.536
- Like
- 29.459
- Πόντοι
- 5.506
Παίχτηκε κάτι σε Χανιά ;
Γιατί εκεί ... κατά δική του δήλωση ... έχουμε και υψηλόβαθμο μαλάκα.
Τον πρωταθλητήτου χρόνουστα όνειρα μου.


tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
Αμέρικα ντριμεγω μωρη εχω οικογενεια και ειμαι αξιος. ειχα και μια ζωντοχηρα και τσιμπαμε και κανα βιζιτακι.. εσυ με 28000 μηνυματα εδω μεσα...... τι ακριβως εχεις?
tellystalone6969
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 21.394
- Like
- 28.519
- Πόντοι
- 6.256
Τώρα που σε βρήκα .... ΣΕ ΘΕΛΩ !!!!!!!!!!!Αμέρικα ντριμ![]()
W124 .... αν είσαι σε υποδειγματική κατάσταση , γκαραζάτο με λίγα χλμ (μακαρίτη)
το παίρνουμε ;;;
ή θα μάθουμε όλους τους παλιατζήδες και πωλητές ανταλλακτικών mb ;;;;
Λογικά , ελάχιστα ηλεκτρονικά ... απλό σχετικά ... δεν θα είναι γαϊδούρι ;;;;
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.536
- Like
- 29.459
- Πόντοι
- 5.506
Αφού στο τέλος δεν παίρνεις τίποτα ρε μλκ, τι σπας μπάλες εδώ μέσα;;Τώρα που σε βρήκα .... ΣΕ ΘΕΛΩ !!!!!!!!!!!
W124 .... αν είσαι σε υποδειγματική κατάσταση , γκαραζάτο με λίγα χλμ (μακαρίτη)
το παίρνουμε ;;;
ή θα μάθουμε όλους τους παλιατζήδες και πωλητές ανταλλακτικών mb ;;;;
Λογικά , ελάχιστα ηλεκτρονικά ... απλό σχετικά ... δεν θα είναι γαϊδούρι ;;;;
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
Κουπέ η τετραπορτο?Τώρα που σε βρήκα .... ΣΕ ΘΕΛΩ !!!!!!!!!!!
W124 .... αν είσαι σε υποδειγματική κατάσταση , γκαραζάτο με λίγα χλμ (μακαρίτη)
το παίρνουμε ;;;
ή θα μάθουμε όλους τους παλιατζήδες και πωλητές ανταλλακτικών mb ;;;;
Λογικά , ελάχιστα ηλεκτρονικά ... απλό σχετικά ... δεν θα είναι γαϊδούρι ;;;;
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
Τι την θες την αλβανικη μερσεντα ρε σκαπανεα?Τώρα που σε βρήκα .... ΣΕ ΘΕΛΩ !!!!!!!!!!!
W124 .... αν είσαι σε υποδειγματική κατάσταση , γκαραζάτο με λίγα χλμ (μακαρίτη)
το παίρνουμε ;;;
ή θα μάθουμε όλους τους παλιατζήδες και πωλητές ανταλλακτικών mb ;;;;
Λογικά , ελάχιστα ηλεκτρονικά ... απλό σχετικά ... δεν θα είναι γαϊδούρι ;;;;
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.648
- Like
- 30.683
- Πόντοι
- 6.256
Πόσα γίδια έχεις πιάσει γκομενες στον Μυλοποταμο;εγω μωρη εχω οικογενεια και ειμαι αξιος. ειχα και μια ζωντοχηρα και τσιμπαμε και κανα βιζιτακι.. εσυ με 28000 μηνυματα εδω μεσα...... τι ακριβως εχεις?
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
Ποτε Αλβανός δεν είχε 124Τι την θες την αλβανικη μερσεντα ρε σκαπανεα?
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.536
- Like
- 29.459
- Πόντοι
- 5.506
Γιατί, Σάμπως έχει κανένα φράγκο να την πάρει; Η ερώτηση στο μπου ΤΖΑΜΠΑ είναι.Τι την θες την αλβανικη μερσεντα ρε σκαπανεα?
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
Δεν εχει αυτην την ονομασια απο ιδιοκτητη...Ποτε Αλβανός δεν είχε 124
για αλλο λογο την λενε ετσι
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
Ντεν καταλαμπαινειΔεν εχει αυτην την ονομασια απο ιδιοκτητη...
για αλλο λογο την λενε ετσι
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
Αυτες τις μαγκωνανε τα αλβαναρια(με καποιες ιδιατερες τεχνικες...δεν πληρωναν τελος παντων),τις γεμιζανε βοτανα και περνουσαν απο οτι δρομο ηθελαν..ειχαν/εχουν τη φημη του ασπαστου...δεν χαλανε...μεχρι και τα μπουλονια στις ζαντες βαζαν βοτανα...δεν σπαει δεν χαλαει και φορτωνει τιγκα παντου...οι τελωνειακοι την εβγαλαν ετσι..αλβανικη μερσεντα..Ντεν καταλαμπαινει
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.795
- Like
- 29.879
- Πόντοι
- 6.256
του πήραν πίσω το λεόν επειδή πιστόλιαζε το λίζινγκ το μίσθωμα και πρέπει να βγάλει τη μερσέντα του παππού του με τις πινακίδες ΕΛΠΑ για να μην πηγαίνει στο οδοντιατρείο στην αχαρνών με ταξίΤι την θες την αλβανικη μερσεντα ρε σκαπανεα?



tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
Ντεν καταλαμπαινειΔεν εχει αυτην την ονομασια απο ιδιοκτητη...
για αλλο λογο την λενε ετσι
Εχω την αίσθηση ότι αυτή είναι η 210 , 124 σειρά ήταν ένα αριστοκρατικό αυτοκίνητο. Το να έχει μερσέντες ο κάθε κωλος συνέβει μετά τη φουσκα/φιάσκο του χρηματιστηρίου οι δε Αλβανοί ήταν ακόμα στα χωραφια και στη οικοντομη.Αυτες τις μαγκωνανε τα αλβαναρια(με καποιες ιδιατερες τεχνικες...δεν πληρωναν τελος παντων),τις γεμιζανε βοτανα και περνουσαν απο οτι δρομο ηθελαν..ειχαν/εχουν τη φημη του ασπαστου...δεν χαλανε...μεχρι και τα μπουλονια στις ζαντες βαζαν βοτανα...δεν σπαει δεν χαλαει και φορτωνει τιγκα παντου...οι τελωνειακοι την εβγαλαν ετσι..αλβανικη μερσεντα..
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
Οχι αυτη ειναι...Δεν ρωτουσαν οι Αλβανοι οταν τις κλεβανε αν τις ειχαν αριστοκρατες...δεν τους πολυενοιαζε..Ντεν καταλαμπαινει
Εχω την αίσθηση ότι αυτή είναι η 210 , 124 σειρά ήταν ένα αριστοκρατικό αυτοκίνητο. Το να έχει μερσέντες ο κάθε κωλος συνέβει μετά τη φουσκα/φιάσκο του χρηματιστηρίου οι δε Αλβανοί ήταν ακόμα στα χωραφια και στη οικοντομη.
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
Θα το δεχτώ. Ο Λάκαρος βέβαια με την ανάλογη ενδυμασία και το λουκ Λόρδου, θα της δώσει άλλη εσανσ..Οχι αυτη ειναι...Δεν ρωτουσαν οι Αλβανοι οταν τις κλεβανε αν τις ειχαν αριστοκρατες...δεν τους πολυενοιαζε..
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 307
- Εμφανίσεις
- 18K