Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
Παίχτηκε κάτι σε Χανιά ;
Γιατί εκεί ... κατά δική του δήλωση ... έχουμε και υψηλόβαθμο μαλάκα.

Τον πρωταθλητή του χρόνου.
 

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361
Μην σκούζεις μωρή Καρλότα θα σε ακούσει η οικογένεια και θα φας καμία κατραπακια!:confused:
εγω μωρη εχω οικογενεια και ειμαι αξιος. ειχα και μια ζωντοχηρα και τσιμπαμε και κανα βιζιτακι.. εσυ με 28000 μηνυματα εδω μεσα...... τι ακριβως εχεις?
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
εγω μωρη εχω οικογενεια και ειμαι αξιος. ειχα και μια ζωντοχηρα και τσιμπαμε και κανα βιζιτακι.. εσυ με 28000 μηνυματα εδω μεσα...... τι ακριβως εχεις?
Αμέρικα ντριμ :confused:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
Τώρα που σε βρήκα .... ΣΕ ΘΕΛΩ !!!!!!!!!!!

W124 .... αν είσαι σε υποδειγματική κατάσταση , γκαραζάτο με λίγα χλμ (μακαρίτη)
το παίρνουμε ;;;

ή θα μάθουμε όλους τους παλιατζήδες και πωλητές ανταλλακτικών mb ;;;;
Λογικά , ελάχιστα ηλεκτρονικά ... απλό σχετικά ... δεν θα είναι γαϊδούρι ;;;;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Τώρα που σε βρήκα .... ΣΕ ΘΕΛΩ !!!!!!!!!!!

W124 .... αν είσαι σε υποδειγματική κατάσταση , γκαραζάτο με λίγα χλμ (μακαρίτη)
το παίρνουμε ;;;

ή θα μάθουμε όλους τους παλιατζήδες και πωλητές ανταλλακτικών mb ;;;;
Λογικά , ελάχιστα ηλεκτρονικά ... απλό σχετικά ... δεν θα είναι γαϊδούρι ;;;;
Αφού στο τέλος δεν παίρνεις τίποτα ρε μλκ, τι σπας μπάλες εδώ μέσα;;
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Τώρα που σε βρήκα .... ΣΕ ΘΕΛΩ !!!!!!!!!!!

W124 .... αν είσαι σε υποδειγματική κατάσταση , γκαραζάτο με λίγα χλμ (μακαρίτη)
το παίρνουμε ;;;

ή θα μάθουμε όλους τους παλιατζήδες και πωλητές ανταλλακτικών mb ;;;;
Λογικά , ελάχιστα ηλεκτρονικά ... απλό σχετικά ... δεν θα είναι γαϊδούρι ;;;;
Κουπέ η τετραπορτο?
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Τώρα που σε βρήκα .... ΣΕ ΘΕΛΩ !!!!!!!!!!!

W124 .... αν είσαι σε υποδειγματική κατάσταση , γκαραζάτο με λίγα χλμ (μακαρίτη)
το παίρνουμε ;;;

ή θα μάθουμε όλους τους παλιατζήδες και πωλητές ανταλλακτικών mb ;;;;
Λογικά , ελάχιστα ηλεκτρονικά ... απλό σχετικά ... δεν θα είναι γαϊδούρι ;;;;
Τι την θες την αλβανικη μερσεντα ρε σκαπανεα?
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
εγω μωρη εχω οικογενεια και ειμαι αξιος. ειχα και μια ζωντοχηρα και τσιμπαμε και κανα βιζιτακι.. εσυ με 28000 μηνυματα εδω μεσα...... τι ακριβως εχεις?
Πόσα γίδια έχεις πιάσει γκομενες στον Μυλοποταμο;
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Ντεν καταλαμπαινει
Αυτες τις μαγκωνανε τα αλβαναρια(με καποιες ιδιατερες τεχνικες...δεν πληρωναν τελος παντων),τις γεμιζανε βοτανα και περνουσαν απο οτι δρομο ηθελαν..ειχαν/εχουν τη φημη του ασπαστου...δεν χαλανε...μεχρι και τα μπουλονια στις ζαντες βαζαν βοτανα...δεν σπαει δεν χαλαει και φορτωνει τιγκα παντου...οι τελωνειακοι την εβγαλαν ετσι..αλβανικη μερσεντα..
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.788
Like
29.864
Πόντοι
6.256
Τι την θες την αλβανικη μερσεντα ρε σκαπανεα?
του πήραν πίσω το λεόν επειδή πιστόλιαζε το λίζινγκ το μίσθωμα και πρέπει να βγάλει τη μερσέντα του παππού του με τις πινακίδες ΕΛΠΑ για να μην πηγαίνει στο οδοντιατρείο στην αχαρνών με ταξί :coffee::coffee::coffee:
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Δεν εχει αυτην την ονομασια απο ιδιοκτητη...
για αλλο λογο την λενε ετσι
Ντεν καταλαμπαινει
Αυτες τις μαγκωνανε τα αλβαναρια(με καποιες ιδιατερες τεχνικες...δεν πληρωναν τελος παντων),τις γεμιζανε βοτανα και περνουσαν απο οτι δρομο ηθελαν..ειχαν/εχουν τη φημη του ασπαστου...δεν χαλανε...μεχρι και τα μπουλονια στις ζαντες βαζαν βοτανα...δεν σπαει δεν χαλαει και φορτωνει τιγκα παντου...οι τελωνειακοι την εβγαλαν ετσι..αλβανικη μερσεντα..
Εχω την αίσθηση ότι αυτή είναι η 210 , 124 σειρά ήταν ένα αριστοκρατικό αυτοκίνητο. Το να έχει μερσέντες ο κάθε κωλος συνέβει μετά τη φουσκα/φιάσκο του χρηματιστηρίου οι δε Αλβανοί ήταν ακόμα στα χωραφια και στη οικοντομη.
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Ντεν καταλαμπαινει

Εχω την αίσθηση ότι αυτή είναι η 210 , 124 σειρά ήταν ένα αριστοκρατικό αυτοκίνητο. Το να έχει μερσέντες ο κάθε κωλος συνέβει μετά τη φουσκα/φιάσκο του χρηματιστηρίου οι δε Αλβανοί ήταν ακόμα στα χωραφια και στη οικοντομη.
Οχι αυτη ειναι...Δεν ρωτουσαν οι Αλβανοι οταν τις κλεβανε αν τις ειχαν αριστοκρατες...δεν τους πολυενοιαζε..
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Οχι αυτη ειναι...Δεν ρωτουσαν οι Αλβανοι οταν τις κλεβανε αν τις ειχαν αριστοκρατες...δεν τους πολυενοιαζε..
Θα το δεχτώ. Ο Λάκαρος βέβαια με την ανάλογη ενδυμασία και το λουκ Λόρδου, θα της δώσει άλλη εσανσ..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom