Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.259
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Ωχου 3 καλώδια είναι το γαμημένο,
Μπλε φάση, καφέ ουδέτερος, κίτρινο γείωση
Το κίτρινο δεν αναιρεί το καφέ (κάνω μια αναπλήρωση στο δέσποτα που πήγε μάλλον για ύπνο).

Ένα σινεμά είπα να πάω και έγινε Ναγκόρνο Καραμπαχ το νήμα.

@Νίπλης : Μου γράφεις για πλάκα ότι θα βλέπω το διαγωνισμό σαν επισκέπτης ,σου απαντώ για πλάκα εγώ νόμιζα ότι θα είμαι υποψήφιος. Δηλαδή ότι θα είμαι και καλά σταρ του διαγωνισμού.
Και προφέρεται Νιούμπιτς ,αντιλαβού;

Αυτό για όσους νόμιζαν ότι έπαιξε μανούρα. Εγώ πάντως για πλάκα το πήρα.

Τρούμπα:
Μήπως πήρες τίποτα διακόπτες έξυπνο σπίτι, ή με dimmer και στα κάνανε πουτάνα; Πολύ πιθανό να σου είπε ο εγκαταστάτης ότι ξέρει από έξυπνο σπίτι για να πάρει τη δουλειά και να ήταν άσχετος.

Πάντως βρίζετε βρίζετε, αλλά όλο εδώ τριγυρνάτε. Σαν τον Κούλη που δεν το θέλει κανείς, και βγαίνει με 41% έχουμε γίνει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.479
Κριτικές
42
Like
49.910
Πόντοι
28.246
:coffee:

IMG-fedcac224c2be30ca2a7c3e5f94faa0b-V.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.479
Κριτικές
42
Like
49.910
Πόντοι
28.246

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.153
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Κόψτε ρε το Λευτέρη, θα τον πιάνει τον άλλο πονοκέφαλος και δεν θα ξέρει γιατί :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Καλό μουνόπανο ήταν βέβαια αλλά μπορεί και να έχει ψοφήσει :dunno::dunno:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Το κίτρινο δεν αναιρεί το καφέ (κάνω μια αναπλήρωση στο δέσποτα που πήγε μάλλον για ύπνο).

Ένα σινεμά είπα να πάω και έγινε Ναγκόρνο Καραμπαχ το νήμα.

@Νίπλης : Μου γράφεις για πλάκα ότι θα βλέπω το διαγωνισμό σαν επισκέπτης ,σου απαντώ για πλάκα εγώ νόμιζα ότι θα είμαι υποψήφιος. Δηλαδή ότι θα είμαι και καλά σταρ του διαγωνισμού.
Και προφέρεται Νιούμπιτς ,αντιλαβού;

Αυτό για όσους νόμιζαν ότι έπαιξε μανούρα. Εγώ πάντως για πλάκα το πήρα.

Τρούμπα:
Μήπως πήρες τίποτα διακόπτες έξυπνο σπίτι, ή με dimmer και στα κάνανε πουτάνα; Πολύ πιθανό να σου είπε ο εγκαταστάτης ότι ξέρει από έξυπνο σπίτι για να πάρει τη δουλειά και να ήταν άσχετος.

Πάντως βρίζετε βρίζετε, αλλά όλο εδώ τριγυρνάτε. Σαν τον Κούλη που δεν το θέλει κανείς, και βγαίνει με 41% έχουμε γίνει.
Τι έξυπνο σπίτι του λες ρε μάν του ανθρώπου??
Εδώ δεν έχει καν σπίτι και εσύ το έβγαλες και έξυπνο?
Σε μια σκηνή μένει κάτω από γέφυρα και κλέβει ρεύμα από τις γραμμές του τραίνου για να φορτίζει κινητό.
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.105
Κριτικές
22
Like
17.746
Πόντοι
8.695

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom