Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.479
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.909
- Πόντοι
- 28.246
Εχει γινει ηδη ο μηδενισμος, φιλε.βαλε και κανα μηδενισμο ψηφων ξερω γω , καλη ωρα οπως το 2024![]()
Την καλησπερα μου.
Εχει γινει ηδη ο μηδενισμος, φιλε.βαλε και κανα μηδενισμο ψηφων ξερω γω , καλη ωρα οπως το 2024![]()
Δεν ήσουν μέλος τότε που έσκασε η ιστορία με τον μπαρμαν τον καργιολη?δωσε λινκ![]()
Δεν ήσουν μέλος τότε που έσκασε η ιστορία με τον μπαρμαν τον καργιολη?

Το κίτρινο δεν αναιρεί το καφέ (κάνω μια αναπλήρωση στο δέσποτα που πήγε μάλλον για ύπνο).Ωχου 3 καλώδια είναι το γαμημένο,
Μπλε φάση, καφέ ουδέτερος, κίτρινο γείωση

Εργοστασιακη γυναικα ειναι.Δεν πιστεύω ο κώλος να είναι δόλωμα, και να έχει μπροστά τίποτα υδραυλικά.![]()
Εργοστασιακη γυναικα ειναι.
Αλλιως θα εβαζα κατι τετοιο. Αλλα δεν το βαζω.
![]()
Αναγούλιασα πρωινιάτικα.Πώς κι από εδώ κ. Λευτέρη;

Καλως τον σύντεκνο τον Λευτερατσι.
....Καλημέρα στον ανθό του φόρουμ, τα καλύτερα παιδιά έχουμε εδώ, τα καλύτερα.
Τι έξυπνο σπίτι του λες ρε μάν του ανθρώπου??Το κίτρινο δεν αναιρεί το καφέ (κάνω μια αναπλήρωση στο δέσποτα που πήγε μάλλον για ύπνο).
Ένα σινεμά είπα να πάω και έγινε Ναγκόρνο Καραμπαχ το νήμα.
@Νίπλης : Μου γράφεις για πλάκα ότι θα βλέπω το διαγωνισμό σαν επισκέπτης ,σου απαντώ για πλάκα εγώ νόμιζα ότι θα είμαι υποψήφιος. Δηλαδή ότι θα είμαι και καλά σταρ του διαγωνισμού.
Και προφέρεται Νιούμπιτς ,αντιλαβού;
Αυτό για όσους νόμιζαν ότι έπαιξε μανούρα. Εγώ πάντως για πλάκα το πήρα.
Τρούμπα:
Μήπως πήρες τίποτα διακόπτες έξυπνο σπίτι, ή με dimmer και στα κάνανε πουτάνα; Πολύ πιθανό να σου είπε ο εγκαταστάτης ότι ξέρει από έξυπνο σπίτι για να πάρει τη δουλειά και να ήταν άσχετος.
Πάντως βρίζετε βρίζετε, αλλά όλο εδώ τριγυρνάτε. Σαν τον Κούλη που δεν το θέλει κανείς, και βγαίνει με 41% έχουμε γίνει.
Μακράν οι καλύτερες αναρτήσεις στο νήμα...Μισο να σε επαναφέρω.
![]()
Και τα ατυχήματα μέσα στη ζωή είναι....έτσι νόμιζαν και αυτοί που δούλευαν στον αντιδραστήρα του τσερνόμπιλ![]()