Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.672
Κριτικές
32
Like
47.672
Πόντοι
19.321
Προσπαθείς να τον πάρεις στα σοβαρά;
Προσπαθώ να εξηγήσω λογικά και πολιτισμένα, χωρίς χαρακτηρισμούς και λοιπά.
Άμα το κοινό δεν είχε ενημερωθεί για το τι συνέβη το 2024, μη τα ρίχνει μετά στη διοργάνωση.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Κάτι παει να ψιλογινει :coffee:
giphy.gif
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Προσπαθώ να εξηγήσω λογικά και πολιτισμένα, χωρίς χαρακτηρισμούς και λοιπά.
Άμα το κοινό δεν είχε ενημερωθεί για το τι συνέβη το 2024, μη τα ρίχνει μετά στη διοργάνωση.
Σώθηκες
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Δεν κατάλαβα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου,
δηλαδή που βάλαμε τους μπαναρισμένους ? τον ακροατή με τις λίστες, τον λήντερ που θα μας βγάζαν στα κανάλια, τον Βαντάμα κλπ. Μας τους ζήταγε ο κόσμος.
Ή που δεν μπήκε ο Nubic υποψήφιος, είπαμε μπήκε να γράφει για τα αποτελέσματα τελευταίες
ώρες πριν τον διαγωνισμό.

Υ.Γ. Δεν σε ψήφισα, δεν με ψήφισες.

Συνεχιζεις και εσυ το ιδιο παραμυθι με τους άλλους ... που ειδες να εχω εγω προβλημα ;; κατανοηση κειμενου λειπατε απο την ταξη ;;

ο Νουμπικ αναρωτηθηκε πως θα υπερασπιστει την υποψηφιοτητα του αν ειναι μπαναρισμενος ; , γκε γκε ως εδω ;; παμε παρακατω..
Και του απαντησα οπως και οι προηγουμενοι που ηταν υποψηφιοι ενω ηταν μπαναρισμενοι .
Δηλαδη ο φιλος σου ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ επειδη θα ειναι αυτος μπαναρισμενος και υποψηφιος ενω οσο ηταν οι αλλοι δεν τον πειραζε ..
Συνεχιζουμε οτι εκανε ενας διαγωνισμος που υποστηριζε συμμετεχοντας ως σχολιαστης και δεν ειχε κανενα προβλημα.

Ξαναλεμε μπας και το καταλαβετε στην 3η φορά , εγω δεν εχω κανένα πρόβλημα , συνεχιζω οτι κάνατε (που εσεις δεν ειχατε προβλημα , αλλα τωρα οπως λετε ειναι προβλημα για μενα :tooth::tooth::tooth:)

Ρε μαλάκες τι ναρκωτικα παιρνετε ;
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom