Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Αποκριες βαρια πριν την Παρελαση πρεπει να αρχισει του 25,η φαση ειναι σαν τη σεισμικη ενεργεια που μαζευεται αιωνες και σκαει με 12 ριχτερ,Τσουναμι 2004 φαση:confused::confused::confused:
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.550
Like
118.754
Πόντοι
16.631
δεν ξερω αν μπορει να δει τα αρχιδια του ο Χαρτοπολεμος απο το λιπος βεβαια αλλα προχωραμε:coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.550
Like
118.754
Πόντοι
16.631

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.665
Κριτικές
32
Like
47.632
Πόντοι
19.321
Για μαλάκα δεν σε πέρασα , σιγουρο σε έχω.

Θα υπερασπιστεις την υποψηφιοτητα σου οπως αυτοι που βάλατε και ηταν μπαναρισμενοι ...
Εκει δεν σε ειδα να εχεις κανα προβλημα ή να κάνεις καμια ένσταση

Οσο πιο ευγενικά γινεται σου απαντω.

ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ
Δεν κατάλαβα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου,
δηλαδή που βάλαμε τους μπαναρισμένους ? τον ακροατή με τις λίστες, τον λήντερ που θα μας βγάζαν στα κανάλια, τον Βαντάμα κλπ. Μας τους ζήταγε ο κόσμος.
Ή που δεν μπήκε ο Nubic υποψήφιος, είπαμε μπήκε να γράφει για τα αποτελέσματα τελευταίες
ώρες πριν τον διαγωνισμό.

Υ.Γ. Δεν σε ψήφισα, δεν με ψήφισες.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Δεν κατάλαβα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου,
δηλαδή που βάλαμε τους μπαναρισμένους ? τον ακροατή με τις λίστες, τον λήντερ που θα μας βγάζαν στα κανάλια, τον Βαντάμα κλπ. Μας τους ζήταγε ο κόσμος.
Ή που δεν μπήκε ο Nubic υποψήφιος, είπαμε μπήκε να γράφει για τα αποτελέσματα τελευταίες
ώρες πριν τον διαγωνισμό.

Υ.Γ. Δεν σε ψήφισα, δεν με ψήφισες.
Προσπαθείς να τον πάρεις στα σοβαρά;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom