You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Mr. Μαλάκας 2024
- Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 11K
- Εμφανίσεις 347K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.782
- Like
- 57.734
- Πόντοι
- 12.756
Από που?τι τυροκροκετες ρε μλκ πω ρε πουστη.Εμενα μου ερχονται δυο πιτογυρα με γυρο κοτοπουλο και μια τυροκροκετες.
Μηνμε ρωτησεις κολλανε μεταξύ τους.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.578
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.041
- Πόντοι
- 28.246
Ζητω ο Βαγγελας, ζητω ο Βασκος πατερας μας, Τακη.με νοθεια βγηκε εκτος προημιτελικων και αναθαρρησε ο καραφλας...![]()
Glyfomounix
Μέγας
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 7.549
- Like
- 16.045
- Πόντοι
- 3.556
Δεν γράφει κεφαλαιαΚοιτάξτε με γειτόνισσες είναι. Αλλά εκτός από τα κομματικά που είναι τέρμα εκνευριστικός, μπορείς να πείς μαζί του δυο ενδιαφέρουσες κουβέντες.
Δε βρίζει και καταριέται όταν διαφωνείτε
ξέρει τι είναι το σαπουνι
Είναι σχετικά συζητήσιμος (για δικηγόρος)
Πέρσι τον ψήφισα λόγω του σχολίου «να μη περνάς από το κέντρο» μιας και ήταν η πρώτη φορά που ψήφισα. Φέτος όχι.
Καμία σχέση με τη χαβούζα που λέγεται Σταλόνε
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
σιγα ρε τυποι, τι αποκαθηλωση ειναι αυτη για τον δικολαβο του σαιτ...
ο τυπος παλευει χρονια ολοκληρα για να ειναι αναμεσα στους επιφανεις μαλακες του σαιτ, και σε λιγο θα μας κανετε να νοιωθουμε και τυψεις που τον στηριξαμε μονοκούκι σχεδον...



ο τυπος παλευει χρονια ολοκληρα για να ειναι αναμεσα στους επιφανεις μαλακες του σαιτ, και σε λιγο θα μας κανετε να νοιωθουμε και τυψεις που τον στηριξαμε μονοκούκι σχεδον...
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.578
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.041
- Πόντοι
- 28.246
Κιοτεψε ο Λακης και δεν ασχολειται με το νημα τωρα στον ημιτελικό. Και μετα κοροιδευει τους αλλους
ΛΑΑΑΑΑΑΑΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
@tellystalone6969
ΛΑΑΑΑΑΑΑΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
@tellystalone6969
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.578
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.041
- Πόντοι
- 28.246
Θα κατσεις;Οι συζητήσεις συνεχίζονται![]()
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Δεν μιλάω για εδώΘα κατσεις;
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.578
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.041
- Πόντοι
- 28.246
Με συγχωρεις.Δεν μιλάω για εδώ
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.545
- Like
- 29.468
- Πόντοι
- 5.506
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.260
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.184
- Πόντοι
- 6.246
Δεν έχει ξαναγίνει τόσο συναρπαστική μάχη, πέφτουν κορμιά.
Υπενθυμίζω ότι αν στην τέταρτη θέση έχουμε ισοβαθμία ,περνάνε και οι δύο (ή όσοι ισοβαθμούν).
Δεν είναι δυνατόν μετά από τόσα μηνύματα, τόσο αγώνα όλο το χρόνο να μείνει εκτός τελικού ο οδοντοτεχνίτης και να περάσει ο μπαναρισμένος.
Υπενθυμίζω ότι αν στην τέταρτη θέση έχουμε ισοβαθμία ,περνάνε και οι δύο (ή όσοι ισοβαθμούν).
Δεν είναι δυνατόν μετά από τόσα μηνύματα, τόσο αγώνα όλο το χρόνο να μείνει εκτός τελικού ο οδοντοτεχνίτης και να περάσει ο μπαναρισμένος.
Διαγραμμένο μέλος 214281
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 6.170
- Κριτικές
- 20
- Like
- 20.413
- Πόντοι
- 4.546
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.782
- Like
- 57.734
- Πόντοι
- 12.756
Πουτσα μαςΈχει βουλιάξει το νήμα ...![]()
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Πάτο σουΠουτσα μας
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.782
- Like
- 57.734
- Πόντοι
- 12.756
Στόμα σουΠάτο σου
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Στο δικό μου δεν χωράει στο δικό σου κολυμπάει .Στόμα σου
Καθρεπτακι
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.782
- Like
- 57.734
- Πόντοι
- 12.756
Μια χαρα χωραειΣτο δικό μου δεν χωράει στο δικό σου κολυμπάει .
Καθρεπτακι
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Έχω κάνει καθρεπτακι ότι και να πεις τώρα γυρίζει πίσωΜια χαρα χωραει
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 307
- Εμφανίσεις
- 18K
