Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 344K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Καλημέρα παιδιά :coffee:

1735207928033.gif
merry-christmas.gif


ΑΝΤΕ ΡΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΝΑΠΟΥΜΕ
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.350
Κριτικές
67
Like
118.029
Πόντοι
39.911

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.458
Like
118.252
Πόντοι
16.631

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
φοβαμαι να "περασω" απο εκει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


τωρα πια ειναι δμ
πάρε μια ψήφο τώρα από μένα. γιατί όσο δίκιο και να έχεις ρουφιάνια με πμ στη φόρα;; καλημέρα ρουφιάνε :coffee:
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
μαλλον το duo χλαπατσα δεν βλεπει οτι γραφω οσο γραφουν και τα δυο οταν ειναι μεσα...
εντωμεταξυ ο αλλος νομιζει οτι ειναι ογκολιθος της σκεψης και της διανοησης ξερω γω και οτι δεν του απανταμε γιατι τον "φοβομαστε"
μαλακα τα παιδια ειναι σε παρακρουση...λες και ασχολιοταν κανεις μαζι τους πριν αρχισουν να γραφουν εδω μεσα και μας ελειπαν οι αστειαρες τους..

Αφήστε που το ντούο χλαπάτσα αποκρύπτει συνεχώς το ότι ήθελε να είναι η συμφωνική ορχήστρα της Βιέννης, αλλά όλοι οι άλλοι μουσικοί στους οποίους απευθύνθηκαν τους πέταξαν σαν το χρησιμοποιημένο χαρτί υγείας μετά την πρώτη πρόβα.

Να τα γράφουμε αυτά. :coffee:
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
εσύ ρε μαλεα το έγραψες στον υπολογιστή σου αυτό και το σκαναρες ; σοβαρά τώρα ; :tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth:
Όταν έχεις να υποστηρίξεις μια τόσο σοβαρή υποψηφιότητα, πρέπει τα μέσα να είναι ανάλογα!
Ο Πολυζώης, ο μαλάκας της καρδιάς μας, αξίζει κάθε θυσία!

ΥΓ. Να ενημερώσω ότι υπάρχει πλεον, φωνητική πληκτρολόγηση και διαδικτυακά εργαλεία, τα οποία, σε 2 λεπτα, έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.350
Κριτικές
67
Like
118.029
Πόντοι
39.911
merry-christmas.gif


ΑΝΤΕ ΡΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΝΑΠΟΥΜΕ
Εύχομαι η αγάπη και η χαρά να φωλιάσει στις καρδιές των ανθρώπων του παρόντος νήματος και να τις ζεστάνει, προσθέτοντας μια νότα ευτυχίας στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής :coffee:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Αφήστε που το ντούο χλαπάτσα αποκρύπτει συνεχώς το ότι ήθελε να είναι η συμφωνική ορχήστρα της Βιέννης, αλλά όλοι οι άλλοι μουσικοί στους οποίου απευθύνθηκαν τους πέταξαν σαν το χρησιμοποιημένο χαρτί υγείας μετά την πρώτη πρόβα.

Να τα γράφουμε αυτά. :coffee:
Εγω τραγο ενα ξερω...οταν ζεις σε ενα χωριο και τους βριζεις ολους και δεν σου μιλαει ανθρωπος εκτος απο κανα δυο κατεστραμμενους τοτε ΜΑΛΛΟΝ δεν φταιει ΟΛΟ το χωριο....
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εύχομαι η αγάπη και η χαρά να φωλιάσει στις καρδιές των ανθρώπων του παρόντος νήματος και να τις ζεστάνει, προσθέτοντας μια νότα ευτυχίας στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής :coffee:

Πολύ ποιητικό. :coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Εύχομαι η αγάπη και η χαρά να φωλιάσει στις καρδιές των ανθρώπων του παρόντος νήματος και να τις ζεστάνει, προσθέτοντας μια νότα ευτυχίας στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής :coffee:

συρε γαμησου ιεχωβα :coffee:
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εγω τραγο ενα ξερω...οταν ζεις σε ενα χωριο και τους βριζεις ολους και δεν σου μιλαει ανθρωπος εκτος απο κανα δυο κατεστραμμενους τοτε ΜΑΛΛΟΝ δεν φταιει ΟΛΟ το χωριο....

Φταίει. ΦΤΑΙΕΙ!

Που να αντιληφθούν οι χωριαταρέοι το μέγεθος της εφυΐας ενός Αϊνστάιν;;;

Μπλα μπλα και παπαριες....δεν ξερω ποσο εξυπνος ειμαι αλλα απο γεροντοαμοιβαδες σαν και σενα ειμαι Αινσταιν.

:tooth:

:coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom