Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 340K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Πήρα προστασία μαζί μου γιατί φοβόμουν :2funny::2funny::2funny: απρόσκλητο δεν πήρα κανέναν αλλά ποιος να πει την αλήθεια...:tooth::tooth::tooth:
 
Τελευταία τροποποίηση:

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.393
Κριτικές
207
Like
67.123
Πόντοι
48.917
:confused:εθνικος ύμνος μας

 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Γιατι βγαζεις και συ το αναρχιδο μουνοπανο απο μεσα σου και κανεις ακριβως τα ιδια με αυτα που μυξοκλαις.
Γιατι μπασταρδι ο συγκεκριμενος εβρισε νεκρο ανθρωπο δικο μου....και ακομα και σε αυτον τον σκατοψυχο ανθρωπο το μετανοιωσα και το διεγραψα.Εσυ παλι μουνοπανακι ουτε τα αρχιδια δεν εχεις οταν το κανεις να το γραφεις κανονικα και πετας τα ΞΠΓ.

Πουστρακο....
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
:confused:εθνικος ύμνος μας

2e2qzYJ.gif
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
Μένει να εμφανιστεί ένας
Alpula να ολοκληρωθεί το πακέτο :confused:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Μακάρι να τανε!

Τραπεζοκόμος ή τραυματιοφορέας. Ούτε καν νοσοκόμος χειρουργείου.
Και γαμιας σου να τα γραφεις ολα Γερομπισμπικη....κανα σκυλο πηρες να εχεις παρεα;:confused:
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.507
Κριτικές
11
Like
11.979
Πόντοι
4.546
Σύντομη ανακοίνωση :

Η ψήφος μου ήταν και παραμένει ως εξής με την ακριβή σειρά προτεραιότητας :


1. Αλεξ
2. Μπαρόκ
3. Τέλλυσταλονε
4. Ντάιμα
5. Ζανκλόντ


Θέλω να εκφράσω την λύπη μου δεν πήρα αρκετές ψήφους για την επόμενη φάση...το σαιτ φαίνεται ότι τηρεί πιστά τις παραδόσεις και θα διακριθούν ξανά οι επαγγελματίες του είδους.

Εύχομαι καλές γιορτές και με το μαλακό τα ξύδια άγιες μέρες είναι :coffee::coffee::coffee::coffee:
νομιζω οτι σε αυτη τη φαση πρεπει να ψηφιστουν οι ενεργοι...

οι μαλακιες του 2023 δε πρεπει να ψηφιζονται το 2024...

δεν εχουμε να κανουμε με τη χρυση μπαλα του μπου.κομ

το εργο που κρινεται πρεπει να ειναι επικαιρο και οχι διαχρονικο
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Mαλλον τελειωσε το act απο το duo χλαπατσα με το ΕΠΙΚΟ χιουμορακι και θα συνεχισει το σκουπιδι-λακης σολο...

Αφηστε οτι εχετε ευχαριστηση στα παλικαρια μην παει χαμενος τοσος κοπος...
Ελα Μπιχλα ξαναηρθα λιγο πριν σχολασω...κρυψου παλι και ξαναβγαινεις να κανεις το κοκορακι μολις ξελογκαρω.:tooth:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Κανένα κολλητιλίκι, χοντρέ. Μπερδεύεσαι. Εσύ τους έκανες παρέα, εσύ πήγαινες στα τραπέζια τους (και έφερνες και άλλους απρόσκλητους χωρίς να πάρεις την άδεια του μάστερ!).

Μόνοι σας τα αποκαλύπτατε εδώ, μαρτυραγατε χωρις ξυλο.

Εγώ δεν προσπάθησα ποτέ να έχω επαφές μαζί του. Αυτός μου έστελνε προσωπικά μηνύματα επειδή έκραζα τον Άλεξ και μου έδινε συγχαρικια . Σήμερα, βέβαια, το παίζει φίλος του και τον υπερασπίζεται, αλλά αυτό δεν έχει σημασία
Εκανε τετοια πραγματα ο Γερομπισμπικης;Αποκλειεται δεν το πιστευω!Σε λιγο θα μας πεις οτι ανοιγε πριβε ομαδες και καλουσε συγκεριμενα ατομα για να κοροιδευει καποια αλλα ατομα που σημερα κωλογλυφει....:confused:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Εκανε τετοια πραγματα ο Γερομπισμπικης;Αποκλειεται δεν το πιστευω!Σε λιγο θα μας πεις οτι ανοιγε πριβε ομαδες και καλουσε συγκεριμενα ατομα για να κοροιδευει καποια αλλα ατομα που σημερα κωλογλυφει....:confused:
Ο ένας έδινε τον άλλον....
[
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Εκανε τετοια πραγματα ο Γερομπισμπικης;Αποκλειεται δεν το πιστευω!Σε λιγο θα μας πεις οτι ανοιγε πριβε ομαδες και καλουσε συγκεριμενα ατομα για να κοροιδευει καποια αλλα ατομα που σημερα κωλογλυφει....:confused:
Δεν γίνονται αυτά.

Όπου να'ναι θα γράψετε και ότι
ο Cretan336 , είναι ο Lefteris38 .

Ενώ όλοι ξέρουμε, ότι δεν έχουν καμία σχέση .
Απλά είναι από την Κρήτη . Αμφότεροι .
Και απλά δεν πάνε και οι δύο στην Κρήτη.

Επειδή κάποιες προτιμήσεις τους, δεν είναι δημοφιλείς εκεί .
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Μην παιρνεις αερα εσυ, κατσε ησυχα. Εχουμε και για τη δικια σου γουνα ραμματα
Έλα ρε τι λες τρέμω. .λιονταρακο παίξε άλλου μπάλα ποιος και τι περνει άστο
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Και γαμιας σου να τα γραφεις ολα Γερομπισμπικη....κανα σκυλο πηρες να εχεις παρεα;:confused:
Πως τελείωσε;;;

Χωρίς το τελικό αστειάκι από τον κλαρινιτζή, ότι μας έκανε τους κώλους σαν κουλούρι Θεσσαλονίκης;;;

Αααα... Όλα κι όλα. Αν δεν ολοκληρωθεί το νούμερο, δεν δίνω φράγκο. :coffee:

@Μπιρλας

Τώρα που ολοκλήρωσε ο Χελωνονιντζάκιας κλαρινιτζής το νούμερο, δώστε τους κάνα δίφραγκο κι από μένα, γιατί δεν πληρώθηκα ακόμα τα μεροκάματα, και θα σας τα δώσω την πρωτοχρονιά, από αυτά που θα βγάλω ζητιανεύοντας έξω από τη Μητρόπολη μετά τη Θεία Λειτουργία.
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Κανένα κολλητιλίκι, χοντρέ. Μπερδεύεσαι. Εσύ τους έκανες παρέα, εσύ πήγαινες στα τραπέζια τους (και έφερνες και άλλους απρόσκλητους χωρίς να πάρεις την άδεια του μάστερ!).

Μόνοι σας τα αποκαλύπτατε εδώ, μαρτυραγατε χωρις ξυλο.

Εγώ δεν προσπάθησα ποτέ να έχω επαφές μαζί του. Αυτός μου έστελνε προσωπικά μηνύματα επειδή έκραζα τον Άλεξ και μου έδινε συγχαρικια . Σήμερα, βέβαια, το παίζει φίλος του και τον υπερασπίζεται, αλλά αυτό δεν έχει σημασία
ο alpula ελιωσε στο φερετρο που τον φυτεψα ...?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.721
Πόντοι
6.256
νομιζω οτι σε αυτη τη φαση πρεπει να ψηφιστουν οι ενεργοι...

οι μαλακιες του 2023 δε πρεπει να ψηφιζονται το 2024...

δεν εχουμε να κανουμε με τη χρυση μπαλα του μπου.κομ

το εργο που κρινεται πρεπει να ειναι επικαιρο και οχι διαχρονικο
τα φαντάσματα του παρελθόντος έρχονται να μας στοιχειώσουν με τους κλώνους τους σήμερα :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom