Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 339K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Συγκινητικη προσπαθεια Μπιχλα να τρολαρει....:confused:
έχει κοπιάρει και ατάκες του μπροεδρου ΕΞΟΧΑ κλπ :tooth::tooth::tooth: έκλαψα στο γέλιο χτες που πήγε να το παίξει προστάτης των γκεη κλπ. την ίδια στιγμή εντωμεταξύ ο δικός του ποσταρε φαλλοκρατικό σχόλιο για γνωστό μπαη μέλος. ερήμην η φάση αλεμαο :wanker::wanker::wanker:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
:tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth:
Είπαμε να κάνουμε τους μαλάκες αλλά τι ΑΝ μωρέ μαλάκα κι εσυ????????????
μαλακα βλεπεις οτι ο αλλος τιλταρε και εχει μπλεξει γκολφ και ασκαρι και φορμουλες και φαλτσετες και φραντσεζες???
και εσυ εχεις κολλησει στον λευτερη???
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
έχει κοπιάρει και ατάκες του μπροεδρου ΕΞΟΧΑ κλπ :tooth::tooth::tooth: έκλαψα στο γέλιο χτες που πήγε να το παίξει προστάτης των γκεη κλπ. την ίδια στιγμή εντωμεταξύ ο δικός του ποσταρε φαλλοκρατικό σχόλιο για γνωστό μπαη μέλος. ερήμην η φάση αλεμαο :wanker::wanker::wanker:
Γαμησε τα...απο οτι εχω καταλαβει στο θεατρικο κανει τον διαχειριστη της διαθηκης του Γερομπισμπικη.Μιλαμε για τελειως ντελουλου φαση...:tooth:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.151
Like
5.585
Πόντοι
2.356
μαλακα βλεπεις οτι ο αλλος τιλταρε και εχει μπλεξει γκολφ και ασκαρι και φορμουλες και φαλτσετες και φραντσεζες???
και εσυ εχεις κολλησει στον λευτερη???
Όταν φτάσει η ώρα του γκολφ πλησιάζει και η ώρα της αυτοδιαγραφής :woldman:
Άσε που θα έχει και δουλειές από το Γενάρη, όχι τώρα/σήμερα/αύριο. Από το Γενάρη
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
το πήρες το μυνημα χτες που ο δε σεηντ εκανε πίσω και άρχισε τα «είσαι καλύτερος από τον άλλον» ε;

Εν πρώτοις, επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ που μπήκατε από νωρίς το πρωί, με τα μούτρα ακόμα πρησμένα από τον ύπνο, για να εκτελέσετε το ύψιστο καθήκον σας, του εντοπισμού ναυαγίων.

Εν δευτέροις να σας συστήσω, ομού με τα μαθήματα συντακτικού που πρέπει να πάρετε, να πάρετε επίσης και μερικά μαθήματα σημασιολογίας.

Δεν γράφω ότι είστε καλύτερος ως περσόνα από τόν άλλον, γιατί δεν είστε.

Αυτό που γράφω αφορά τις επιδόσεις της υποκριτικής σας (ας πούμε, αν και υπερβάλλουμε) τέχνης, κατά μόνας, και σε ντουέτο.

Για του λόγου μου το αληθές, παραθέτω και την ανάρτηση.

Πρέπει να παραδεχθώ ότι ως σόλο, τα πας καλύτερα από το ντουέτο με το Χελωνονιντζάκι.

Καλά Χριστούγεννα, αγορίνα. Με υγεία, χαρά, δημιουργικότητα και γαλήνη.
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Όταν φτάσει η ώρα του γκολφ πλησιάζει και η ώρα της αυτοδιαγραφής :woldman:
Άσε που θα έχει και δουλειές από το Γενάρη, όχι τώρα/σήμερα/αύριο. Από το Γενάρη
Εδω και 2 χρονια φευγει ο καριολης κι ολο εδω μεσα ειναι να καταριεται με ψοφους οσους ψηφισαν κουλη και τα παιδια τους...
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.508
Πόντοι
6.256
Εδώ που τα λέμε ...
έχει δίκιο ο πρόεδρος.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ... ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΝΤΡΙΦΤΑΡΕΙ
ΕΝΩ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΣΠΙΝΙΑΡΕΙ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ .....


Νομίζω .... είναι ασυγχώρητο το λάθος.
Πρέπει να βάλουμε 1000 ψηφορορίες.
Υπάρχουν επαϊοντες που θα έκαναν τέτοιο λάθος ;
Πιλότοι φόρμουλα 1;
Πιλότοι βομβαρδιστικού Β1 ;
Πιλότοι Β29 φλάϊνγκ φόρτρες ;;
Υπάρχει μπολντοζιέρης που θα συγχωρούσε αυτό το λάθος ;
Ταβερνιάρης ;
Λατζέρης ;
Καθαριστής και πλύστης πατατών ;;
Γλυκοπατατών ;;;

Μελιτζάνων ;;;


Βρες το post πρόεδρε !
Είναι το σημαντικότερο συμβάν της "ζωής" σου.
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Εν πρώτοις, επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ που μπήκατε από νωρίς το πρωί, με τα μούτρα ακόμα πρησμένα από τον ύπνο, για να εκτελέσετε το ύψιστο καθήκον σας, του εντοπισμού ναυαγίων.

Εν δευτέροις να σας συστήσω, ομού με τα μαθήματα συντακτικού που πρέπει να πάρετε, να πάρετε επίσης και μερικά μαθήματα σημασιολογίας.

Δεν γράφω ότι είστε καλύτερος ως περσόνα από τόν άλλον, γιατί δεν είστε.

Αυτό που γράφω αφορά τις επιδόσεις της υποκριτικής σας (ας πούμε, αν και υπερβάλλουμε) τέχνης, κατά μόνας, και σε ντουέτο.

Για του λόγου μου το αληθές, παραθέτω και την ανάρτηση.
αν δεν ποστάρεις σκληρή αδίστακτη φωτό από το ομεγα δεν πιστεύουμε λεξη :undecided::undecided::undecided:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.508
Πόντοι
6.256
Δεν γράφω ότι είστε καλύτερος ως περσόνα από τόν άλλον, γιατί δεν είστε.
Θεωρεί ότι η γνώμη του για τους άλλους, έχει αξία.
Και ότι υπάρχουν άνθρωποι που ...ενδιαφέρονται ....
Το πιστεύει ειλικρινά !
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Είσαι το απόλυτο σκουπίδι .
Πιο βρωμερό σίχαμα δεν έχει περάσει και δεν έχει υπάρχει .
Καθίκι του κερατά.
Η ιστορία με το τροχαίο , έχει πάνω από 11 χρόνια. Ακριβώς.
ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΘΙΚΙ.

Κι εγώ σε αγαπώ αγορίνα μου.

Και επειδή θεωρώ, για λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναφέρω, ότι μια ενδεχόμενη απώλειά σου θα είναι τρομερή απώλεια, σου συστήνω ξανά να ζητήσεις βοήθεια πριν να είναι αργά.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.508
Πόντοι
6.256
αν δεν ποστάρεις σκληρή αδίστακτη φωτό από το ομεγα δεν πιστεύουμε λεξη :undecided::undecided::undecided:
Τον μπριζώνεις !
Έχει βάλει άπειρες φορές ένα moonwatch
και ένα χρυσό κονστελέσιον του 1950-1970 με μιλανεζ μπρασελέ ...
το πρώτο πιάνει σήμερα 2.5Κ και το δεύτερο κάπου 3.5Κ με 5Κ
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom