Εν πρώτοις, επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ που μπήκατε από νωρίς το πρωί, με τα μούτρα ακόμα πρησμένα από τον ύπνο, για να εκτελέσετε το ύψιστο καθήκον σας, του εντοπισμού ναυαγίων.
Εν δευτέροις να σας συστήσω, ομού με τα μαθήματα συντακτικού που πρέπει να πάρετε, να πάρετε επίσης και μερικά μαθήματα σημασιολογίας.
Δεν γράφω ότι είστε καλύτερος ως περσόνα από τόν άλλον, γιατί δεν είστε.
Αυτό που γράφω αφορά τις επιδόσεις της υποκριτικής σας (ας πούμε, αν και υπερβάλλουμε) τέχνης, κατά μόνας, και σε ντουέτο.
Για του λόγου μου το αληθές, παραθέτω και την ανάρτηση.