Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 338K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Ρισπεκτ Λάκης. Κρατάει το σαη ζωντανό.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.494
Like
15.961
Πόντοι
3.556
Παρακαλούνται οι υποψήφιοι να κρατήσουν δυνάμεις για τον ημιτελικό
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Παρακαλούνται οι υποψήφιοι να κρατήσουν δυνάμεις για τον ημιτελικό

Αναμείνατε

Σε λίγο έρχεται ρηξικέλευθο αστείο με καταθλιπτικά ναυάγια που αποκτούν ζωή μόνον εδώ.

Είναι το καινούργιο σουξεδάκι της κομπανίας. :coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.425
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
@LION7

OK μπορεις να το διαγράψεις τωρα.

Screenshot_20241223-210017.png
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.171
Πόντοι
6.246
Περυσι εκανες παραμονη Πρωτοχρονιας εδω μεσα παρεα με εναν Αλβανο αμορφωτο και εναν Τραβελογαμημενο ψεκα....φετος θα κανεις με ενα παρανυφακι που βαζει μελιντζανες στο κωλο του και εναν μαιντανο.:wanker:
Είσαι και εσύ προσκεκλημένος. Μια παρέα είμαστε όλοι, δεν κρίνουμε που δε σου μιλάει ούτε ο διαχειριστής όταν θέλει τα κοινόχρηστα.
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
@LION7

OK μπορεις να το διαγράψεις τωρα.

Screenshot_20241223-210017.png

Αναπτερώθηκε το ηθικό του σκατοκουβά, που ο Μαλακολάκης χρησιμοποίησε ποστ του.

Πάντα το έλεγα ότι οι κουράδες πάντα αναγνωρίζουν η μια την αξία της άλλης. :coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.425
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
Αναπτερώθηκε το ηθικό του σκατοκουβά, που ο Μαλακολάκης χρησιμοποίησε ποστ του.

Πάντα το έλεγα ότι οι κουράδες πάντα αναγνωρίζουν η μια την αξία της άλλης. :coffee:
Ομοιος τον ομοιο...
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
@LION7

OK μπορεις να το διαγράψεις τωρα.

Screenshot_20241223-210017.png
Κανε στην ακρη βρε πουθενά κι εσυ, χαιβανι, πεταγεσαι κιολας. Μονο που σε επιασε κοροιδο ο νουμερο ενα αρχιβλακας καρυπιδης θα επρεπε να σε κανει να διαγραφεις ή να αυτοπροταθεις μονος σου εδω για νικητης.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Είσαι και εσύ προσκεκλημένος. Μια παρέα είμαστε όλοι, δεν κρίνουμε που δε σου μιλάει ούτε ο διαχειριστής όταν θέλει τα κοινόχρηστα.
Σορι μαϊντανε μου αλλά άμα ήθελα να κάνω με ναυάγια ρεβεγιόν θα πήγαινα στο Μικρολίμανο...
 

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361
το χοντρομπαλουδικο ατι μας( ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ ΚΟΤΑΡΑ) @πολυζωης καλπαζη αγεχωρο στην 2 δευτερη θεση και με την στηριξη σας μπορει και την πρωτια στον ομιλο!!!
ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ
ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ
Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ @πολυζωης
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.425
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
Κανε στην ακρη βρε πουθενά κι εσυ, χαιβανι, πεταγεσαι κιολας. Μονο που σε επιασε κοροιδο ο νουμερο ενα αρχιβλακας καρυπιδης θα επρεπε να σε κανει να διαγραφεις ή να αυτοπροταθεις μονος σου εδω για νικητης.
Το ιδιο μαλακες σας επιασε και εσας με τον Αλπουλα... Και μετα σκουζατε σαν τις κατινες.

Το χει το ταλέντο ο συγκεριμενος να βρισκει μαλακες. Αργα η γρηγορα βρισκει καινουριους και μαλακες και εχθρους.

Σωθηκε και τουτο το ποστ.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
Η συγκίνηση για τα τεκταινόμενα έχει βαρέσει κόκκινο

2OMMDts.gif
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Σορι μαϊντανε μου αλλά άμα ήθελα να κάνω με ναυάγια ρεβεγιόν θα πήγαινα στο Μικρολίμανο...

Α!!! Το έπιασα το υπονοούμενο.

Θα είστε λοιπόν μαζί με την υπόλοιπη κομπανία στην Πύλο, που τα ναυάγια είναι περισσότερα και μεγαλύτερα .

Μπράβο! Θαυμάσια επιλογή. :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom