Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 335K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.355
Πόντοι
19.321
O Donald-Duck έχει μείνει πίσω και βάζω αυτό το link για την διευκόλυνση των ψηφοφόρων

 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
αλλο λεμε. τα ΒΑΝ δε σημαινει οτι διαγραφεται το προφιλ...

Το θέμα είναι αν λαμβάνει γνώση ότι στον τρέχοντα διαγωνισμό είναι φαβορί, και η απάντηση είναι ότι λαμβάνει.-
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546
Νομίζω έχει σχεδόν παγιωθεί η τετράδα...
Ίσως ο χελ μια αντεπίθεση? :think:
εχει παρει φωτια η υπογα με τους κλωνους. δεν ανατρεπονται αυτα αν και μενει πανω απο το 60% ανεκδηλωτο γιατι δεν εχει ανακοινωθει η ημερομηνια ληξης της ψηφοφοριας!
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.736
Κριτικές
1
Like
10.113
Πόντοι
3.556
Νομίζω έχει σχεδόν παγιωθεί η τετράδα...
Ίσως ο χελ μια αντεπίθεση? :think:
οι δυο τελευταιοι ομιλοι επρεπε κανονικα να βγαλουν ολους του τελικου.
Ειναι σαν να περναει ο Απολλωνας σε τελικο CL γιατι αρχιζει το ονομα του απο Α….
ουτε μια ψηφοφορια ρε ναυαγια….
Φερτε τα δυνατα φυντανια στον τριτο και τον τεταρτο να ψηφισουν και τα δεντρα.
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.099
Like
33.867
Πόντοι
6.256
οι δυο τελευταιοι ομιλοι επρεπε κανονικα να βγαλουν ολους του τελικου.
Ειναι σαν να περναει ο Απολλωνας σε τελικο CL γιατι αρχιζει το ονομα του απο Α….
ουτε μια ψηφοφορια ρε ναυαγια….
Φερτε τα δυνατα φυντανια στον τριτο και τον τεταρτο να ψηφισουν και τα δεντρα.
Eιναι καθαρη η ψηφοφορια τυπε,δεν υπαρχει περιπτωση νοθειας:coffee::coffee::confused::confused::confused:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
εχει παρει φωτια η υπογα με τους κλωνους. δεν ανατρεπονται αυτα αν και μενει πανω απο το 60% ανεκδηλωτο γιατι δεν εχει ανακοινωθει η ημερομηνια ληξης της ψηφοφοριας!
Κλώνοι? :think:
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.736
Κριτικές
1
Like
10.113
Πόντοι
3.556
Eιναι καθαρη η ψηφοφορια τυπε,δεν υπαρχει περιπτωση νοθειας:coffee::coffee::confused::confused::confused:
αυτα βλεπει ο πρωθυπουργος μας και σκεφτεται να παρει αυτανδρη (λεμε τωρα…) την ΕΕ απο εδω στην εκλογη ΠτΔ.
να ξαλεγραρει λιγο και το Προεδρικο Μεγαρο μετα τη καμπια….
:confused:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.839
Πόντοι
28.246
Ναι, μονο στο δευτερο γκρουπ ψηφιζουν κλωνοι. Στο προηγουμενο γκρουπ ψηφισαν κανονικα μελη και στα αλλα δυο θα ψηφισουν κανονικα μελη.

Ετσι Κατσαπλια;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Νομίζω έχει σχεδόν παγιωθεί η τετράδα...
Ίσως ο χελ μια αντεπίθεση? :think:
Ξέρει τι κάνει το παρεάκι, είναι λαλίστατοι σε ΑΛΛΑ νήματα αλλά εδώ δε μπαίνουν ούτε κατα λάθος, τσουπ ψήφο μπαρόκ, τσουπ (κλωνάρι) ψήφο μπαρόκ και :badair::badair:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.839
Πόντοι
28.246
Προς ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ.

Οριστε ημερομηνια ληξης του γκρουπ Β.

Μετα τιμης Zebu. Υποψηφιος μαλακας 2024 (Group 4)
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Προς ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ.

Οριστε ημερομηνια ληξης του γκρουο Β.

Μετα τιμης Zebu. Υποψηφιος μαλακας 2024 (Group 4)

ΟΧΙ!

Χωρίς τιμή και τιμοκατάλογο
The Saint* Εφορευτικός Επίτροπος και συνυποψήφιός σας.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom