Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 335K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.355
Πόντοι
19.321
Και εδώ μια άλλη παρένθεση, επειδή γράφτηκε ότι οι ψηφοφόροι θέλουν να έχουν αντιστοιχία
tag/account για να δουν τι μαλακία έγραψε ο καθένας, εργαστήκαμε και όσα μπορέσαμε τα βρήκαμε.
Ο Ακροατής_ πήρε τον πούλο αλλά δεν σβήστηκαν τα πόστ, του leader του τα έσβησαν,
Jomarka δεν υπάρχει σαν account, Βαντάμας το βρήκαμε, Πάπιας το βρήκαμε.
Αυτά προς το παρόν.
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
να φτιαχτει και 5ο γκρουπ ASAP...

δεν αναφερεις το nick μου και θα νομιζουν οτι σε λαδωσα με 5 ντραμιτζανες νοθευμενο τσιπουρο

Δεν το ανέφερα γιατί εσείς έχετε τα κότσια να συμμετέχετε, και ούτως να προάγετε τον υποψηφιότητά σας. :coffee:
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546
Δεν το ανέφερα γιατί εσείς έχετε τα κότσια να συμμετέχετε, και ούτως να προάγετε τον υποψηφιότητά σας. :coffee:
δε νομιζω οτι με ψηφιζουν με κριτηριο τη μαλακια που συνεισφερω στο ιερο αυτο φορουμ, οσο με κριτηριο την αντιπαθεια, τα οπαδικα/πολιτικα, και την μιζερια του να ψοφησει η κατσικα του γειτονα (για να την πηδηξουμε μετα νεκρη)

χαιρομαι που ενοχλω αυτους τους 30αρια προς ωρας και δε περναω απαρατηρητος στον αξιοσεβαστο χωρο του διαδικτυου... αμα ηξερα και ποιοι ηταν θα τους εσπαζα περισσοτερο τα καλαμπαλικια...

ελπιζω να φανουν στον τελικο. για αυτο και μονο προαγω την υποψηφιοτητα μου!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Και εδώ μια άλλη παρένθεση, επειδή γράφτηκε ότι οι ψηφοφόροι θέλουν να έχουν αντιστοιχία
tag/account για να δουν τι μαλακία έγραψε ο καθένας, εργαστήκαμε και όσα μπορέσαμε τα βρήκαμε.
Ο Ακροατής_ πήρε τον πούλο αλλά δεν σβήστηκαν τα πόστ, του leader του τα έσβησαν,
Jomarka δεν υπάρχει σαν account, Βαντάμας το βρήκαμε, Πάπιας το βρήκαμε.
Αυτά προς το παρόν.
εχεις το δικαιωμα να ζητησεις διαγραφη των δεδομενων σου τυπε.... εφοσον περασει ενα διαστημα και δεν υπαρχει καποια νυξη παρανομων πραξεων/ενεργειων. gdpr....
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
δε νομιζω οτι με ψηφιζουν με κριτηριο τη μαλακια που συνεισφερω στο ιερο αυτο φορουμ, οσο με κριτηριο την αντιπαθεια, τα οπαδικα/πολιτικα, και την μιζερια του να ψοφησει η κατσικα του γειτονα (για να την πηδηξουμε μετα νεκρη)

χαιρομαι που ενοχλω αυτους τους 30αρια προς ωρας και δε περναω απαρατηρητος στον αξιοσεβαστο χωρο του διαδικτυου... αμα ηξερα και ποιοι ηταν θα τους εσπαζα περισσοτερο τα καλαμπαλικια...

ελπιζω να φανουν στον τελικο. για αυτο και μονο προαγω την υποψηφιοτητα μου!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


εχεις το δικαιωμα να ζητησεις διαγραφη των δεδομενων σου τυπε.... gdpr....

Το έγραψα τις προάλλες στον κ. @Zebu , θα το γράψω και σήμερα.

Η μαλακία είναι μια κατάσταση που έχει παραπάνω από μια αναγνώσεις, όπως άλλωστε και σχεδόν όλες οι καταστάσεις.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.355
Πόντοι
19.321
εχεις το δικαιωμα να ζητησεις διαγραφη των δεδομενων σου τυπε.... εφοσον περασει ενα διαστημα και δεν υπαρχει καποια νυξη παρανομων πραξεων/ενεργειων. gdpr....
Πολύ το πλατιάζουμε και χωρίς λόγο.
Αυτό είναι θέμα της διοίκησης του site, εμείς δεν έχουμε καμία δουλειά τι θα κάνει τα δεδομένα του κάποιος που θα διαγράφει.
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546
Το έγραψα τις προάλλες στον κ. @Zebu , θα το γράψω και σήμερα.

Η μαλακία είναι μια κατάσταση που έχει παραπάνω από μια αναγνώσεις, όπως άλλωστε και σχεδόν όλες οι καταστάσεις.

βλεπω και αλλαγη αβαταρ απο αγιο σε πατερουλη!!!

θα πεσουν κεφαλια χριστουγεννιατικα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Πολύ το πλατιάζουμε και χωρίς λόγο.
Αυτό είναι θέμα της διοίκησης του site, εμείς δεν έχουμε καμία δουλειά τι θα κάνει τα δεδομένα του κάποιος που θα διαγράφει.
η συζητηση αφορουσε το ΒΑΝ...

το οτι τρως ΒΑΝ δε σημαινει οτι σε διαγραφουν... απλα χανεις την access στο λογαριασμο σου.
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546
Ρε μαλάκες 2 ώρες έλλειψα και με μπουστάρατε...:confused:
τυπε για καθε ωρα που δεν γραφεις τρως +10 ετσι ειπε ο αξιοτιμος κυριος Μπιρλας.

πρεπει να εισαι νυχθημερον στο νημα και το κουμπι αποσυνδεσης ξεχασε το μεχρι να ληξει η ψηφοφορια 32 φεβρουαριου
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
τυπε για καθε ωρα που δεν γραφεις τρως +10 ετσι ειπε ο αξιοτιμος κυριος Μπιρλας.

πρεπει να εισαι νυχθημερον στο νημα και το κουμπι αποσυνδεσης ξεχασε το μεχρι να ληξει η ψηφοφορια 32 φεβρουαριου
Τύπε θα προσλάβω αντικαταστάτες/βοηθούς γραφιάδες.
Το χρήμα ρέει εξάλλου :confused:
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546
εσπασε και το φραγμα των 100...

τρενο παει σημερα εντος 5 ωρων το 50%
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.355
Πόντοι
19.321
η συζητηση αφορουσε το ΒΑΝ...

το οτι τρως ΒΑΝ δε σημαινει οτι σε διαγραφουν... απλα χανεις την access στο λογαριασμο σου.
Για να σου πω την αλήθεια σαν επίτροπο δεν με νοιάζει, όπως προείπα είναι θέμα διοίκησης.
Αλλά πληροφοριακά επειδή έτυχε να παρακολουθώ εκείνη την ώρα, τον leader
και τον σουτάρανε και του τα σβήσανε όλα, βέβαια υπήρξε κάποια νύξη όπως λες πιο πανω.
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546
Για να σου πω την αλήθεια σαν επίτροπο δεν με νοιάζει, όπως προείπα είναι θέμα διοίκησης.
Αλλά πληροφοριακά επειδή έτυχε να παρακολουθώ εκείνη την ώρα, τον leader
και τον σουτάρανε και του τα σβήσανε όλα, βέβαια υπήρξε κάποια νύξη όπως λες πιο πανω.
επισης μπορει να εγραψε απαραδεκτα πραγματα... και οντως να θαφτηκε για αυτο το πραγμα... εκτος αν τα ποστ του υπαρχουν ακομη ως "Διεγραμμενο μελος αριθμος ταδε"
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.355
Πόντοι
19.321
επισης μπορει να εγραψε απαραδεκτα πραγματα... και οντως να θαφτηκε για αυτο το πραγμα... εκτος αν τα ποστ του υπαρχουν ακομη ως "Διεγραμμενο μελος αριθμος ταδε"
όχι δεν υπάρχουν, μόνο σε παραθέσεις
 
Τελευταία τροποποίηση:
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
επισης μπορει να εγραψε απαραδεκτα πραγματα... και οντως να θαφτηκε για αυτο το πραγμα... εκτος αν τα ποστ του υπαρχουν ακομη ως "Διεγραμμενο μελος αριθμος ταδε"

Μην κουράζεστε να ψάχνετε. Δεν υπάρχουν. Τα ¨σκούπισε" ο Από Μηχανής Θεός. Υπήρχε θέμα παιδεραστίας.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.355
Πόντοι
19.321
Και μετά κατηγορούν την ΑΨΟΓΗ εργασία της διοργανώτριας αρχής και της ελλανοδίκου επιτροπής,
όταν γράφουν τις μαλακίες τους τότε είναι όλα καλά.
Πάμε παρακάτω.
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.493
Κριτικές
11
Like
11.967
Πόντοι
4.546
Μην κουράζεστε να ψάχνετε. Δεν υπάρχουν. Τα ¨σκούπισε" ο Από Μηχανής Θεός. Υπήρχε θέμα παιδεραστίας.
εμεις το μονο που ψαχνουμε τυπε ειναι πως "εξαφανιζονται" θεματα για την βοσκανιδου, τη φιλιδου, και λοιπα "επαγγελματικα" φυντανια ;)
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom