Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.326
Like
117.551
Πόντοι
16.631
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
δουλευω,αρθρογραφω εδω,ειμαι στο μετεριζι του διαγωνισμου απο το ποστο μου χιλια κομματια εχω γινει:coffee:

Μήπως πεθύμησες το Ιρκούτσκ, να σε στείλω τίποτα διακοπούλες να ξεκουράσεις το κουρασμένο και ταλαιπωρημένο από την αδιάκοπη εργασία, κορμάκι σου; :coffee:
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.501
Κριτικές
11
Like
11.969
Πόντοι
4.546
βλεπω οτι πεφτουν τα ποσοστα του ζαν... εχουμε διασπορα λοιπον των ψηφισαντων
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Κανονίστε να βγει τριάδα μπαρόκ και δύο πεθαμένα ακαου βανταμ και Άλεξ ...και η ταλένταρα δαλαις να πάρει τα αρχιδια του..... αδικία
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.326
Like
117.551
Πόντοι
16.631

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Γνώμη μου,τα ονόματα από τεράστιους μαλακές που άφησαν εποχή στο σαη και πέτυχαν σαρωτικές πρωτιές ..όπως πιξις75,τζωνναρος64,χασοδικης71,βανταμας... πρέπει να γραφτούν με χρυσά γράμματα στο πλαϊνό του σαη και να πάψουν να μας απασχολούν ως υποψήφιοι αφού έχουν αποδείξει την τεράστια μαλακια τους....να δωθεί τόπος στους νέους και σε αυτούς που ακόμα μοχθούν όπως μπαρόκ Δαλάι....
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.228
Κριτικές
21
Like
5.967
Πόντοι
1.346
Τι μέρα κι αυτή αγαπητοί μπουρδελιάρηδες. Πλέον έχουμε περάσει τους 200 ψηφίσαντες.

Ο Μπαρόκ επελαύνει ως άλλος Μέγας Αλέξανδρος, πού θα σταματήσει αυτή η τρελή πορεία χωρίς φρένα;
Αλεξ71 με 66 και Ακροατής με 63 απέδειξαν ότι ο λαός του μπου είναι ρετρό ,γουστάρει να έχει σταθερές αξίες.
Ο Αναπούρνα κρατά σταθερά την 4η θέση με 61 ψήφους.
Προλαβαίνει ο Ντάιμα73 να κάνει τη μεγάλη ανατροπή και να κλέψει την πρόκριση ή μήπως δεν είναι τόσο μαλάκας;

Λίγες ώρες έχουν απομείνει ως το τέλος του ομίλου - παίξει και εσύ πριν να είναι αργά!
κλαιω ρε με την περιγραφη,εισαι Ποιητης!
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.228
Κριτικές
21
Like
5.967
Πόντοι
1.346
για να θυμουνται οι παλαιοι και να μαθαινουν τα νεουδια,δημοσιευστε την Χρυση Βιβλο με τους Αρχιμαλακες καθε χρονιας
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.616
Κριτικές
32
Like
47.364
Πόντοι
19.321
Γνώμη μου,τα ονόματα από τεράστιους μαλακές που άφησαν εποχή στο σαη και πέτυχαν σαρωτικές πρωτιές ..όπως πιξις75,τζωνναρος64,χασοδικης71,βανταμας... πρέπει να γραφτούν με χρυσά γράμματα στο πλαϊνό του σαη και να πάψουν να μας απασχολούν ως υποψήφιοι αφού έχουν αποδείξει την τεράστια μαλακια τους....να δωθεί τόπος στους νέους και σε αυτούς που ακόμα μοχθούν όπως μπαρόκ Δαλάι....
Υπάρχουν και άλλοι μουνοβαγόνης, ντόπας , ρεντ κλπ
ίσως κάποια στιγμή γίνει ψηφοφορία και για τους διαχρονικούς, προς το παρόν ψηφίζουμε του 2024.
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.501
Κριτικές
11
Like
11.969
Πόντοι
4.546
Γνώμη μου,τα ονόματα από τεράστιους μαλακές που άφησαν εποχή στο σαη και πέτυχαν σαρωτικές πρωτιές ..όπως πιξις75,τζωνναρος64,χασοδικης71,βανταμας... πρέπει να γραφτούν με χρυσά γράμματα στο πλαϊνό του σαη και να πάψουν να μας απασχολούν ως υποψήφιοι αφού έχουν αποδείξει την τεράστια μαλακια τους....να δωθεί τόπος στους νέους και σε αυτούς που ακόμα μοχθούν όπως μπαρόκ Δαλάι....
μιστερ μαλακας με διαφορα σημερα ο λουτσεσκου η ο ηλιοπουλος τυπε?
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Ο λαός λέει πως και η μαλακια έχει τα όρια της,αλλά διαγωνιζόμενοι όπως ο μπαρόκ,ο δαλαις,ο αναπουρνα, δείχνουν ξεκάθαρα πως τελικά μόνο το σύμπαν έχει όρια....η μαλακια όχι.... καμπυλώνει τον χωροχρόνο σαν μαύρη τρύπα και χειρότερα....καλά έκανε ο αλεξ71 και εξαφανισθη.....έδωσε χώρο στον μπαρόκ να λάμψει για την απίστευτα μαλακισμενη παρουσία του όλο το 24 στο σαη....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

μιστερ μαλακας με διαφορα σημερα ο λουτσεσκου η ο ηλιοπουλος τυπε?
Άντε βγάλε άκρη εσύ...
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Ο λαός λέει πως και η μαλακια έχει τα όρια της,αλλά διαγωνιζόμενοι όπως ο μπαρόκ,ο δαλαις,ο αναπουρνα, δείχνουν ξεκάθαρα πως τελικά μόνο το σύμπαν έχει όρια....η μαλακια όχι.... καμπυλώνει τον χωροχρόνο σαν μαύρη τρύπα και χειρότερα....καλά έκανε ο αλεξ71 και εξαφανισθη.....έδωσε χώρο στον μπαρόκ να λάμψει για την απίστευτα μαλακισμενη παρουσία του όλο το 24 στο σαη....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Άντε βγάλε άκρη εσύ...


Νάτος, νάτος, ο πρωταθλητής ! :rockon::2funny: barock, ο γελωτοποιός του σάη !


13502328_f496.jpg


:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: riding

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Ελαίς thanks, βλέπω από φωτό ότι είμαι πολύ κουλ τύπος.
Εγκρίνω :rockon:

Ρε john 100 , αφού ξοδεύεις λεφτά

να τα δίνεις εκεί που πρέπει

π.χ . NIKA ( από Glamour)

ΒΥΖΑΡΕΣ , καλή συμμετοχή


Nika-escort-in-athens-city-tour-in-athens%20(1)_-Tl0ilE9v.jpg


Εμφανίζεται και στο flavour ( πιο πέρα από το Ciao)
και ε΄ναι καλή περίπτωση.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.169
Πόντοι
6.246
Ο δεύτερος όμιλος ξεκίνησε και ήδη έχουν πάρει φωτιά τα τόπια.

Την κούρσα οδηγεί με 49 ψήφους ο συριζαίος τιμωρός Jean Claud που ήδη έχει κλειδώσει την πρώτη θέση. Ψάξτε για το δεύτερο. Θα κάνει το καμάρι της Πάτρας ρεκόρ ομίλων;
Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας ακολουθεί με 42 ψήφους γιατί απλά ο λαός δεν ξεχνά.
Από κοντά και ο άξιος jomarka με 40 ψήφους που δείχνει φαβορί για τετράδα.
Στην τέταρτη θέση με 38 ψήφους ο μύστης των ντουέτων, ο John100 με εκπληκτικό ντεμαράζ δείχνει να διδάσκει πολιτισμό.

Είναι τόσες οι συγκινήσεις που με ενέπνευσαν καθώς γύρναγα σπίτι να γράψω ένα σύνθημα. Πάμε όλοι μαζί:

Δε θέλω cookies από τη Βέφα
θέλω τους διαγωνισμούς ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ
να τους ψηφίζω και να τους κράζω
κι όταν καυλώσω και την ψήφο μου ν' αλλάζω

ΨΩΛΟΒΡΟΝΤΕΦΑ, ΨΩΛΟΡΟΝΤΕΦΑ
θα σε ζητάνε σ' ενα χρόνο απ' την UEFA
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.076
Κριτικές
36
Like
45.644
Πόντοι
21.395

Dev

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2019
Μηνύματα
88
Κριτικές
2
Like
236
Πόντοι
0
Ωραίο το εορταστικό μαδοπούτσι. Κλώνοι κ μλκς έχουν πάρει φωτιά . Πιστεύω το πικ θα είναι στο γκρουπ Γ.
@dimigoall πουλάω την ψήφο μου αν θες να ανέβεις ....

Υγ. Θρυλικά acc με ban είναι σαν στημένο παιχνίδι ότι θα περάσουν
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356
26 ψήφους !!!!!

Ευχαριστώ που με τιμάτε συνάδελφοι. 13 φορές πάνω από πέρσι
Μουνόπανα.
Σε ψηφίζουν για να χαρείς λίγο και μετά αλλάζουν την ψήφο.
Έφτασα τις 23 αλλά έκλεισα στις 22. οπότε κράτα μικρό καλάθι.
Μουνόπανα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom