Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 333K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
:new_shocked::new_shocked::new_shocked: εισαι τυχερος που εχει λουφαξει ο νιπλης φοβουμενος την λαικη ψηφο, αλλιως θα σε ειχε δικασει σε ισοβια πλεμπαιε
Εγω δεν πιστευω οτι κοτεψε και κρυβεται...Απλα ειναι γιορτινες μερες και μπορει η πινεζα να θελει βοηθεια στο στολισμα!!!
Μπορει να κρεμαει μπαλιτσες............
 

Milfshake

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2024
Μηνύματα
130
Like
168
Πόντοι
1
Ρε παιδιά να ρωτήσω θέλω , ο τίτλος Mr.Malakas έχει θετική χροιά ή απαξιωτική, για να ξέρω πως και ποιους να ψηφίσω .
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
:new_shocked::new_shocked::new_shocked: εισαι τυχερος που εχει λουφαξει ο νιπλης φοβουμενος την λαικη ψηφο, αλλιως θα σε ειχε δικασει σε ισοβια πλεμπαιε
Με το λεωφορείο του πρόεδρα κατεβαίνει.
Τον περιμένει το χωριό να τον υποδεχθεί πριν μπει στην μάχη του 4ου γκρουπ...
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
Εγω δεν πιστευω οτι κοτεψε και κρυβεται...Απλα ειναι γιορτινες μερες και μπορει η πινεζα να θελει βοηθεια στο στολισμα!!!
Μπορει να κρεμαει μπαλιτσες............
ή μπορει οι "μπαλες" του να κανουν μονο για το χριστουγεννιατικο δεντρο:coffee:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Ρε παιδιά να ρωτήσω θέλω , ο τίτλος Mr.Malakas έχει θετική χροιά ή απαξιωτική, για να ξέρω πως και ποιους να ψηφίσω .
Οποιον και να ψηφισεις αγαπητε,δεν εχει νοημα...
Τα μαγειρευουμε στην επιτροπη μετα και βγαζουμε εμεις οτι αποτελεσμα θελουμε!!!
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
ή μπορει οι "μπαλες" του να κανουν μονο για το χριστουγεννιατικο δεντρο:coffee:
Μ αυτά και μ αυτά θα έρθει* από δω να μας υπενθυμισει πως τον ψάχνουμε συνέχεια και ασχολούμεθα μαζί του.


*Μετά το οριστικό πέρας του διαγωνισμού εννοείται.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Οποιον και να ψηφισεις αγαπητε,δεν εχει νοημα...
Τα μαγειρευουμε στην επιτροπη μετα και βγαζουμε εμεις οτι αποτελεσμα θελουμε!!!
Ωχ ωχ ωχ


@The Saint* ;;;;
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.099
Like
33.866
Πόντοι
6.256
Πολλα υπονουμενα και μπηχτες.Ευτυχως καποιοι βγηκαν να πουν τα καλαντα απο νωρις και δεν θα δουν τι γραφουν γι αυτους:confused::confused::confused:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946


Και γαμω την γκαντεμια μου, έχει βλάβη εδώ και τρία τέταρτα το λεωφορείο και περιμένουμε άλλο από Τρίπολη.

Δεν είναι καλό σημάδι αυτό.
Αν δεις σταυρό στον ουρανό πάει καλά, εν τούτω νίκα.
Αν δεις κάλπη...τη γάμησες...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
γεμισαμε κομμουνια :coffee:
Τσακω


depositphotos_2017221-stock-photo-tin-can.jpg
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.250
Κριτικές
11
Like
23.163
Πόντοι
6.246
Ρε ΜΑΛΑΚΕΣ, ο Μαξιμιλιανός τι σας έκανε; Έχει εδώ τα ιερά τέρατα της μαλακιας Κώστας Ελαις και μουνοπαΝιπλης και το σκέφτεστε ακόμη; Μετά το πέρας του διαγωνισμού πρέπει να αναλάβουν οι ειδικοί να ερευνήσουν ποιοι είναι ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ, οι υποψήφιοι ή οι ψηφοφόροι;
Παικτούρι ακριβώς το ίδιο σκέφτομαι και εγώ. Ο kostakis27 και ο Λαδάκης γράφουν μόνο για να βρίσουν, θέλουν συνέχεια να τσακώνονται ,έχουν συμπεριφορά 15χρονου.
Και αντί να τους βγάλουν στον τελικό ψηφίζουν Μαξιμιλιανό που είναι μια χαρά άτομο πάντα μιλάει με επιχειρήματα και παπαφίλιπς που απλά κάνει την πλάκα του δεν πείραξε κανέναν. Όσο για το Νίπλη είναι από τα καλύτερα παιδιά ,έχει χιούμορ και έχει αποδείξει ότι σηκώνει την πλάκα σε καμία περίπτωση δεν είναι μαλάκας.

Δυστυχώς ο λαός είναι μια αγέλη που άγεται και φέρεται. Αυτά βλέπει και ο πατερούλης και το γύρισε σε σταλινική δημοκρατία.
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356
Δημιουργήθηκε θέμα με αυτό το γκρουπ, όπως θα υπάρξει και με το επόμενο, γιατί οι ψήφοι είναι μόνο 6.
Αν για παράδειγμα είχαμε καμιά 20αρια ψήφους έκαστος, καθώς και δικαίωμα διπλο-τριπλο-καιβάλεψηφίας, όλα θα ήταν μια χαρά.
Για όποιον δεν πείθεται από τη λογική μου ας μου στείλει ενα ΙΒΑΝ......
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.250
Κριτικές
11
Like
23.163
Πόντοι
6.246
Εσύ είσαι καλος μαθητής δε μπορεί να έχεις τέτοιες απορίες. Είπαμε μετά τους ομίλους πάμε στη φάση των 16. Όπως στο Champions League το παλιό το ορθόδοξο, όπως στο Μουντιάλ.

Μετά τις δύο πρώτες θέσεις γίνεται επική μάχη, φοβούνται να ποντάρουν ως και στο William Hill.

Ο Νίπλης ως άλλος προφήτης θα εμφανιστεί μόλις λήξει ο όμιλος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom