Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μην σταματας την προσπαθεια. Με υπομονη, επιμονη και πολλη δουλεια θα εκτιμηθει η αξια σου και οι κοποι σου.Μπορώ να μάθω το λόγο που απουσιάζω από τη λίστα? Δεν προκρίθηκα?![]()
Βρε, βρε καλώς την Πέρδικα που περπατάει λεβέντικα!κοκκινο χαλι θα εχει? η το στρωνουν φτωχομπινεδες?

Τον ψήφισα τον μπινε γιατί είναι βαζελος και δεν μπορούσα να κοιμηθώ μετά την ΕυρωλίγκαΡε ΜΑΛΑΚΕΣ, ο Μαξιμιλιανός τι σας έκανε; Έχει εδώ τα ιερά τέρατα της μαλακιας Κώστας Ελαις καιμουνοπαΝιπλης και το σκέφτεστε ακόμη; Μετά το πέρας του διαγωνισμού πρέπει να αναλάβουν οι ειδικοί να ερευνήσουν ποιοι είναι ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ, οι υποψήφιοι ή οι ψηφοφόροι;
Φτωχούλης και δεξιός ο κλασικός μαλακας δηλαδήοχι ειμαι ΑΔΕΚΑΣΤΟΣ,ΤΙΜΙΟΣ για αυτο θα μεινω φτωχος![]()
μετά από έγκριτους, πολύπλευρους και ανωτάτων μαθηματικών υπολογισμούςΡε ΜΑΛΑΚΕΣ, ο Μαξιμιλιανός τι σας έκανε; Έχει εδώ τα ιερά τέρατα της μαλακιας Κώστας Ελαις καιμουνοπαΝιπλης και το σκέφτεστε ακόμη; Μετά το πέρας του διαγωνισμού πρέπει να αναλάβουν οι ειδικοί να ερευνήσουν ποιοι είναι ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ, οι υποψήφιοι ή οι ψηφοφόροι;
Mιλας με γρίφους σύντροφε/συνάδελφε/συναγωνιστήμετά από έγκριτους, πολύπλευρους και ανωτάτων μαθηματικών υπολογισμούς
![]()
κατέληξα με πολύ κόπο στο παρακάτω συμπέρασμα
![]()
που σε απλά ελληνικά για τους κοινούς θνητούς σημαίνει ότι έχει παρεισφρήσει ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ στην ψηφοφορία του β και γ ομίλου....
παρακαλείται ο κ. @athinaios44 να λάβει τα μέτρα του !!!
Τζώνη κ εσύ εδώ; Βλέπω όλοι οι κομμουνισταί εδώ αρμενιζουνMιλας με γρίφους σύντροφε/συνάδελφε/συναγωνιστή .

με τοσους υποψηφιους νομιζεις οτι χωρανε ολοιΜπορώ να μάθω το λόγο που απουσιάζω από τη λίστα? Δεν προκρίθηκα?![]()
Τα καλύτερα είναι για το τέλος, για το νικητή!κοκκινο χαλι θα εχει? η το στρωνουν φτωχομπινεδες?
Δε με αφήνουν τα μεγάλα συμφέροντα να πω πιο πολλά γιατί ΤΣΙΜΕΝΤΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ...Mιλας με γρίφους σύντροφε/συνάδελφε/συναγωνιστή

τραινο πας ,ΤΡΑΙΝΟΡε κωλομπαράδες
![]()
μεχρι και Μπαροκ χτυπαςΑμα κάνω δήλωση στήριξης αφών,θα εξαφανιστούν οι μισές ψήφοι....τραινο πας ,ΤΡΑΙΝΟμεχρι και Μπαροκ χτυπας

Ποιο χωριό ;Εγώ είμαι στον δρόμο για το χωριό. Πάω να πάρω την ευχή της μάνας για να αγωνιστώ δυνατός αύριο.