Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 339K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

user212024

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2025
Μηνύματα
751
Like
1.708
Πόντοι
206
Όχι ρε εκεί είναι η κλίκα φλωρων του βούτυρατου Μπλιζαραι,εμείς είμαστε σκληροί καριοληδες τραμπουκιζουμε όλο το σαη
εδω ο ντουντα αλλα λεει- οτι τα βρισκεται :cheesy:
κατσε ο ντουντα πεταει κατι ωραια ωρες ωρες
μπορει να ειναι κατι που δεν το ξερεις ουτε εσυ
να δουμε θα πει τιποτες ο ντουντα:think:
η θα μεινουμε με το παγοβουνο στο χερι παλι:tooth:
pagovouno1-870x480.jpg
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606
εδω ο ντουντα αλλα λεει- οτι τα βρισκεται :cheesy:
κατσε ο ντουντα πεταει κατι ωραια ωρες ωρες
μπορει να ειναι κατι που δεν το ξερεις ουτε εσυ
να δουμε θα πει τιποτες ο ντουντα:think:
η θα μεινουμε με το παγοβουνο στο χερι παλι:tooth:
pagovouno1-870x480.jpg
Ο Ντουνταρας ξέρει από ελιές και από στοίχημα,είναι πολύ αθώος για να κατανοήσει τον άγριο κόσμο τις μηχανορραφίες και τις υπόγειες διαδρομές του μπου
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606

user212024

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2025
Μηνύματα
751
Like
1.708
Πόντοι
206
Θα βάλουμε το δισέγγονο του συντρόφου Εμβέρ Χότζα (Σαούλ) να τους παρακολουθησει
Αυτοι οι δυο ειναι οι τελειοι "εγκληματιες" δεν αφηνουν ποτε ιχνη
γιατι να απασχολειται τζαμπα και βερεσε ενα ατομο:tooth:
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.627
Κριτικές
32
Like
47.407
Πόντοι
19.321
Θα βάλουμε το δισέγγονο του συντρόφου Εμβέρ Χότζα (Σαούλ) να τους παρακολουθησει
Δεν τον λέγανε σύντροφο, θείο Ενβέρ η ονομασία που ήθελε να τον αποκαλούν (xhaxhi Enver).
Όπως και τον Στάλιν Πατερούλη (Батюшка Сталин) .
 
Τελευταία τροποποίηση:

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606
Αυτοι οι δυο ειναι οι τελειοι "εγκληματιες" δεν αφηνουν ποτε ιχνη
γιατι να απασχολειται τζαμπα και βερεσε ενα ατομο:tooth:
Είναι μεγάλη σουπιά αυτός ,αποτελεσματικός και δεν γίνεται ποτέ αντιληπτός

737.gif
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Όλα τα ΝΑΥΑΓΙΑ σκούζουν πάλι ! :2funny:

Ο The Saint, όντας πετυχημένος δικηγόρος και με ευρεία
μόρφωση, καλλιεργημένος, διανοούμενος, και
έμπειρος για τα έσκορτ και τις ιερόδουλες,
μάζεψε στο διαδικτυακό καφενείο διάφορα γεροντάκια
από τα ΚΑΠΗ για να κάνει πλάκα στον Ζανκλώ ! :2funny::2funny::2funny::2funny:

Όλα τα γεροντάκια, είναι χαρούμενα που τα παίζει ο The Saint !


wet-plate-photo-ancient-strange-260nw-2485933971.jpg
funny-face-winking-elderly-senior-adult-man-portrait.jpg


και κοροϊδεύουν τον Ζανκλω


senior-man-heckling-sticking-tongue-out.jpg
depositphotos_247027428-stock-photo-old-man-sticking-out-his.jpg




Τι κοροϊδεύετε βρε ΝΑΥΑΓΙΑ της ζωής ; :2funny::2funny::2funny:

Πάρτε κανένα χάπι για τη ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ σας που έχει
πάει στα ύψη, τρώτε όλο λίπη σε ταβέρνες
με χάρτινα τραπεζομάντηλα :2funny::2funny:

Δεν καταλαβαίνετε ότι ο The Saint είναι κάποιος
με τον οποίο δεν μπορείτε να ταυτιστείτε ;

Ο The Saint έχει και υψηλό εισόδημα, βρε μπατίρηδες ! :2funny::2funny::2funny::2funny:
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.334
Κριτικές
11
Like
19.643
Πόντοι
3.846
ΤΙ ΕΧΟΥΜε εδω ρε παιδια γυρναει ο χρονος προς τα πισω :think:
ΓΚΡ κι εσύ, δεν ξέρεις από αυτά - θεωρία Σχετικότητας - τράβα εκεί στο Λακόμπα να κλαψουρίσεις αφού σου έκαναν έξωση και τα λέμε από Δευτέρα :coffee:
Για ψάξε λίγο το προφίλ μου - δεν έγραψα ότι τη Δευτέρα - θα είμαι στην Αρκαδιά;
Τζάμπα σας περίμενα παλιοκλικαδόροι, ΠΛΟΚ :coffee:
Το ανέφερα ή όχι :rolleyes:
Τέσπα τα λέμε από Δευτέρα :coffee:

Άσχετο για πολλούς, η Ατλέτικο Μπιλμπάο έχει μία άνοδο στον Άσσο (ξεκίνησε 1.80 => 1.86 τώρα), ελήφθη δεύτερο δείγμα αποδόσεων μέσω κινητoύ από κάποιο παραλιακό σημείο - φωτογραφία δεν ανεβάζω με παρακολουθεί η FIFA :coffee:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
ΓΚΡ κι εσύ, δεν ξέρεις από αυτά - θεωρία Σχετικότητας - τράβα εκεί στο Λακόμπα να κλαψουρίσεις αφού σου έκαναν έξωση και τα λέμε από Δευτέρα :coffee:
ευτυχως φιλε φτανει η τεταρτη κανω μαθηματα ορθοφωνιας.....
τριγωνα καλαντα μεσ την γειτονια......
ΥΓ. κανονισε να δωσετε τιποτα να κανουμε χριστουγεννα και εμεις οι μπατιρηδες
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.081
Κριτικές
36
Like
45.662
Πόντοι
21.395
Εγώ λέω να κάνουμε ντου στο νήμα των παππουδων να μη μείνει κολυμπιθροξυλο
Μόνο έτσι θα καταλάβουν,η κλίκα αυτή εκεί στήθηκε και εκεί θα πρέπει να εξαφανιστει
Κατσε στα αυγα σου Ζαν. Δεν σε παιρνει να ανοιξεις καινουργια μετωπα, ειδικα με ενα νημα που προσπαθει να μην εχει συμμετοχη σε μαλακονηματα. Φιλικα στο λεω.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606
Κατσε στα αυγα σου Ζαν. Δεν σε παιρνει να ανοιξεις καινουργια μετωπα, ειδικα με ενα νημα που προσπαθει να μην εχει συμμετοχη σε μαλακονηματα. Φιλικα στο λεω.
Μετάφραση:
Μείνε μακρυά μη σε βρούνε σε κάνα χαντακι:confused::confused::confused:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.081
Κριτικές
36
Like
45.662
Πόντοι
21.395
Εγγρ.
28 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.004
Κριτικές
6
Like
11.710
Πόντοι
3.836
Εγώ λέω να κάνουμε ντου στο νήμα των παππουδων να μη μείνει κολυμπιθροξυλο
Μόνο έτσι θα καταλάβουν,η κλίκα αυτή εκεί στήθηκε και εκεί θα πρέπει να εξαφανιστει
Σιγα ρε φιλε , κοιτα μη σκισεις κανενα καλσον
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom