Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Screenshot_20251222-063735.png


Σύντροφοι και συντρόφισσες.
Ο Λαός του Bourdela.com αποφάσισε δημοκρατικά και με πλήρη διαφάνεια, με 2 ψήφους υπέρ και 23 κατά, πως η αίτηση εξαίρεσης από την ψηφοφορία του @jean-Claud ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ.
Δημοκρατικά να βάζεις κάποιον σε ψηφοφορία ενώ έχει δηλώσει εξαίρεση δημόσια?
Ρε το έχετε χάσει εσείς εκεί της κλικας της γαλάζιας
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Δημοκρατικά να βάζεις κάποιον σε ψηφοφορία ενώ έχει δηλώσει εξαίρεση δημόσια?
Ρε το έχετε χάσει εσείς εκεί της κλικας της γαλάζιας

Τι εννοείς φασιστοναζιστικό ανδρείκελο;

Πως η ψηφοφορία δεν είναι δημοκρατική διαδικασία προδότη ;
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Δημοκρατικά να βάζεις κάποιον σε ψηφοφορία ενώ έχει δηλώσει εξαίρεση δημόσια?
Ρε το έχετε χάσει εσείς εκεί της κλικας της γαλάζιας
δημοκρατία ή δικαίωμα;
τί υπερισχύει;
εσύ ο προλετάριος μην πέφτεις σε αστικότητες
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Τι εννοείς φασιστοναζιστικό ανδρείκελο;

Πως η ψηφοφορία δεν είναι δημοκρατική διαδικασία προδότη ;
Ακριβώς ζήτησα εξαίρεση και δεν την τηρησες παρα προτίμησες να τη βάλεις ψηφοφορία με 8 ψήφους της κλικας σου καμία 8αρια ακόλουθους σας και υπόλοιποι κλώνοι
Αν είχες τα κότσια θα τηρούσε την εξαίρεση αλλά δεν τα έχεις
Θα τα πούμε κατ ιδίαν εμείς
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
δημοκρατία ή δικαίωμα;
τί υπερισχύει;
εσύ ο προλετάριος μην πέφτεις σε αστικότητες
Στη δημοκρατία ο καθε πολίτης πεζε έχει δικαιώματα
Εφόσον ο σαιντ θέλει να το πάει δημοκρατικά εγώ έχω το δικαίωμα της εξαίρεσης να μη συμμετέχω στον παρατυπίες αυτό διαγωνισμό
ο διαγωνισμός έγινε ο τίτλος δοθηκε
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.333
Κριτικές
11
Like
19.643
Πόντοι
3.846
Συνεχίζουμε με ψηφοφορία
Γέρο, μπήκε η σύνταξη ή περιμένεις να περάσουν τα Χριστούγεννα :rolleyes:
Δηλαδή σε νήμα του 2024 θα κάνετε "διαγωνισμό" με υποψηφίους του 2025 που εσείς "διαλέγετε" επειδή το δικό σου νήμα πήγε στον κουβά της Κούβας;
Σε παρακαλώ σταμάτα γιατί θα επισκεφθώ γαστρεντερολόγο από τα πολλά γέλια, σοβαρευτείτε και ξεκολλήστε από τις σαχλαμάρες, οι Διαχειριστές με το κλάδεμα έδειξαν - κατά την άποψή μου βέβαια - ότι επιθυμούν ησυχία και ο καθένας (όπως και οι κολλητοί του) να τραβήξουν τους δρόμους των.
Μπήκαμε εμείς στο νήμα των παππούδων να τα κάνουμε βίδες;
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
Στη δημοκρατία ο καθε πολίτης πεζε έχει δικαιώματα
Εφόσον ο σαιντ θέλει να το πάει δημοκρατικά εγώ έχω το δικαίωμα της εξαίρεσης να μη συμμετέχω στον παρατυπίες αυτό διαγωνισμό
ο διαγωνισμός έγινε ο τίτλος δοθηκε
Και τον πήρες με Δόξα και τιμή,πράγματι ίσως είναι αντιδημοκρατικό που ο Άγιος αμφισβητεί την μαλακία που σε δερνει:coffee:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
Γέρο, μπήκε η σύνταξη ή περιμένεις να περάσουν τα Χριστούγεννα :rolleyes:
Δηλαδή σε νήμα του 2024 θα κάνετε "διαγωνισμό" με υποψηφίους του 2025 που εσείς "διαλέγετε" επειδή το δικό σου νήμα πήγε στον κουβά της Κούβας;
Σε παρακαλώ σταμάτα γιατί θα επισκεφθώ γαστρεντερολόγο από τα πολλά γέλια, σοβαρευτείτε και ξεκολλήστε από τις σαχλαμάρες, οι Διαχειριστές με το κλάδεμα έδειξαν - κατά την άποψή μου βέβαια - ότι επιθυμούν ησυχία και ο καθένας (όπως και οι κολλητοί του) να τραβήξουν τους δρόμους των.
Μπήκαμε εμείς στο νήμα των παππούδων να τα κάνουμε βίδες;
Λογικά πρέπει να μπήκε ,και μας έχει ακόμα απλήρωτους όλη τη κλίκα ο μπουστης :angry:
Καλά για δώρο Χριστουγέννων ούτε καν
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Και τον πήρες με Δόξα και τιμή,πράγματι ίσως είναι αντιδημοκρατικό που ο Άγιος αμφισβητεί την μαλακία που σε δερνει:coffee:
Δεν μπορώ να καταλάβω τυπε βασιλικέ γιατί πετάγεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουν
Μήπως στο λέει ο μπαμπάς της κλικας η θες να μπεις και εσύ κάτω από τη φτερούγα γιατί μοναχός σου δεν μπορείς?
Πες μας θα σε κοιτάμε με στοργη
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Γέρο, μπήκε η σύνταξη ή περιμένεις να περάσουν τα Χριστούγεννα :rolleyes:
Δηλαδή σε νήμα του 2024 θα κάνετε "διαγωνισμό" με υποψηφίους του 2025 που εσείς "διαλέγετε" επειδή το δικό σου νήμα πήγε στον κουβά της Κούβας;
Σε παρακαλώ σταμάτα γιατί θα επισκεφθώ γαστρεντερολόγο από τα πολλά γέλια, σοβαρευτείτε και ξεκολλήστε από τις σαχλαμάρες, οι Διαχειριστές με το κλάδεμα έδειξαν - κατά την άποψή μου βέβαια - ότι επιθυμούν ησυχία και ο καθένας (όπως και οι κολλητοί του) να τραβήξουν τους δρόμους των.
Μπήκαμε εμείς στο νήμα των παππούδων να τα κάνουμε βίδες;
Εγώ λέω να κάνουμε ντου στο νήμα των παππουδων να μη μείνει κολυμπιθροξυλο
Μόνο έτσι θα καταλάβουν,η κλίκα αυτή εκεί στήθηκε και εκεί θα πρέπει να εξαφανιστει
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Κανονικά πρέπει τα μέλη της κλικας να μπαναριστουν ειδικά τα 5 μέλη
Saint barock zebu Λάμα athinaios
Οι υπόλοιποι χωρίς αυτούς κιχ δεν κάνουν
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
Δεν μπορώ να καταλάβω τυπε βασιλικέ γιατί πετάγεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουν
Μήπως στο λέει ο μπαμπάς της κλικας η θες να μπεις και εσύ κάτω από τη φτερούγα γιατί μοναχός σου δεν μπορείς?
Πες μας θα σε κοιτάμε με στοργη
Να σου πω στη δικιά σου τη κλίκα πληρώνεις κανονικά;13ο,14ο ; Τα ταμεία μας; Τις προβλεπόμενες άδειες; Γιατί ο γέρος μας έχει σε εργασιακό μεσαίωνα
Να το σκεφτώ άμα είναι
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Να σου πω στη δικιά σου τη κλίκα πληρώνεις κανονικά;13ο,14ο ; Τα ταμεία μας; Τις προβλεπόμενες άδειες; Γιατί ο γέρος μας έχει σε εργασιακό μεσαίωνα
Να το σκεφτώ άμα είναι
Σκοπός εμένα βασιλικέ είναι να εξολοθρεύσω τη κλίκα του σαιντ δεν με νοιαζουν οι κλικες γιατί τόσα χρόνια μόνος αντιμετώπιζα 5 και 10 ταυτόχρονα
Αν εσύ ταχθεις υπέρ του γέρου θα φας και εσύ σκατο απλα τα πραγματα
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
Σκοπός εμένα βασιλικέ είναι να εξολοθρεύσω τη κλίκα του σαιντ δεν με νοιαζουν οι κλικες γιατί τόσα χρόνια μόνος αντιμετώπιζα 5 και 10 ταυτόχρονα
Αν εσύ ταχθεις υπέρ του γέρου θα φας και εσύ σκατο απλα τα πραγματα
Έχω ανάγκη αυτές τις 5 ψωροδεκαρες που μου δίνει ο γαμημενος ο Εμπενιζερ,Χριστούγεννα έρχονται τι θα πω στην οικογένεια μου,πρέπει έστω να τους πάω μια γαλοπούλα από τα lidl:cry:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356
Αμερικανάκια, μου μάθατε και τη γαλοπούλα.
Κοτοπουλάκι, χοιρινό ή μοσχαράκι.
Ή ακόμα καλύτερα και όλα μαζί :coffee:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Έχω ανάγκη αυτές τις 5 ψωροδεκαρες που μου δίνει ο γαμημενος ο Εμπενιζερ,Χριστούγεννα έρχονται τι θα πω στην οικογένεια μου,πρέπει έστω να τους πάω μια γαλοπούλα από τα lidl:cry:
Καταντάς βαρετός
Λοιπόν ταξου εσύ στη κλίκα του σαιντ και μετά θα δεχτείς σκατο απλά τα πράγματα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αμερικανάκια, μου μάθατε και τη γαλοπούλα.
Κοτοπουλάκι, χοιρινό ή μοσχαράκι.
Ή ακόμα καλύτερα και όλα μαζί :coffee:
10 φέτες κρετα φαρμ χωρίς γλουτενη και γρήγορα μη πέσει φαπα
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
Αμερικανάκια, μου μάθατε και τη γαλοπούλα.
Κοτοπουλάκι, χοιρινό ή μοσχαράκι.
Ή ακόμα καλύτερα και όλα μαζί :coffee:
Στο σοσιαλιστικό παράδεισο του πατερουλη αυτά είναι άπιαστο ονειρο:cry:
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.333
Κριτικές
11
Like
19.643
Πόντοι
3.846
Εγώ λέω να κάνουμε ντου στο νήμα των παππουδων να μη μείνει κολυμπιθροξυλο
Διαφωνώ κάθετα διότι η Διοίκηση του forum αναγκαστικά θα μας τιμωρήσει χωρίς άδικο...
Δεν είναι όλοι οι παππούδες ενοχλητικοί και να το πω ευθέως, δεν μου άρεσε που αρπάχτηκα με τον The Saint, αλλά μες της γκρίνιας τον ορυμαγδό απέναντι τον πήρε κι αυτόν η μπάλα, άσχετα αν είναι παραπάνω ζιζάνιο από όσο θα έπρεπε. Τουλάχιστον δεν με έβρισε χυδαία ή να πει βαρύτερες εκφράσεις.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Έχω ανάγκη αυτές τις 5 ψωροδεκαρες που μου δίνει ο γαμημενος ο Εμπενιζερ,Χριστούγεννα έρχονται τι θα πω στην οικογένεια μου,πρέπει έστω να τους πάω μια γαλοπούλα από τα lidl:cry:
Αυτος ειναι τελικα;;;

hagan-e1730717384326.jpg
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Η κλίκα του σαιντ έχει παγώσει,εξαφανισμένοι όλοι και ο ζεμπου που ήταν 24ωρος εδώ μέσα
Η αρχή του τέλους έφτασε
Καλώ τα άλλα μέλη να μπούνε δραστικά στον αγώνα να εξοντώσουμε τη κλίκα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom