Ε όχι και πρόεδρος έχω και άλλες υποχρεώσεις στα νήματα του μητσοτάκη των πολιτικών κτλπ.....δεν θα μπορώ να αντεπεξέλθω στην ευθύνη της θέσης μου
Βέβαια αν ο σύλλογος έχει συνδρομή για τα μέλη θα μπορούσα να βρω λίγο χρόνο για την οικονομική διαχείριση και την προάσπιση των συμφερόντων του συλλόγου
από όλους αυτούς που γράφουν στο θρεντ που πήγαν με εργαζόμενες χωρίς προφυλακτικό φυσικά
αν τους συνδυάσεις με αυτούς που τους ερωτεύονται οι πουτάνες έχεις φτιάξει ένα τρομερό λαβ στόρυ....που ξεκινάει με έναν κρεμπιέ και καταλήγει σε ένα αμάξι μαζί με το νεογέννητο και την γυναίκα.... να περνάει τα σύνορα άρον άρον επειδή τους κυνηγάει ο ρουμάνος νταβατζής που του ξελόγιασε την πουτάνα