Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αυτον νομιζω Στέλιο τον έλεγανμπορει να ειναι και ο ιδιος που μιλαμε.αλλος φιλος παλια παντρευτηκε ρωσιδα που γνωρισε στο κολεγιο,αυτη εφερε το παιδι και τον γκομενο απο εκει και εμενε με αυτον.και αυτος της πηρε αυτοκινητο,μιλαμε 15 χρονια πριν τωρα.
.Ισως ειναι αλλος γιατι πριν κανα μηνα ειδε τον γκομενο με το τζιπ που ειχε αγωρασει στην πρωην γυναίκα του.15 χρόνια το αμάξι θα είχε διαλυθεί,εκτός αν της πήρε και δεύτερο τζιπ
....
Ολες οι καλες Μολδαβές ειναι στη Φυλής
...
Κάπως έτσι είναι οι περισσοτερες.Αν και πηδιουντε χωρις δωράκι.Απλος εσυ την ειχες απο παλιά σαν βύζητα και γ'αυτο και τωρα σου ζηταει λεφτα.Οπως εχω γραψει τα κερατωματα γινονται οπως στην Ελληνικη επαρχία ο ενας πηδαει τη γυναικα του αλλου.Γενικα το Κισινιώφ μου θυμισε παρα πολυ Ελληνικη επαρχιακη πολη π.χ. Τρίκαλα,Καρδίτσα.Δυστυχως δεν εχω τον χρονο να παρακολουθω συχνα αυτο το νημα, αν και γραφονται ενδιαφεροντα πραγματα σχετικα με Μολδαβες. Εμενα προσωπικα μου εχει κανει εντυπωση οτι οι Μολδαβεζες εχουν την πουτανια ως κουλτουρα/ιδεολογια. Εχω για 8 χρονια μια παρα πολυ ωραια Μολδαβεζα. Τα πρωτα χρονια την επαιρνα ως βιζιτα. Μετα αυτη βρηκε ενα δυστυχο Ελληνα και τον παντρευτηκε. Εκανε και παιδι μαζι του. Το κινητρο της που τον παντρευτηκε ηταν η παραμονη και αποκατασταση της στην Ελλαδα. Το ωραιο ειναι οτι οταν το παιδι αρχισε να πηγαινει παιδικο σταθμο και ειχε πλεον ελευθερο χρονο τα πρωινα, επικοινωνησε μαζι μου και αρχισε να μου κανει βιζιτες. Μου ειπε οτι με γουσταρε πιο πολυ απο τον αντρα της. Το θεμα ειναι οτι δεν εχει προβλημα οικονομικο για να παιρνει δωρακι επειδη ο αντρας της εχει αρκετα χρηματα και οτι ζητησει τοχει, αλλα μου εχει πει οτι χωρις δωρακι δεν μπορει να λειτουργησει, δεν την βρισκει, η ιδεα οτι θα συνδυασει σεξ με δωρο ειναι για αυτη αφροδισιακο. Μαλιστα μου ανεφερε οτι στην πατριδα της ειναι κατι φυσιολογικο η γυναικα να παιρνει δωρακι, ενω εδω στην Ελλαδα το θεωρουμε πουτανιλικι. Επι πλεον η συγκεκριμενη δεν ειναι εντελως βλητο, εχει κανει σπουδες στην χωρα της και το μορφωτικο της επιπεδο ειναι αρκετα καλο ειναι δηλαδη σε θεση να αντιληφθει την Δυτικη κουλτουρα.
Τωρα δεν ξερω εαν αυτη η εντυπωση που εχω παρει απο αυτη την συγκεκριμενη Μολδαβεζα ειναι κατι που γενικα χαρακτηριζει την πλειοψηφια των Μολδαβεζων γυναικων.
ΕΤΣΙ, ΕΤΣΙ Τσάρε μας, Δώσε Πόνο...χεχεχε
Να τα λέμε αυτά !!!
Κάπως έτσι είναι οι περισσοτερες.Αν και πηδιουντε χωρις δωράκι.Απλος εσυ την ειχες απο παλιά σαν βύζητα και γ'αυτο και τωρα σου ζηταει λεφτα.Οπως εχω γραψει τα κερατωματα γινονται οπως στην Ελληνικη επαρχία ο ενας πηδαει τη γυναικα του αλλου.Γενικα το Κισινιώφ μου θυμισε παρα πολυ Ελληνικη επαρχιακη πολη π.χ. Τρίκαλα,Καρδίτσα.
Αυτό που συχάθηκα ειναι η χωριατίλα τους!Προφανως εχεις δικιο γιατι τις ξερεις καλυτερα και απο κοντα. Αλλα ειναι συμφεροντολογες παρα πολυ. Τρελλενονται να εχουν ευρω για να αγορασουν ρουχα οτι καλυτερη φιρμα κυκλοφορει. Ενδεχομενως εξηγειται αυτη η συμπεριφορα απο τις ελλειψεις που αντιμετωπισαν στην χωρα τους λογω του φτωχου βιοτικου επιπεδου. Αλλα την πουτανια την εχουν μεσα τους. Αυτη μου ειπε για μια αλλη γνωστη της Μολδαβη, που ειναι παντρεμενη και για να του κατσει του αντρα της θελει να της δωσει δωρακι, αλλοιως η γκομενα δεν την βρισκει. Μαλιστα μου εχει αναφερει οτι δεν μπορει να συμβιβαστει στην ιδεα οτι θαναι με εναν αντρα συνεχως. Θελει να πηδιεται και με αλλους.
Αν δεις αυτους που βρίσκουν ειναι οτι πιο τελειωμένοι!
Και ειναι ευτυχησμένες που έχουνε αντρα
.Εδω σας εχω πει τι ζητάνε οι γυναικες!Οι Μολδαβές τίποτα απλος καποιον να της παντρευτει!

Μετά το γάμο ειναι πολυ πιθανον να πηδιούντε μυστικά με καποιον φίλο του αντρα τους,και ο αντρας τους να πηδάει κάποια φίλη τους ή τη γυναίκα καποιου φίλου τουΑυτό που συχάθηκα ειναι η χωριατίλα τους!Αν δεις αυτους που βρίσκουν ειναι οτι πιο τελειωμένοι!
Και ειναι ευτυχησμένες που έχουνε αντρα
.Εδω σας εχω πει τι ζητάνε οι γυναικες!Οι Μολδαβές τίποτα απλος καποιον να της παντρευτει!
Ο χαρακτήρας τους δεν μου άρεσε καθολου αν της στειλεις θα βρουνε αμεσως γκόμενο γιατι δεν ζητάνε απο τον αντρα τίποτα!Τον πρωτο τυχαιο θα βρουνε και θα πηγαινουν στο παρκο χεράκι χεράκι βόλτα μαζι του![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.Αυτη ειναι ολη η ζωη στη Μολδαβία! 
Αυτό που συχάθηκα ειναι η χωριατίλα τους!Αν δεις αυτους που βρίσκουν ειναι οτι πιο τελειωμένοι!
Και ειναι ευτυχησμένες που έχουνε αντρα
.Εδω σας εχω πει τι ζητάνε οι γυναικες!Οι Μολδαβές τίποτα απλος καποιον να της παντρευτει!
Ο χαρακτήρας τους δεν μου άρεσε καθολου αν της στειλεις θα βρουνε αμεσως γκόμενο γιατι δεν ζητάνε απο τον αντρα τίποτα!Τον πρωτο τυχαιο θα βρουνε και θα πηγαινουν στο παρκο χεράκι χεράκι βόλτα μαζι του![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Οχι 50 πήδηξεςΕίναι το site αυτό για σχέσεις και γάμους? Δεν το ήξερα.. Τι μαθαίνει ο άνθρωπος μερικές φορές? Για δώσε μου συμβουλές Δημητράκη εσύ που έχεις εμπειρία από γυναίκες και δη από Μολδαβές που είδες να περπατάνε στο πάρκο και να μη σου μιλάνε? Εσύ τις ξέρεις σίγουρα πολύ καλά. Ενώ εγώ εντελώς άσχετος.. Πήδηξα μερικές.. 8,9 και ίσως παραπάνω. Και πριν πεις μαλακία οι φωτογραφίες είναι στον υπολογιστή μου και αν βρεθούμε από κοντά θα καταπιείς τα λόγια σου. Στο έχω προτείνει 10 φορές. Έχουμε καταντήσει πιο γραφικοί και από το Μπούρτζι. Τώρα με φιλοξενεί μια σπίτι της.. και επειδή δουλεύει στην πολεοδομία μου είπε για κάτι ελέγχους που είχε κάνει στο El Greco για κάτι πολεοδομικές παραβάσεις. Αλλά πάλι τι ξέρω εγώ μπροστά σου..? ιερό τέρας της Μολδαβίας. Εραστή που έχεις μείνει αξέχαστος σε όλη την περιοχή. Δώσε μας συμβουλές..
Πες τι σου είπανε οι άλλοι και τι είδες περπατώντας στο πάρκο? Είναι σημαντικά στοιχεία αυτά. Όσο για τις γενικεύσεις.. όλες οι γυναίκες τις Μολδαβίας πουτάνες, της Ελλάδας Ελλεϊνίδες, της Ρουμανίας γύφτισσες.. είναι για ανθρώπους που πραγμάτικα δεν το έχουν το θέμα. παντού υπάρχουν τα πάντα..
.Οι γυναίκες της Μολδαβίας μεχρι 22-23 εχουν άθλια συμπεριφορά γιατι οι Μολδαβοί ειναι τα μεγαλήτερα θύματα!Δεν εχουν σχέση με Σλάβους θα τους χαρακτήριζα μεσογειακό λαό πιο κοντα στους Ελληνες ειναι η νοοτροπία τους.Δεν τους κώβει και εχουν μια τριτοκοσμικότητα.
καμια τελειωμένη 35αρα 
Αυτό καλό είναι,εσύ για κακό μας το λες? Για αυτό γαμανε όλοι χαχαχα εκτός από σέναΟ χαρακτήρας τους δεν μου άρεσε καθολου αν της στειλεις θα βρουνε αμεσως γκόμενο γιατι δεν ζητάνε απο τον αντρα τίποτα!Τον πρωτο τυχαιο θα βρουνε και θα πηγαινουν στο παρκο χεράκι χεράκι βόλτα μαζι του![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Πάλι φωτογραφίες απο το ιντερνέτ κατεβάζεις?Αυτό καλό είναι,εσύ για κακό μας το λες? Για αυτό γαμανε όλοι χαχαχα εκτός από σένα
Τράβα μια μαλακία με το γιαβρί τώρα![]()

Καταρχήν εγω ειμαι δωδεκαθε'ι'στής.Οσο για τη μαγειρίτσα ειναι μια Εβρα'ι'κή σούπα τα δε χόρτα που έχει συμβολίζουν την πίκρα που ειχαν οι Εβραίοι κατω απο τον Αιγυπτιακό ζυγό.δημητρακη καλη ανασταση καλο πασχαδημητρακη σημερα το βραδυ μετα την ανασταση και την μαγειριτσα πως το βλεπεις οι ελληνες θα βαρεσουν καμια ελληνιδα στο καμακι? υπαρχει ελπιδα στο γενος?
![]()
και μετα ή θα
ή πάλι θα καταληξεις στη Φυλής ή το Μεταξουργείο
.Οποτε πηγαινεις κατευθειαν μπουρδελάκια
.εισαι ωραιοςΚαταρχήν εγω ειμαι δωδεκαθε'ι'στής.Οσο για τη μαγειρίτσα ειναι μια Εβρα'ι'κή σούπα τα δε χόρτα που έχει συμβολίζουν την πίκρα που ειχαν οι Εβραίοι κατω απο τον Αιγυπτιακό ζυγό.
Για καμάκι στην Ελλάδα ξέχνα το!Αν δεν υπαρχουν λεφτα πας Μεταξουργείο και αν καποιος ειναι πιο κονομιμένος παει Φυλής με 20 Ευρώ!Και να βγεις με την Ελεηνίδα θα χαλάσεις απο 80-90 Ευρώ αν πατε για ψάρι μπορεί μεχρι και 200 αν πάτε για σούσικαι μετα ή θα
ή πάλι θα καταληξεις στη Φυλής ή το Μεταξουργείο
.Οποτε πηγαινεις κατευθειαν μπουρδελάκια
.
και για μας καμια ρωσιδα Να και κάτι που ταιριάζουμεΚαταρχήν εγω ειμαι δωδεκαθε'ι'στής.Οσο για τη μαγειρίτσα ειναι μια Εβρα'ι'κή σούπα τα δε χόρτα που έχει συμβολίζουν την πίκρα που ειχαν οι Εβραίοι κατω απο τον Αιγυπτιακό ζυγό.
Για καμάκι στην Ελλάδα ξέχνα το!Αν δεν υπαρχουν λεφτα πας Μεταξουργείο και αν καποιος ειναι πιο κονομιμένος παει Φυλής με 20 Ευρώ!Και να βγεις με την Ελεηνίδα θα χαλάσεις απο 80-90 Ευρώ αν πατε για ψάρι μπορεί μεχρι και 200 αν πάτε για σούσικαι μετα ή θα
ή πάλι θα καταληξεις στη Φυλής ή το Μεταξουργείο
.Οποτε πηγαινεις κατευθειαν μπουρδελάκια
.