διμητρακι ειπα στον ρολογα να κατεβει οδησσο.μολδαβια ακυρο γιατι φοβαμαι να παω με λεωφορειο μπας και μου κανουν μαλακια οι ουκρανοι στα συνορα θα ειμαι φωρτωμενοσ χαχαχαχ.οδησσο αν ερθει θα παμε και κλαμπ καθε βραδι αλλα στο κλαμπ παντα μενεις με το πουλι στο χερι.δεν υπαρχει κοπελα οδεσσα που δεν εχει γκομενο η γκομε.νους.ρουμανια παλι δεν μπορει να παιξει ο ρολογας,αν παει στα κλαμπ εκει pelagio,player,boa,fradelli,baboo και μιλησει με τον κοσμο εκει θα καταλαβει ποσο λαθος εχει για τους ρουμανους.ολοι ηταν ευγενικοι μαζι μου και ολοι ηταν με κρατηση στα τραπεζια με παρεα και μπουκαλες.δεν ειναι οι γυφτοι που βλεπουμαι στισ χωρες μας.μολδαβια εχει καλα κλαμπ αλλα μικρουλες ειναι σε αυτα και τα αλλα που πηγε ο διμητρακις συνοδευονται,μιλω με μολδαβους.οδησσο σιγουρα θα γαμησει απο 18 ευρο μεχρι 60 το πιο πολυ σε σαλον.οι κοπελες στο μαμπα και μαιλ ρυ ειναι οι ιδιες και στα σαλον,επιβεβαιωμενο.30 νιοβρη παω οδησσογια οπειον ενδιαφερεται η αν θα ερθει καπειος απο μολδαβια βολτα.μετανιωσα που παω οδησσο αφου δεν εχω λογο 400 ευρω εισιτιριο ενω κιεβο πας με 120 παλι με ουκρανιαν,απλα δεν παω με τρενα,λεωφορεια.τωρα σοφια,βαρσοβια,βελιγραδι,βουκουρεστι πας με 70 ευρο με βαλιτσες με wizzair απο λαρνακα,η 40 ευρο με χειροαποσκευη!τι να δινω 400 χωρισ λογο,ισως ωεπιστρεψω κιεβο παλι μετα απο 3 χρονια απουσια.τελος γεναρι αρχες φεβραρι παιζεται απο κιεβο να παω λισαβωνα.θα εκανα 2 εβδομαδες οδησσο αλλα μετανιωσα,δεν τραβω αλλο με ουκρανια ετσι παω μια εβδομαδα να δω αν θα παιξει κατι με την τρελη αλλιως πρωχωρω.ειδη ομως με περιμενει ενα 18 χρονο και μια 27 που γνωρισα κοντακτε,για να μιλα με αγνωστο κρυφοβιζιτα θα ειναι χαχαχα.κανω σε πολλες λικε αλλα μηδεν ανταποκριση,οι καλες με τιποτα μονο βιζιτες απαντανε.