Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Την πρωτη μπορει να τη συναντισω σημερα εχει παθει τοσα καψονια που δεν παραξενευεται πιααν παρουν ειδηση τον κλιντ ιστγουντ οτι βαζει τις φωτο τους στα μπουρδελα κομ θα τον κυνηγουν με τα τσοκαρα απο αγ.πετρουπολη μεχρι την κρητη
Μμε τη δευτερη απο το Νοβγκοροντ θελω αν ερθει με τη φιλη της να βγαλω πολυ ανωμαλια
Με ξερουνε χρονια απλως δεν της εβαλα στο σα'ι'τ γιατι δεν θεωρησα οτι ειναι τιποτα σπουδαιες για να παιρνας την ωρα σου καλες ειναι.Η πρασινη καρτα στην Ελλαδα ειναι δωρεαν για οπου και αν πας και στην εκδιδει η ασφαλεια που καλυπτει το οχημα σουΠαιδια ειδα αυτο εδω σχετικα με την πρασινη καρτα του αυτοκινητου.
Για ολες της χωρες ειναι αυτη η τιμη
Цена «Зеленой карты» для легкового автомобиля для всех стран:
•на 15 дней – 1550 рублей
•на 1 месяц – 2950 рублей
•на 2 месяца - 5 480 рублей
•на 3 месяца – 7 730 рублей
•на 4 месяца - 9 550 рублей
•на 5 месяцев - 10 390 рублей
•на 6 месяцев - 11 240 рублей
•на 7 месяцев - 11 800 рублей
•на 8 месяцев - 12 360 рублей
•на 9 месяцев - 12 920 рублей
•на 10 месяцев - 13 340 рублей
•на 11 месяцев - 13 620 рублей
•на 1 год - 14 050 рублей
Για την Ουκρανια,Λευκορωσσια και Μολδαβια αυτη
Цена «Зеленой карты» для легкового автомобиля для поездок по странам: Украина, Республика Беларусь и Республика Молдова
•на 15 дней – 530 рублей
•на 1 месяц – 700 рублей
•на 2 месяца - 1050 рублей
•на 3 месяца – 1410 рублей
•на 4 месяца - 1760 рублей
•на 5 месяцев - 2110 рублей
•на 6 месяцев - 2460 рублей
•на 7 месяцев - 2640 рублей
•на 8 месяцев - 2810 рублей
•на 9 месяцев - 2990 рублей
•на 10 месяцев - 3160 рублей
•на 11 месяцев - 3340 рублей
•на 1 год - 3520 рублей
Οπως βλεπεται η διαφορα στην τιμη ειναι τεραστια!Αν θελεις για ολες της χωρες για ενα χρονο 350 Ευρω,για Μολδαβια,Λευκορωσσια και Ουκρανια θελεις λιγοτερα απο 100.Ας μας πει καποιος και απο Ελλαδα ειναι το ιδιο?Εχει δηλαδη πρασινη καρτα για μονο αυτες της χωρες πολυ φτηνοτερη.Και πόσο στοιχιζει η πρασινη καρτα για ενα Ελληνικο αμαξι (για 15μερες,ενα μηνα,κλπ.).Αλλαν μαλλον εσυ θα ξερεις που πας με αμαξι Βουλγαρια και Μολδαβια συχνα.
Πολυ καλο αυτο!Ενω εμεις βλεπεις τι κερατιατικα πρεπει να πληρωνουμε για να παμε καπου με τ'αμαξι!Η πρασινη καρτα στην Ελλαδα ειναι δωρεαν για οπου και αν πας και στην εκδιδει η ασφαλεια που καλυπτει το οχημα σου

Η πρασινη καρτα στην Ελλαδα ειναι δωρεαν για οπου και αν πας και στην εκδιδει η ασφαλεια που καλυπτει το οχημα σου
Ναι καλα αυτο αλλα στην Ρωσια δεν πληρωνεις 500 ευρω ασφαλεια τον χρονοΠολυ καλο αυτο!Ενω εμεις βλεπεις τι κερατιατικα πρεπει να πληρωνουμε για να παμε καπου με τ'αμαξι!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Εγω παντως που περασα απο Φυρομ,γιουγκοσλαβια,ουγγαρια,ολα με την πρασινη καρτα απο την ασφαλεια μου τα περασα,δεν συναντησα καπου προβλημα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εκτος κι αν επισκεφτης χωρα μη αναγνωρισμένη απο την Διεθνη κοινοτητα οποτε καταβαλης
στην εισοδο της χωρας αντιστοιχο τιμημα πχ. ΚΟσοβο πληρωνεις πρασινη καρτα στην εισοδο της χωρας.
Ρωσσια το ιδιο πρεπει να κανεις με το Κοσσοβο.Πρεπει να κανεις Ρωσσικη ασφαλεια δεν ισχυει η πρασινη καρτα γ'αυτο και εμεις πληρωνουμε εξτρα λεφτα για πρασινη καρτα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εκτος κι αν επισκεφτης χωρα μη αναγνωρισμένη απο την Διεθνη κοινοτητα οποτε καταβαλης
στην εισοδο της χωρας αντιστοιχο τιμημα πχ. ΚΟσοβο πληρωνεις πρασινη καρτα στην εισοδο της χωρας.
Σε αυτο εχεις δικιο εγω πληρωνω υποχρεωτικη ασφαλεια 3500 ρουβλια περιπου ουτε 90 Ευρω δεν ειναι.Αλλα αυτο σε καλυπτει μονο για 120.000 ρουβλια αλλα την εχω επεκτυνει μεχρι 1.500.000 ρουβλια (κατι λιγοτερο απο 40.000 Ευρω).Αυτα βεβαια ειναι εθελοντικα αν θες τα κανεις.Ρωσσια αν εχεις ενα αμαξι μεχρι 70 αλογα ασφαλεια και τελη δεν ειναι ουτε 100 Ευρω το χρονο!Εδω ειναι ομως πολυ ακριβες οι ασφαλειες κλοπης για τα Ρωσσικα δεδομενα παντα μιλαω.Ελλαδα δεν ειναι για να μενεις να ερχεσαι 2-3 φορες το χρονο για καμια δεκαρια μερες την καθε φορα μονο ειναι καλα.Ναι καλα αυτο αλλα στην Ρωσια δεν πληρωνεις 500 ευρω ασφαλεια τον χρονο
Τα θυμαμαι αυτα στην ασφαλεια κλοπης σου βαζουν αυτοκολλητα και σου μαρκαρουν ολο το αυτοκινητο και καλο ειναι να την εχεις μια που εισαι κατοχος ακριβου αυτοκινητουΣε αυτο εχεις δικιο εγω πληρωνω υποχρεωτικη ασφαλεια 3500 ρουβλια περιπου ουτε 90 Ευρω δεν ειναι.Αλλα αυτο σε καλυπτει μονο για 120.000 ρουβλια αλλα την εχω επεκτυνει μεχρι 1.500.000 ρουβλια (κατι λιγοτερο απο 40.000 Ευρω).Αυτα βεβαια ειναι εθελοντικα αν θες τα κανεις.Ρωσσια αν εχεις ενα αμαξι μεχρι 70 αλογα ασφαλεια και τελη δεν ειναι ουτε 100 Ευρω το χρονο!Εδω ειναι ομως πολυ ακριβες οι ασφαλειες κλοπης για τα Ρωσσικα δεδομενα παντα μιλαω.Ελλαδα δεν ειναι για να μενεις να ερχεσαι 2-3 φορες το χρονο για καμια δεκαρια μερες την καθε φορα μονο ειναι καλα.
Ρωσσια το ιδιο πρεπει να κανεις με το Κοσσοβο.Πρεπει να κανεις Ρωσσικη ασφαλεια δεν ισχυει η πρασινη καρτα γ'αυτο και εμεις πληρωνουμε εξτρα λεφτα για πρασινη καρτα.Σε αυτο εχεις δικιο εγω πληρωνω υποχρεωτικη ασφαλεια 3500 ρουβλια περιπου ουτε 90 Ευρω δεν ειναι.Αλλα αυτο σε καλυπτει μονο για 120.000 ρουβλια αλλα την εχω επεκτυνει μεχρι 1.500.000 ρουβλια (κατι λιγοτερο απο 40.000 Ευρω).Αυτα βεβαια ειναι εθελοντικα αν θες τα κανεις.Ρωσσια αν εχεις ενα αμαξι μεχρι 70 αλογα ασφαλεια και τελη δεν ειναι ουτε 100 Ευρω το χρονο!Εδω ειναι ομως πολυ ακριβες οι ασφαλειες κλοπης για τα Ρωσσικα δεδομενα παντα μιλαω.Ελλαδα δεν ειναι για να μενεις να ερχεσαι 2-3 φορες το χρονο για καμια δεκαρια μερες την καθε φορα μονο ειναι καλα.
Τα θυμαμαι αυτα στην ασφαλεια κλοπης σου βαζουν αυτοκολλητα και σου μαρκαρουν ολο το αυτοκινητο και καλο ειναι να την εχεις μια που εισαι κατοχος ακριβου αυτοκινητου
Εντελως πληροφοριακα μπορω να σου πω οτι στην Μοσχα και γενικα στην Ρωσια κυκλοφορουν τα πιο ακριβα αυτοκινητα της Ευρωπηςκαλα το ακριβο ειναι σχετικο τι εννοει καθενας ακριβο.
Εντελως πληροφοριακα μπορω να σου πω οτι στην Μοσχα και γενικα στην Ρωσια κυκλοφορουν τα πιο ακριβα αυτοκινητα της Ευρωπης
Αν εννοεις το σιδερενιο αλογο του Πορνομεταναστη ειναι στην μεσαια κατηγορια αλλα και παλι ενα 20% του ρωσικου πληθυσμου μπορει να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο, στην Ελλαδα παντος συγκαταλεγεται στα ακριβα αυτοκινητακαι αυτο τι σχεση εχει με το να λες ακριβο το βολκσβαγκεν![]()
Δεν το νοικιαζει ειπαμε,του το εκαναν δωρο οι ρωσσιδες που θαμπωθηκαν απο την ομορφια του οταν δουλευε σε στριπτιζαδικο.Και αυτο και το δωματιακι που μενει.Μια χαρά αμάξι είναι, και για Ρωσία και για παντού!!
Πραγματικά το τελευταίο από τα προβλήματα του Μήτσου είναι το αμάξι που έχει/νοικιάζει.
....αν τη δειτε ειναι ωραια κοπελα αλλα μια ζωη δεν εχει λεφτα και δεν ειχε γκομενο.Σας την ειχα βαλει φωτογραφια με τον γκομενο τηςΚ'ομως φοβαται μην τον χασει.Θελω να ερθει με μια φιλη της που ηταν γκομενα μου Αγια Πετρουπολη για 2 μερες (Η κοπελα της φωτογραφιας ειναι η φιλη της πρω'ι'ν γκομενας μου) για να παμε σε καμια σαουνα και σκεφτεται τι να πει στο γκομενο της
.Η μανα της ειναι Ρωσσιδα ο πατερας της Μολδαβος.Τωρα πως βρεθηκε Μολδαβος στο Νοβγκοροντ δεν το εχω καταλαβει,πρεπει να ειναι ο μοναδικος
.Αυτη η κοπελα ντυνοτανε αθλια και κακογουστα.
Εσυ ρε συχαμενε μουτζουρη που γραφεις με του πατερα σου τ'αμαξι κυκλοφωρεις?Μια χαρά αμάξι είναι, και για Ρωσία και για παντού!!
Πραγματικά το τελευταίο από τα προβλήματα του Μήτσου είναι το αμάξι που έχει/νοικιάζει.
