balkanexpress77
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 4.739
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
ε τωρρα μιλαμε σοβαρα?,για 4 μερες θες με 15ε την μερα αυτοκινητο?εχει για πιο λονγ τερμ,,πχ 10-15 μερες καποια ντατσια καινουρια λοπαν η καπως ετσι με 20-22ε τη μεραΕχει απευθειας πτηση αλλα ειναι λιγακι πιο ακριβο το αεροπλανο απο το Κισινιωφ θελεις κοντα 350 Ευρω πηγαινε ελα.30 τη μερα ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΑ ΛΕΦΤΑεδω μιλαμε με 20 $ τη μερα!τι ημαστε να δινουμε τοσα Αμερικανακια?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αλλα οταν ειναι λιγες μερες,κατω απο 30 δεν υπαρχει τιποτε κ λογικο ειναι
νομιζω ειχε κ πιο παλλια,κατι γιαρις κ αστρα του 2000,κανα 25αρι τη μερα αλλα απο βδομαδα κ πανω
τεσπα,ψαξου κ μονος σου
οδησο πατρουπολη απευθειας?ποια εταιρεια,γραψε καπιο λινκ να υπαρχει,οχι οτι το βλεπω αμεσα,αλλα το πετερ ειναι απο τις πολεις που θελω να ερθω,ετσω μια φορα,εστω κι αν δεν γαμησω,, ;)
υγ δωσε κ καπιο λινκ για ενοικιαση εκει που λες εχει με 20$ την μερα ας ειναι κ λαντα-σαμαρα!!
εδω μιλαμε με 20 $ τη μερα!τι ημαστε να δινουμε τοσα Αμερικανακια?
Ουκρανους τελωνιακους δεν αξιζει να πας Τιρασπολ απο Οδησσο θα ταλαιπωριθεις
.Το γκαζι εκτος του οτι ειναι μιση τιμη δεν βαραει πυρακια (προαναφλεξη).
Μια φορα ειχε φορεσει κοκκινες μποτες και ενα ποζ ιμηπαλτο
!Σε τετοιες περιπτωσεις η γκομενα γινεται κακια τρεχει απο πισω σου στη παιφτει και καλα.Σε μια φαση της την ειπα ενιωσε πολυ ασχημα αλλα Βελτιωθηκε πολυ.....