balkanexpress77
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 4.739
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
αυτες ειναι οφ,,σαν δαπιτισες στα τει λαρισσας........κατι τετοιες της πασαρω του ΑγιουΑυτες εδω με ζαλιζανε στα τηλεφωνα,ειναι απο φοιτητικη εστια δεν της ηθελα με τιποτα φωναξα το Σαβουρογαμη και του της εδωσα,εφυγα και ειπα οτι θα ερθω σε λιγο εχω μια δουλεια.Βεβαια φαγανε στο KFC και μετα τον καλασανε
αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.Η γκομενα για μενα πρεπει να ειναι ντυμενη ετσι ωστε διπλα μου να μην ειναι μια παραφωνια!
Οπως και δεν μπορω να παω και με γκομενα της ηλικιας μου γιατι θα ειναι σα να βρηκα μια 10+ χρονια μεγαλητερη μου
!Αυτα σχετικα με το στυλ και το ντυσιμο απο της γκομενες.
Αυτες εδω με ζαλιζανε στα τηλεφωνα,ειναι απο φοιτητικη εστια δεν της ηθελα με τιποτα φωναξα το Σαβουρογαμη και του της εδωσα,εφυγα και ειπα οτι θα ερθω σε λιγο εχω μια δουλεια.Βεβαια φαγανε στο KFC και μετα τον καλασανε
Οπως και δεν μπορω να παω και με γκομενα της ηλικιας μου γιατι θα ειναι σα να βρηκα μια 10+ χρονια μεγαλητερη μου
!Αυτα σχετικα με το στυλ και το ντυσιμο απο της γκομενες.
!Σε τετοιες περιπτωσεις η γκομενα γινεται κακια τρεχει απο πισω σου στη παιφτει και καλα.Σε μια φαση της την ειπα ενιωσε πολυ ασχημα αλλα Βελτιωθηκε πολυ.....
πολυ απερηποιητη καλα αυτα γουστα ειναι
.