Και εδώ φίλεΚαλύτερα με μήνυμα. Για οποιον ενδιαφέρεται
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Και εδώ φίλεΚαλύτερα με μήνυμα. Για οποιον ενδιαφέρεται
Αυτή φίλε κανεί συναντήσεις 150€ την μια ώραMilf του tik toκ.
Στειλε μια.μπραδερρρ..αν θεςΑς ξεκαθαρίσω κατι γιατί μαλλον έχουν δημιουργηθεί παρανοήσεις. Αν ηθελα να βγαλω στο κλαρί τη γυναίκα θα έβαζα το ονομα φορα παρτίδα. Ετσι θα έμπαιναν εκατοντάδες στον πειρασμό. Δεν το έκανα. Επίσης ούτε δημόσια ούτε μηνύματα έγραψα ποτε οτι την εχω πάρει οτι η γυναίκα τον παίρνει απο όλες τις μπάντες ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Έγραψα οτι την ακολουθώ γιατί μου αρεσει. Θα μπορούσαν να βγουν κάποιοι και να πουν αστο φίλε ειδα και ειναι φόλα. Θα το δεχόμουν τα γουστα ειναι προσωπικά. Άρα λοιπόν ήταν προτροπή να θαυμάσουμε κατι ωραιο και τιποτα περισσότερο. Οποτε μην ζητάτε τηλέφωνα ή τι δωράκι θελει. Δεν ειμαι κανενασ προαγωγός αλλα ενας απλός ακόλουθος που του αρεσει αυτο που βλέπει. Αυτα
Για ... "δώσε και μένα μπάρμπα" ...Ας ξεκαθαρίσω κατι γιατί μαλλον έχουν δημιουργηθεί παρανοήσεις. Αν ηθελα να βγαλω στο κλαρί τη γυναίκα θα έβαζα το ονομα φορα παρτίδα. Ετσι θα έμπαιναν εκατοντάδες στον πειρασμό. Δεν το έκανα. Επίσης ούτε δημόσια ούτε μηνύματα έγραψα ποτε οτι την εχω πάρει οτι η γυναίκα τον παίρνει απο όλες τις μπάντες ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Έγραψα οτι την ακολουθώ γιατί μου αρεσει. Θα μπορούσαν να βγουν κάποιοι και να πουν αστο φίλε ειδα και ειναι φόλα. Θα το δεχόμουν τα γουστα ειναι προσωπικά. Άρα λοιπόν ήταν προτροπή να θαυμάσουμε κατι ωραιο και τιποτα περισσότερο. Οποτε μην ζητάτε τηλέφωνα ή τι δωράκι θελει. Δεν ειμαι κανενασ προαγωγός αλλα ενας απλός ακόλουθος που του αρεσει αυτο που βλέπει. Αυτα
Εμένα αυτή κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει ...gilf δυνατο απο επαρχια ειναι αυτο!
Καταρχάς όντως δεν το δίνει ρε σεις ετσι χυμα η πληρωμη οποτε τι συζηταμε.... Ο φιλος προφανως μας το στελνει για να μπανισουμε αν και πιστευω το 90% των ατομων εδω μεσα θα της εστειλαν τα γνωστα... Γεια σου, καλησπέρα, εισαι πολυ ομορφη κλπ... οι πιο psycho καφροι παιζει να εστειλαν ποσο ζηταει για μια ωρα....Εχετε λυσσαξει με την χαζογκόμενα. Λες κ είπε ο φίλος ότι το δίνει. Καμία σχέση
γράψε προφιλ απο fbεχω δυνατο προφιλ με αρκετες κοπελες και γινεται καλο παιχνιδι με αρκετες απο αυτες....εχεις καποιος αλλος αντιστοιχες εμπειριες;
εχω δυνατο προφιλ με αρκετες κοπελες και γινεται καλο παιχνιδι με αρκετες απο αυτες....εχεις καποιος αλλος αντιστοιχες εμπειριες;


με αρκετες εχει πεχτει και απο κοντα φαση!! ενταξει δεν αξιζαν ολες αλλα καποιες αξιζουν...αλλα οι περισσοτερες sex chatingκουβεντολόι μόνο ή και...
ενταξει η αληθεια ειναι οτι εχει καποιες παντρεμενες ή χωρισμενες που ειναι λυσσαρεςναι ειναι βρωμιαρες. αμα ποσταρω συζητησεις επι συζητησεων που εχω κανει θα φριξετε
αλλα από κοντά δεν έχει κάτσει τίποτα
Για στείλε φίλε...Καλημέρα φίλε μου.. για στείλε και εδώ αν μπορείς..
Ξέρετε καμια σελίδα; που να παίζει τέτοια φάση..
Έμπαινα σε κάτι σελίδες τυπου"καυλακια" και τέτοιες χαζοσελιδες, είχα ψαρέψει κάνα δυο μιλφακια (με το ζόρι του 5) που γούσταραν καυλαντα...
Αν ξέρετε κάποια σελίδα όμως.. Γράψτε να γίνει παιχνίδι
Καλημέρα στείλε και σε μένα σε pm το fb . ΕυχαριστώΑς ξεκαθαρίσω κατι γιατί μαλλον έχουν δημιουργηθεί παρανοήσεις. Αν ηθελα να βγαλω στο κλαρί τη γυναίκα θα έβαζα το ονομα φορα παρτίδα. Ετσι θα έμπαιναν εκατοντάδες στον πειρασμό. Δεν το έκανα. Επίσης ούτε δημόσια ούτε μηνύματα έγραψα ποτε οτι την εχω πάρει οτι η γυναίκα τον παίρνει απο όλες τις μπάντες ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Έγραψα οτι την ακολουθώ γιατί μου αρεσει. Θα μπορούσαν να βγουν κάποιοι και να πουν αστο φίλε ειδα και ειναι φόλα. Θα το δεχόμουν τα γουστα ειναι προσωπικά. Άρα λοιπόν ήταν προτροπή να θαυμάσουμε κατι ωραιο και τιποτα περισσότερο. Οποτε μην ζητάτε τηλέφωνα ή τι δωράκι θελει. Δεν ειμαι κανενασ προαγωγός αλλα ενας απλός ακόλουθος που του αρεσει αυτο που βλέπει. Αυτα