Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
εγω σου προτεινα σε γαμησω τσαμπα
οχι δεν ακουσα![]()
εσυ δεν το εχεις , και καμια που να ψοφαει για πουτσο να μπει, πιο πολλες πιθανοτητες εχει ο Τζεο να την γαμησει παρα εσυ
εγω σου προτεινα σε γαμησω τσαμπα
οχι δεν ακουσα![]()
εγω σου προτεινα σε γαμησω τσαμπαεγώ γεννήθηκα το 1989! καλά πόσο είσαι? :o
Τζαμπατζήεγω σου προτεινα σε γαμησω τσαμπα
οχι δεν ακουσα![]()
εγω σου προτεινα σε γαμησω τσαμπα
οχι δεν ακουσα![]()
Προς το παρόν απλά προσπαθεί....θα δούμε τελικά αν και πόσο θα του κοστίσει.![]()

Οχι βεβαια. Εσυ θα στειλεις.

Σου πρότεινα καμια τιμη σε πμ και δεν θυμαμαι?
ρε μλκ εσυ γαμησες το ξανθο μπαζακι

Μαλάκα είπες καλό λόγο για μένα,πώς το έπαθες;εσυ δεν το εχεις , και καμια που να ψοφαει για πουτσο να μπει, [size=20pt]πιο πολλες πιθανοτητες εχει ο Τζεο να την γαμησει παρα εσυ[/size]
Η Βιολεττα ειναι εδω και διαβαζει.Πες να σε κανει φιλο και αυτη σαν την Βιολεττα που μετα πηρε πουλο![]()
![]()
ρε μλκ εσυ γαμησες το ξανθο μπαζακι
στα λημερια σου την παρατησε ο αλλος![]()

Σημασία για εσένα έχει πόσο είναι ή πόσα δίνει;
Eίσαι δε τόσο τούβλο που δεν πρόσεξες το [size=20pt]71[/size] στο nick του![]()
Σημασία για εσένα έχει πόσο είναι ή πόσα δίνει;
Eίσαι δε τόσο τούβλο που δεν πρόσεξες το [size=20pt]71[/size] στο nick του![]()
τα αρχεια θα τα ανοιξω καποια στιγμη .μεσω απο το eclipse γινεται
καλα και περιμενες να ηξερα αυτη την μλκιαγερμανικα εκανα μικρος
![]()
αμα γαμησες καμια ωραια γαλλιδα τοτε θα σε παραδεχθω
Η Βιολεττα ειναι εδω και διαβαζει.

Υπονοείς ότι είναι μαλάκας ο alex71 εμμέσως πλην σαφώς;το οτι δεν ειμαι μαλακς το θεωρεις τζαμπατζης![]()
λες να πεφτω στην αναγκη τηςεσυ δεν το εχεις , και καμια που να ψοφαει για πουτσο να μπει, πιο πολλες πιθανοτητες εχει ο Τζεο να την γαμησει παρα εσυ

το οτι δεν ειμαι μαλακς το θεωρεις τζαμπατζηςΤζαμπατζή![]()
δεκτον[move][size=78pt][size=78pt][size=78pt]όχι[/size][/size][/size][/move]

λες να πεφτω στην αναγκη της
το οτι δεν ειμαι μαλακς το θεωρεις τζαμπατζης
δεκτον
γλυτωσα και τη καραμουζα![]()
![]()
![]()

Απλά βαριέμαι τόσο που ακόμα και εσύ που σε βαριέμαι παρουσιάζεις ένα κάποιο υποτυπώδες ενδιαφέρον για να σκοτώσω την ώρα μου.μπορεί να ήταν η ηλικία του ή οτιδήποτε άλλο
μεγάλο ζόρι τραβάς ε