Geo Dol
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 7.421
- Κριτικές
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 66
Μαλάκα εσύ θα έδινες 650e για μια μπαζόλα σαν την nimertis?Και εδω θα γαμησεις ???
Eιλικρινά απάντησε......
Γιατί για μουνί σε έχω σαν άνθρωπο,αλλά για μαλάκα δεν σε έχω
Μαλάκα εσύ θα έδινες 650e για μια μπαζόλα σαν την nimertis?Και εδω θα γαμησεις ???

Α Ρωσίδια ήταν; Μπερδεύτηκα και έγραψα Βραζιλιάνα πιο πίσω....η αλη η ρωσιδα εβγαλε το μουνι της σε πλειστηριασμο στο ιντερνετ για 20.000 ευρω και ο αλεξ παει να την βγαλει με 600 ευρουλακια
ο σωματεμπορας![]()
η αλη η ρωσιδα εβγαλε το μουνι της σε πλειστηριασμο στο ιντερνετ για 20.000 ευρω και ο αλεξ παει να την βγαλει με 600 ευρουλακιαμουνι σε πλειστηριασμο ειχαμε καιρο να δουμε εδω μεσα![]()
η αλη η ρωσιδα εβγαλε το μουνι της σε πλειστηριασμο στο ιντερνετ για 20.000 ευρω και ο αλεξ παει να την βγαλει με 600 ευρουλακια
ο σωματεμπορας![]()
Μαλάκα εσύ θα έδινες 650e για μια μπαζόλα σαν την nimertis?
Eιλικρινά απάντησε......
Γιατί για μουνί σε έχω σαν άνθρωπο,αλλά για μαλάκα δεν σε έχω![]()
Τι έγινε ρε παιδιά........που πήγε η Nimertis?
Πάλι μόνοι μας μείναμε......![]()
Για τον πούτσο....πως ειναι ? δεν την εχω δει ...
Το 1989 προσπαθησα να επενδυσω τύπε αλλά δεν εκατσε η φαση.τυπε ασχετο αλλα η δικια σου η μαρουπα εχει γινει μονιμη σε εξτρα3
οσο μεγάλωνει γινεται και πιο καυλιαρα![]()
madoki τι σημαινει το Voila? μην γραφεις με νερντορους δεν τα ξερω

Και εκεί να φανταστούμε το ίδιο θέμα έχεις ε;εχω και ενα facebook καλε μου,που να προλαβω![]()
Τι έγινε ρε παιδιά........που πήγε η Nimertis?
Πάλι μόνοι μας μείναμε......![]()
Α,οκ..........εχω και ενα facebook καλε μου,που να προλαβω![]()
Για τον πούτσο....
Πες πόσα.![]()
για να λεει ο μπαρος μπαζακι φαντασου.πως ειναι ? δεν την εχω δει ...
ο alex71 πληρώνει όμως,γατάκι!!!!!!Αν ειναι μπαζο ουτε για να μου βγαλει τα σκουπιδια δεν πληρωνω
Μπα........έχουμε και συνέχεια......εντάξει, Κυριακή τέλος.
το αναλύσαμε κιόλας το θέμα...
Ε πόσα θελεις ρε παιδι μου?φτωχομπινεδες τυπε μου
τι περιμενεις![]()