Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (3 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.411
Like
49.176
Πόντοι
10.131
παρακολουθώντας το νήμα, καταλήγω οτι η Κάρυ είναι ένα τίποτα. Δεν υπαρχει πολιιτκός λόγος. Τίποτα.
Όλο το νήμα πλέον ασχολείται με την αριστερά, με την ΝΔ κλπ.
Για το κόμμα της Κάρυ τίποτα....... μα τίποτα....
Μονο κατι ηλίθιοι πιστεύουν οτι η Καρυ θα φερει το νεο στην πολιτική σκηνη και δυστυχώς εχουμε πολλους σε αυτη την χωρα, δεν βλεπεις με το καλημέρα δεύτερο κομμα ο Τσίπρας, ο τύπος που εφερε την χωρα στο χείλος του γκρεμού... απίστευτα πράγματα!
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
592
Κριτικές
4
Like
941
Πόντοι
366
Μονο κατι ηλίθιοι πιστεύουν οτι η Καρυ θα φερει το νεο στην πολιτική σκηνη και δυστυχώς εχουμε πολλους σε αυτη την χωρα, δεν βλεπεις με το καλημέρα δεύτερο κομμα ο Τσίπρας, ο τύπος που εφερε την χωρα στο χείλος του γκρεμού... απίστευτα πράγματα!
Η Κάρυ σπινιάρει στον ασβέστη............κάποια ώρα θα πάρει μπρος, αλλά δεν ξέρω αν έχει καλά δισκόφρενα?
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
293
Like
401
Πόντοι
21
Και η Βασιλική και η καρολαιν θα είχε ζωή τώρα αλλά τι θα διώξουμε τους άντρες από τη χώρα?
H Βασιλικη και η Καρολαιν ηταν πολυ δυσκολο για το κρατος να αποφυγει την δολοφονια τους
Για αυτους που φονευθηκαν απο αφροασιατες ομως, ηταν ευκολο να αποφευχθει
Αρκει να μην υπηρχαν εδω και τα θυματα τους θα ζουσαν τωρα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μονο κατι ηλίθιοι πιστεύουν οτι η Καρυ θα φερει το νεο στην πολιτική σκηνη και δυστυχώς εχουμε πολλους σε αυτη την χωρα, δεν βλεπεις με το καλημέρα δεύτερο κομμα ο Τσίπρας, ο τύπος που εφερε την χωρα στο χείλος του γκρεμού... απίστευτα πράγματα!
Ηλιθιος ειναι οποιος ψηφιζει Κουλη που μας εφερε στην τελευταια θεση της ΕΕ
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.252
Like
1.899
Πόντοι
216
Μονο κατι ηλίθιοι πιστεύουν οτι η Καρυ θα φερει το νεο στην πολιτική σκηνη και δυστυχώς εχουμε πολλους σε αυτη την χωρα,
Θα μπορούσε να φέρει το νέο στην πολιτική σκηνή. Η κοινωνία είναι ώριμη γι' αυτό, όπερ αποδείχθηκε με την κάθοδο εκατομμυρίων ανθρώπων στούς δρόμους. Δυστυχώς οι επίδοξοι αρχηγοί μέχρι σήμερα είναι ...μουτζωμένοι.
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Αν δεν είσαι ταγμένος πουθενά να μην πιάνεις την αριστερά στο στόμα σου
Είσαι ένα κρυφονι που ντρέπεσαι να πεις που ανήκεις τι πιστεύεις τι ψηφίζεις και μόνο να κάνεις κριτική ξέρεις εδώ μέσα.
Εγώ με κρυφονες δεν κάνω διάλογο και αν κάνω θα τους βάζω σε ομάδα το παραδέχονται δεν το παραδέχονται
Αντε γιατί το παραχεσες με την αριστερά και τον σύριζα εδώ μέσα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Προτιμάς κουλή τότε?
κάτσε...περίμενε.

δηλαδή υπάρχει μόνο ένα δίπολο για σένα ή αυτό είναι κάτι που βοηθά να κατηγοριοποιείς πιο εύπεπτα γιατί έτσι έχεις διδαχθεί;

καμμένα είναι και τα 2 που αναφέρεις, εντελώς...σμπαραλιασμένα, για σμπαράλια οπαδούς, όχι πολίτες...οπαδούς.

υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι όμως. Ψάξτους βρέστους
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.747
Κριτικές
2
Like
33.748
Πόντοι
9.931
Μονο κατι ηλίθιοι
μην έχεις ενοχές που λες ανοησίες ,
το πολύ το τάκα τάκα για τη τραβελομούρα Τούνη φταίει, άλλωστε είσαι γατόνι :2funny:

G24kGqZXcAAMj_b.png
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Τι νέο θες να φέρει??
Ολοι θέλετε νέο και μόλις κάποιος πει αναθεωρήσεις συντάγματος κλπ τσινατε όλοι.
Διαχωρισμό κράτους εκκλησίας συμφωνείτε?,
Περικοπή στην άμυνα και αγορές των όπλων συμφωνείτε?
Αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα να καταργηθούν πχ οι πανελλήνιες?
Να ελευθερώσουν τα κλειστά επαγγέλματα?
No απαγορευτεί η στρατιωτική θητεία η υποχρεωτική?
Να κάνουμε συνθήκη Ειρήνης με τους Τούρκους μα τελειώνουμε το ψυχροπολεμικο κλίμα?

βασικά στοιχεία για μια πιο δημοκρατική λειτουργία της χώρας, όπως δικαιοσύνη, παιδεία, πρωτογενής παραγωγή, πολιτισμική επαγρύπνηση κι όχι ύπνωση, κυρίως απεμπλοκή κι ακρωτηριασμός της μικρής ολιγαρχίας που θησαυρίζει εις βάρος των πολλών. Έτσι για αρχή
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
293
Like
401
Πόντοι
21
Τι νέο θες να φέρει??
Ολοι θέλετε νέο και μόλις κάποιος πει αναθεωρήσεις συντάγματος κλπ τσινατε όλοι.
Διαχωρισμό κράτους εκκλησίας συμφωνείτε?,
Περικοπή στην άμυνα και αγορές των όπλων συμφωνείτε?
Αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα να καταργηθούν πχ οι πανελλήνιες?
Να ελευθερώσουν τα κλειστά επαγγέλματα?
No απαγορευτεί η στρατιωτική θητεία η υποχρεωτική?
Να κάνουμε συνθήκη Ειρήνης με τους Τούρκους μα τελειώνουμε το ψυχροπολεμικο κλίμα?
Παυση της χρηματοδοτησης απο το ελληνικο κρατος των ΜΚΟ που νοικιαζουν σπιτια για αφροασιατες για αρχη
Φυλακη σε οσους δικαστικους εξεδωσαν παρανομες αποφασεις επισης για αρχη
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.252
Like
1.899
Πόντοι
216
Να κάνουμε συνθήκη Ειρήνης με τους Τούρκους μα τελειώνουμε το ψυχροπολεμικο κλίμα?
Πάς καλά ρέ; Σε ποιό ρόζ συννεφάκι παγκόσμιας ειρήνης ζείς; Έχεις πάρει χαμπάρι σε ποιές όμορες χώρες έχει εισβάλλει η Τουρκία σήμερα που μιλάμε; Άμα θες να γίνεις γιουσουφάκι τράβα. Έχεις μετρήσει πόσες γενοκτονίες έκανε στο παρελθόν γιά να φτιάξει κράτος;
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Όχι φίλος δεν είμαστε τώρα σε καλύτερη μοίρα,τώρα η ψαλίδα φτωχών πλούσιων έχει μεγαλώσει και άλλο και το ταξικο χάσμα έχει μεγαλώσει.
Τώρα απλά όλη η ανάπτυξη που λένε τα κανάλια είναι μια φούσκα
Αν έχεις στοιχεία για αυτό είμαι πρόθυμος να τα δω
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Μη ξεχνας ότι στις ευρωεκλογές υπήρχε αποχή 55%
Αν στις εθνικές η αποχή είναι 40 % σημαίνει ότι η νδ θα βγάλει ακόμα μικρότερο ποσοστό
Η αποχή βοηθάει την νδ να παίρνει μεγάλα ποσοστά.
Στις ευρωεκλογές η αποχή ήταν μεγαλύτερη από τις εθνικές και η και η νεα δημοκρατία πήρε μικρότερο ποσοστό
τι λες;
 

Hliast

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2025
Μηνύματα
131
Like
282
Πόντοι
21
Τι νέο θες να φέρει??
Ολοι θέλετε νέο και μόλις κάποιος πει αναθεωρήσεις συντάγματος κλπ τσινατε όλοι.
Διαχωρισμό κράτους εκκλησίας συμφωνείτε?,
Περικοπή στην άμυνα και αγορές των όπλων συμφωνείτε?
Αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα να καταργηθούν πχ οι πανελλήνιες?
Να ελευθερώσουν τα κλειστά επαγγέλματα?
No απαγορευτεί η στρατιωτική θητεία η υποχρεωτική?
Να κάνουμε συνθήκη Ειρήνης με τους Τούρκους μα τελειώνουμε το ψυχροπολεμικο κλίμα?
Συνθήκη ειρήνης με τους Τούρκους πως θα κάνεις ? π.χ Θα τους δώσεις το μισό Αιγαίο , και όλα τα νησιά που διεκδικούν ως δικά τους ? Και γενικά θα ικανοποιήσεις απαιτήσεις τους στις οποίες είναι ανυποχώρητοι ?

Και ταυτόχρονα επίσης θα καταργήσεις και την στρατιωτική θητεία , θα προβείς σε αφοπλισμό των Ελληνικών ενόπλων δυνάμεων κτλ κτλ κτλ

Ρε συ να σε ρωτήσω κάτι . Μήπως είσαι ο Ερντογαν και μπαίνεις εδώ μέσα η και άλλου και μας κάνεις πλάκα ?
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
293
Like
401
Πόντοι
21
Στις ευρωεκλογές η αποχή ήταν μεγαλύτερη από τις εθνικές και η και η νεα δημοκρατία πήρε μικρότερο ποσοστό
τι λες;
Σοβαρα τωρα, θα ψηφισεις ΝΔ που κανταντησε την χωρα τελευταια σχεδον σε ολους τους οικονομικους δεικτες της ΕΕ?
Αν δεν τα παιρνεις απο τον ΟΠΕΚΕΠΕ η αν δεν εισαι υπαλληλος της action aid της αδερφης του κουλη, τοτε εισαι κλινικα νεκρος
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Σοβαρα τωρα, θα ψηφισεις ΝΔ που κανταντησε την χωρα τελευταια σχεδον σε ολους τους οικονομικους δεικτες της ΕΕ?
Αν δεν τα παιρνεις απο τον ΟΠΕΚΕΠΕ η αν δεν εισαι υπαλληλος της action aid της αδερφης του κουλη, τοτε εισαι κλινικα νεκρος

Απάντησα είμαστε επί τσίπρα στο 66% του ευρωπαϊκού μέσου όρου στην αγοραστική δύναμη και τώρα είμαστε από 68 έως 72 και έβαλα και τους σχετικούς πίνακες
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
293
Like
401
Πόντοι
21
Απάντησα είμαστε επί τσίπρα στο 66% του ευρωπαϊκού μέσου όρου στην αγοραστική δύναμη και τώρα είμαστε από 68 έως 72 και έβαλα και τους σχετικούς πίνακες
Ποιος γαμει τον τσιπρα?
Σιγα μην συγκρινουμε και με Αντρεα
Σημασια εχει το μελλον και με κουλη χτυπαμε πατο
Μονο κατι εκτος συστηματος ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ μπορει να ανατρεψει την καθοδο
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
293
Like
401
Πόντοι
21
H συνθήκη Ειρήνης θα γίνει επί χάρτου,διμερείς συμφωνίες χώρισμα αοζ ακόμα και με το κυπριακό
Όλα θα μπουν στο τραπέζι να τελειώνει το ζήτημα και να κοπούν τα πολλά πολλά με το Ισραήλ γιατί ως σύμμαχο θα μας βάζει μονίμως σε περιπέτειες.
Γιατί να χαλάμε 7 δις κάθε χρόνο για όπλα και μαλακιες
Για στεγαση και περιθαλψη λαθρο ποσα χαλαμε?
 

Hliast

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2025
Μηνύματα
131
Like
282
Πόντοι
21
Εν τω μεταξύ έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουμε αντιπαράθεση και κόντρα , σχετικά , με το ποιος είναι λιγότερο λαμόγιο και μαλάκας π.χ ο Τσίπρας η ο Μητσοτάτης , κτλ και με την μαλακία και την απατεωνιά του ενός , να είναι το άλλοθι για την μαλακία και την απατεωνιά του άλλου . Και μέσα σε όλο αυτό να έχουμε και την επόμενη σωτήρα της χώρας την Καρύστιανου με επιτελείο της μια σέξι θεούσα , μια άλλη που το βασικό προσόν της είναι το ότι είχε παίξει στο βίντεο κλιπ του τάδε πριν από χρόνια , και άλλα παρόμοια κελεπούρια Ε ρε γλέντια ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΡΑ ΟΠΟΥ ΦΥΓΕΙ ΦΥΓΕΙ
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Ποιος γαμει τον τσιπρα?
Σιγα μην συγκρινουμε και με Αντρεα
Σημασια εχει το μελλον και με κουλη χτυπαμε πατο
Μονο κατι εκτος συστηματος ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ μπορει να ανατρεψει την καθοδο
Όχι ποιος δεν θέλεις ποιος θέλεις
Ποιος νομίζεις ότι θα τα κατάφερνε καλύτερα;
Η άρνηση είναι εύκολο πράγμα η θέση είναι δύσκολο

Και άλλη μία φορά το ξαναλέω
Όπως εγώ έτσι και το 51% των ελλήνων
Πιστεύουμε ότι ο κούλης δεν είναι καλός πρωθυπουργός αλλά δεν υπάρχει καλύτερος
 

Hliast

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2025
Μηνύματα
131
Like
282
Πόντοι
21
Όλα λύνονται ειρήνικα και με διάλογο δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους Τούρκους
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ο σύριζα δεν ήταν συστημικο κομμα
Ρε συ να σε ρωτήσω κάτι . Διαβάζω τις διάφορες αναρτήσεις σου , και μα το θεό , είναι σαν να διαβάζω δελτία τύπου του Τουρκικού υπουργείου άμυνας η εξωτερικών , και τώρα διαβάζω και αυτήν εδώ [ δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους Τούρκους κτλ ] και μου θυμίζεις τον Βαρθολομαίο . Ρε συ σίγουρα δεν είσαι τρολ που σπάει πλάκα , η πράκτορας ?
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom