Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.426
- Like
- 49.189
- Πόντοι
- 10.131
Μονο κατι ηλίθιοι πιστεύουν οτι η Καρυ θα φερει το νεο στην πολιτική σκηνη και δυστυχώς εχουμε πολλους σε αυτη την χωρα, δεν βλεπεις με το καλημέρα δεύτερο κομμα ο Τσίπρας, ο τύπος που εφερε την χωρα στο χείλος του γκρεμού... απίστευτα πράγματα!παρακολουθώντας το νήμα, καταλήγω οτι η Κάρυ είναι ένα τίποτα. Δεν υπαρχει πολιιτκός λόγος. Τίποτα.
Όλο το νήμα πλέον ασχολείται με την αριστερά, με την ΝΔ κλπ.
Για το κόμμα της Κάρυ τίποτα....... μα τίποτα....
