Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 125K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 26 άτομα (8 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 225 54,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    417

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.322
Like
14.525
Πόντοι
3.556
γιαΧειροτερα αποκλειται να γινουμε
Υποθετω θα βαλει τεχνοκρατες σε υπουργικες θεσεις και εκεινοι θα βρουν τον τροπο.
Τα ίδια λέγαμε και το 19 για τον Τσίπρα, και το 9 για Κωστάκη και με τον Γιωργάκη... κλπ Ακόμα και το 2004 με τον Σημίτη/Γιωργάκη....
Αυτό το χειρότερα δεν γίνεται, δείχνει δυστυχώς έλλειψη μνήμης.....αν όχι εμπαθεια και φτηνή μικροπολιτική.
Δεν έχει υπάρξει φορά , που δεν λέγεται για κυβέρνηση "χειρότερα δεν γίνεται"......
Είναι ή εύκολη λύση και να πεις κατι χωρίς να λες.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.347
Κριτικές
8
Like
13.868
Πόντοι
2.886
φαντάσου πόσο ξεφτίλας μπορεί να είναι . Να φύγει βρίζονται απο την ΝΔ, να κάνει κόμμα και να συγκυβερνήσει.....

Το σενάριο να είναι ο Μητσοτάκης στα επίπεδα των γκάλοπ και να μην είναι ο πρωθυπουργός , το βλέπω δύσκολο....


Τα μπλε κομματοσκυλάκια , μειώθηκαν ;

:2funny: :2funny: :2funny:



720.jpg



:2funny::2funny::2funny:

Η χειρότερη Κυβέρνηση όλων των εποχών, είναι η Κυβέρνηση της Κούλας
της γρουσούζας

Κατέστρεψε οικονομικά τους αμειβόμενους με βασικό μισθό και τους χαμηλόμισθους.
Σούπερ Μάρκετ πιο ακριβό από τη Γερμανία, ΔΕΗ ακριβή, Πετρέλαιο, Φ.Α., και Βενζίνη ακριβά,
ενοίκιο σπιτιού στα ύψη, ο μισθός δεν φτάνει ούτε για 15 ημέρες.

Για να διεκπεραιώσεις μια υπόθεση με την Εφορία, θέλεις 3πλάσιο χρόνο από πριν
την Κούλα, και το ίδιο για κά΄θε υπόθεση στο Δημόσιο.
Για να εγγραφεί μια πώληση στο Κτηματολόγιο, χρειάζεται ... 8 μήνες στη Αθήνα !!!
Σε όλα τα Κράτη, η εγγραφή γίνεται σε λίγες ημέρες .
Γραφειοκρατία χειρότερη από ποτέ.
Το ΕΣΥ , χωρίς γιατρούς και νοσηλευτές.
450.000 άνεργοι

Κλείνουν συνέχεια επιχειρήσεις,
επενδύσεις ΜΗΔΕΝ από το εξωτερικό.
Τα funds παίρνουν τα σπίτια των ανθρώπων.

Το ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ ο συνταξιούχος ισχυρίζεται ότι ... είναι καλή η Κυβέρνηση !:2funny:


:2funny::2funny::2funny:

cfe456fb-17da-45f2-a68c-328b1db639bc.jpg

:2funny:

:2funny::2funny::2funny:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.322
Like
14.525
Πόντοι
3.556
Τα μπλε κομματοσκυλάκια , μειώθηκαν ;

:2funny: :2funny: :2funny:



720.jpg



:2funny::2funny::2funny:

Η χειρότερη Κυβέρνηση όλων των εποχών, είναι η Κυβέρνηση της Κούλας
της γρουσούζας

Κατέστρεψε οικονομικά τους αμειβόμενους με βασικό μισθό και τους χαμηλόμισθους.
Σούπερ Μάρκετ πιο ακριβό από τη Γερμανία, ΔΕΗ ακριβή, Πετρέλαιο, Φ.Α., και Βενζίνη ακριβά,
ενοίκιο σπιτιού στα ύψη, ο μισθός δεν φτάνει ούτε για 15 ημέρες.

Για να διεκπεραιώσεις μια υπόθεση με την Εφορία, θέλεις 3πλάσιο χρόνο από πριν
την Κούλα, και το ίδιο για κά΄θε υπόθεση στο Δημόσιο.
Για να εγγραφεί μια πώληση στο Κτηματολόγιο, χρειάζεται ... 8 μήνες στη Αθήνα !!!
Σε όλα τα Κράτη, η εγγραφή γίνεται σε λίγες ημέρες .
Γραφειοκρατία χειρότερη από ποτέ.
Το ΕΣΥ , χωρίς γιατρούς και νοσηλευτές.
450.000 άνεργοι

Κλείνουν συνέχεια επιχειρήσεις,
επενδύσεις ΜΗΔΕΝ από το εξωτερικό.
Τα funds παίρνουν τα σπίτια των ανθρώπων.

Το ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ ο συνταξιούχος ισχυρίζεται ότι ... είναι καλή η Κυβέρνηση !:2funny:


:2funny::2funny::2funny:

cfe456fb-17da-45f2-a68c-328b1db639bc.jpg

:2funny:

:2funny::2funny::2funny:
Η εμπάθεια είναι κακός σύμβουλος......
Οτι πεις
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.767
Κριτικές
1
Like
47.424
Πόντοι
6.256
Ξέρουμε τι θα κάνει η κάρυ με τις τούρκοι?
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Έχει πει κάτι η κυρία Καρυστιανού γιά την "συμφωνία των Πρεσπών";
Ο Γιώργος Αδαλής*, οικονομολόγος-οικονομέτρης, μηχανικός Η/Υ, καλοπροαίρετος και θετικός άνθρωπος, είπε το εξής εύστοχο, όταν τού ρώτησαν την γνώμη του γιά το "κόμμα Καρυστιανού", αρνούμενος να σχολιάσει επί της ουσίας:
Είναι σαν να δηλώνεις συμμετοχή σε αγώνες (σ.σ. αυτοκινήτου), χωρίς να έχεις ακόμη αυτοκίνητο! :hi: :respect:
*Αδαλής Γιώργος - slpress.gr
μεχρι στιγμης πολυ μιλαει, τιποτα δε λεει. Δεν παιρνει θεση σε τιποτα!
Κατηγορισε τον τσιπρα που εκανετο οχι , ναι. Αλλα δεν ειπε τι υποστηριζει.
Απο αυτα που ακουω απο το εροι, φαινεται να βγαινουν αληθινα αυτα που λενε για αυτην, οτι δηλαδη κρυβει .

Αποψη μου ομως ειναι οτι οχι μονο δεν κρυβει, μπορει απλα δεν:uglystupid:. Ταιριαζει αυτο ομως με το σημερινο επιπεδο που βρισκονται πολλοι ψηφοφοροι
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
357
Like
494
Πόντοι
21
Τα ίδια λέγαμε και το 19 για τον Τσίπρα, και το 9 για Κωστάκη και με τον Γιωργάκη... κλπ Ακόμα και το 2004 με τον Σημίτη/Γιωργάκη....
Αυτό το χειρότερα δεν γίνεται, δείχνει δυστυχώς έλλειψη μνήμης.....αν όχι εμπαθεια και φτηνή μικροπολιτική.
Δεν έχει υπάρξει φορά , που δεν λέγεται για κυβέρνηση "χειρότερα δεν γίνεται"......
Είναι ή εύκολη λύση και να πεις κατι χωρίς να λες.
Επειδη ζω αρκετα εκτος...δεν τα λεω ελαφρως
Εχουμε γινει πατος, χειροτερα δεν γινεται
ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ ειναι μια απο τα ιδια, μονο με κατι εκτος κατεστημενου μπορει να αλλαξει κατι.
Αλλαγη πιστευω θα ειναι τουλαχιστον κατα 90% προς το καλυτερο
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.347
Κριτικές
8
Like
13.868
Πόντοι
2.886
Η εμπάθεια είναι κακός σύμβουλος......
Οτι πεις

Ζεις σε άλλο κόσμο !

Στον κόσμο της φαντασίας !

images


Πήγαινε σε κάποιον που έχει κάνει αίτηση στο Κτηματολόγιο
και περιμένει 8 μήνες , μπας και εγγράψουν το συμβόλαιο,
να τους πεις ότι... καλά τα έκανε η Κούλα ! :2funny::2funny::2funny::2funny:

Θα σου βγάλει τα VR γυαλιά, να δεις την πραγματικότητα !
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.311
Like
1.951
Πόντοι
216
μεχρι στιγμης πολυ μιλαει, τιποτα δε λεει. Δεν παιρνει θεση σε τιποτα!
Κατηγορισε τον τσιπρα που εκανετο οχι , ναι. Αλλα δεν ειπε τι υποστηριζει.
Απο αυτα που ακουω απο το εροι, φαινεται να βγαινουν αληθινα αυτα που λενε για αυτην, οτι δηλαδη κρυβει .

Αποψη μου ομως ειναι οτι οχι μονο δεν κρυβει, μπορει απλα δεν:uglystupid:. Ταιριαζει αυτο ομως με το σημερινο επιπεδο που βρισκονται πολλοι ψηφοφοροι
Θα έλεγα ότι δεν στροφάρει πολιτικά. Το έχω ξαναγράψει: Ένα άτομο όπου μέχρι το 2023 ήταν μες την καλή χαρά, στην κοσμάρα του, με τα σκυλάκια , τα συνολάκια και τα τατουάζ, και που (ναί, τολμώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα) χώρισε τον Ψαρόπουλο που φαίνεται συγκροτημένος και μετρημένος άνθρωπος, δεν μπορεί να σκεφθεί πολιτικά. Δεν έχει το "πολιτικό μικρόβιο". Ήταν ένα γενικώς προσδιοριζόμενο "προοδευτικό" άτομο, σαν τους ΣΥΡΙΖοάπλυτους, με το περιορισμένο φάσμα ενδιαφερόντων τους και την επιφανειακή και απλουστευτική προσέγγιση τών κοινωνικών ζητημάτων...
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Θα έλεγα ότι δεν στροφάρει πολιτικά. Το έχω ξαναγράψει: Ένα άτομο όπου μέχρι το 2023 ήταν μες την καλή χαρά, στην κοσμάρα του, με τα σκυλάκια , τα συνολάκια και τα τατουάζ, και που (ναί, τολμώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα) χώρισε τον Ψαρόπουλο που φαίνεται συγκροτημένος και μετρημένος άνθρωπος, δεν μπορεί να σκεφθεί πολιτικά. Δεν έχει το "πολιτικό μικρόβιο". Ήταν ένα γενικώς προσδιοριζόμενο "προοδευτικό" άτομο, σαν τους ΣΥΡΙΖοάπλυτους, με το περιορισμένο φάσμα ενδιαφερόντων τους και την επιφανειακή και απλουστευτική προσέγγιση τών κοινωνικών ζητημάτων...
το μονο που περιμενω ειναι να ξε-συκωσει τους απολιτικους απο τον καναπε, τους ομοιους της.
Ετσι, σιριζεικα μυαλα, πιθανως θα εχει τον ρολο του τσιπρα, απογοητευσε τον κοσμο με αποτελεσμα να γινουν ακομα πιο πολλοι οι πολιτικοι σκοταδιστες...μετα ολοι ειναι ψευτες. Ε, εαν ηθελες ψεμα

Η λεξη ελπιδα στα γερμανικα ειναι μια λεξη με αρνητικο φορτιο, δειχνει ανικανοτητα και ανθρωπο ανυμπορο
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.832
Κριτικές
2
Like
33.888
Πόντοι
9.931
Θα έλεγα ότι δεν στροφάρει πολιτικά. Το έχω ξαναγράψει: Ένα άτομο όπου μέχρι το 2023 ήταν μες την καλή χαρά, στην κοσμάρα του, με τα σκυλάκια , τα συνολάκια και τα τατουάζ, και που (ναί, τολμώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα) χώρισε τον Ψαρόπουλο που φαίνεται συγκροτημένος και μετρημένος άνθρωπος, δεν μπορεί να σκεφθεί πολιτικά. Δεν έχει το "πολιτικό μικρόβιο". Ήταν ένα γενικώς προσδιοριζόμενο "προοδευτικό" άτομο, σαν τους ΣΥΡΙΖοάπλυτους, με το περιορισμένο φάσμα ενδιαφερόντων τους και την επιφανειακή και απλουστευτική προσέγγιση τών κοινωνικών ζητημάτων...
θέλεις να πείς πως αν δεν της είχε συμβεί το τραγικό να χάσει την κόρη της λόγω των κλεφτών
θα συνέχιζε τη ζωούλα της επιλέγοντας μεταξύ κούλας παστόκ αλέκση, θα συμφωνήσω !!!
Όμως έχει δικαίωμα να αναθεωρήσει την ελαφρότητα , να δεί την πραγματικότητα και μέχρι στιγμής όσα λέει είναι σωστά ,
από την ενδοτικότητα με τούρκους ως τις δολοφονικές εκτρώσεις , την αλά Σοβιέτ χειραγωγούμενη Δικαιοσύνη
και το λαθρομεταναστευτικό-λαθροεποικιστικό
Σε κάθε περίπτωση είναι φαιδρό να την κατακρίνουν οι διαπιστωμένοι απατεώνες-κλέφτες-κατσαπλιάδες
δηλαδή οι κλεφτοΚουλοπασοκοΤσιπραίοι που ρήμαξαν τη χώρα
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.311
Like
1.951
Πόντοι
216
Α) θέλεις να πείς πως αν δεν της είχε συμβεί το τραγικό να χάσει την κόρη της λόγω των κλεφτών
θα συνέχιζε τη ζωούλα της επιλέγοντας μεταξύ κούλας παστόκ αλέκση, θα συμφωνήσω !!!
Β) Όμως έχει δικαίωμα να αναθεωρήσει την ελαφρότητα , να δεί την πραγματικότητα και Γ) μέχρι στιγμής όσα λέει είναι σωστά ,
από την ενδοτικότητα με τούρκους ως τις δολοφονικές εκτρώσεις , την αλά Σοβιέτ χειραγωγούμενη Δικαιοσύνη
και το λαθρομεταναστευτικό-λαθροεποικιστικό
Δ) Σε κάθε περίπτωση είναι φαιδρό να την κατακρίνουν οι διαπιστωμένοι απατεώνες-κλέφτες-κατσαπλιάδες
δηλαδή οι κλεφτοΚουλοπασοκοΤσιπραίοι που ρήμαξαν τη χώρα
Α) Ναί, συμφωνούμε.
Β) Ναί, έχει το δικαίωμα και αυτό μας χαροποίησε όλους.
Γ) Δεν συμφωνώ. Αντιλαμβάνομαι ότι (καθώς συγχρωτιζόταν μέ αριστερο-άπλυτους χώρους, όπερ αποδεικνύεται από την αρχική προσέγγιση με τον σύριζα και τον Αρβανίτη που -τί ειρωνεία- την έκανε με ελαφρά από τον συριζα) προσπαθεί να τά έχει καλά και με τον πατριωτικό χώρο διότι από δίπλα είναι η πρώην της ΝΙΚΗς και πιθανώς κάποιοι ολιγάρχες. Υπάρχουν κάποιες λεπτές κινήσεις που δεν μού αρέσουν : α. Μάζεψε έναν γυρολόγο που έχει φτιάξει τάχα ομάδα ανεμβολίαστων ενώ αυτή είναι εμβολιασμένη (γιά να διατηρεί ιατρείο και να πηγαίνει Αμερική επί covid), ενώ ο Δημήτρης Κούβελας, από τούς πιό σοβαρούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει, της βρωμούσε... β. Δεν έκατσε να ασχοληθεί με την συγκρότηση και οργάνωση της ομάδας της πρώτα, προσελκύοντας φτασμένους και τίμιους ανθρώπους, ούτε με τις θέσεις τού κόμματος, αλλά είναι εκςί μέσα ετερόκλητοι άνθρωποι, τρείς λαλούν καί δυό χορεύουν.
Δ) Συμφωνούμε. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί και σαπούνι...

Επί τη ευκαιρία, ας θυμηθούμε το τραγούδι του Χατζηδάκη που θίγει κάπως την ουσία της παροιμίας, ότι δεν μιλάμε γιά την ταμπακιέρα... :cheesy:
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.311
Like
1.951
Πόντοι
216
Γιατί ο κουλης Στροφάρει πολιτικά??αλλά εφόσον ήταν ο μπαμπάς επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ και η νδ κρατιέται από τις φεουδαρχιες των οικογενεικρατιων ως κόμμα και πολιτική ιδεολογία, η μερίδα της ΝΔ τον έκαναν πρόεδρο.
Το πρόβλημα εντοπίζεται σ εσάς που από τη μια δεν σας αρέσει το πολιτικό σύστημα έτσι όπως είναι διαμορφωμένο και εδώ συμφωνούμε όλοι,αλλά δεν θέλετε και την αλλαγή να μπουν νέα πρόσωπα και να γίνουν πολιτικές αλλαγές και αναταράξεις στον πολιτικό χώρο.
Δεν σας άρεσε ο σύριζα δεν σας αρέσει η καριστιανου δεν σας αρέσει το νέο κόμμα τσιπρα άρα τι θέλετε?
Θα προτιμούσα να μου λεγες αναρχία πάρα να μην πεις τίποτα και η μπάλα να πάει πάλι στους θεατές
Επειδή το ΣΥΣΤΗΜΑ ξέρει να "μοιράζει παιχνίδι" και πάντα αυτό να βγαίνει ωφελημένο, και επειδή μας έχουν προδώσει πολλοί Δούρειοι Ίπποι ( Καμένος, Ποτάμης, Κουβέλης, Λεβέντης, Καρατζαφέρης, Τσίπρας, ΓΑΠ, Σπαρτιάτες) οφείλουμε από τούδε και στο εξής να κάνουμε "φύλλο και φτερό" το κάθε νέο "πολιτικο μαγαζάκι" πριν το επιλέξουμε.
Αστεία αστεία οι μόνοι που ήταν συνεπείς σε αυτά που πρέσβευαν ήταν οι της Χρυσής Αυγής! Ίσως γι'αυτό πολεμήθηκαν τόσο από το ΣΥΣΤΗΜΑ (Σαμαράς, Παναθηναϊκάκιας και τα γνωστά παρατράγουδα τη απαιτήσει των Εβραίων) και μάλιστα μαθαίνω ότι καταδικάστηκαν από μία Αρεοπαγίτισσα που μετά την συνταξιοδότησή της έγινε κολαούζος του Τσιπραλέξ, ενώ ο όχλος απ' έξω από το Δικαστήριο φώναζε "σταύρωσον αυτούς"...
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.399
Like
14.086
Πόντοι
3.556
Θα πρέπει η Καρυ να πάρει θέση.Θα τη ρωτήσουν είσαι με Νεντανιαχου ή με Χαμάς είσαι με Τραμπ ή με μουλάδες,είσαι με Πουτίναρο ή με Ζελέ κτλ,εκει δε χωράνε σούξου μούρου μανταλάκια.Βέβαια μπορεί να πει εύχομαι να κερδίσει ο καλύτερος.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.861
Like
29.937
Πόντοι
6.256
Θα έλεγα ότι δεν στροφάρει πολιτικά. Το έχω ξαναγράψει: Ένα άτομο όπου μέχρι το 2023 ήταν μες την καλή χαρά, στην κοσμάρα του, με τα σκυλάκια , τα συνολάκια και τα τατουάζ, και που (ναί, τολμώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα) χώρισε τον Ψαρόπουλο που φαίνεται συγκροτημένος και μετρημένος άνθρωπος, δεν μπορεί να σκεφθεί πολιτικά. Δεν έχει το "πολιτικό μικρόβιο". Ήταν ένα γενικώς προσδιοριζόμενο "προοδευτικό" άτομο, σαν τους ΣΥΡΙΖοάπλυτους, με το περιορισμένο φάσμα ενδιαφερόντων τους και την επιφανειακή και απλουστευτική προσέγγιση τών κοινωνικών ζητημάτων...
Συγνώμη ρε τύπε...

αλλά για την Καρυστιανού γνωρίζεις για την ζωή της (πριν τα τέμπη) περίπου τίποτα.

Έβγαλες αυτά τα συμπεράσματα επειδή είδες 2 φωτογραφίες στο facebook της και τις έκρινες όπως τις κρίνουν οι γριούλες στα χωριά την ώρα που συζητάνε ενώ απλώνουν μπουγάδα...αυτή την εντύπωση δίνουν τα παραπάνω...

Δηλαδή όχι μόνο ξέρεις ότι ήταν "ελαφριά" αλλά μπαίνεις και σε κρίσεις "έχει τατουάζ και φόραγε ωραία ρούχα" και ακόμα πιο βαθειά...στο γιατί χώρισε τον άντρα της...

Να με συγχωρείς...αλλά εγώ και εσυ γιατί δεν είμαστε "του ελαφρού"??? σε τι διαφέρουμε επειδή λέμε 5 χαζομάρες εδώ στο μπου για να περνάει η ώρα?


Γιατί πρέπει να έχει το "πολιτικό μικρόβιο"? αυτό δεν είναι που γεμίζει τη βουλή με ψεύτες?
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.464
Like
49.297
Πόντοι
10.131
Τύποι ειναι πολυ έξυπνο να πατε να ψηφισετε καποια που δεν εχει βασικές γνώσεις πολιτικής.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Hliast

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom